Welke Microdose bevalt het beste?

Stratora

Bewuste gebruiker
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die aan micro dosering doen en welke stoffen ze daarvoor gebruiken.
Af en toe volg ik een kuurtje micro dosering en heb daarbij gebruik gemaakt van : 1p-Lsd, Truffels (Mexicana), 1v-Lsd en recentelijk Mal (Methallylescaline).
Tijdens deze kuurtjes gebruik ik verder niets anders en drink hooguit wat alcohol in bescheiden mate en verder is het een 3 dagen schema van de aanbevolen dosering.
Nu heb ik wat verschillende dingen geprobeerd en vind de Truffel toch wel het fijnste moet ik zeggen, het voelt wat natuurlijker aan.
Bij de overige heb ik toch een synthetic gevoel in tegenstelling tot de werking van de psylocibine van de truffel.
Is het de werking van de psylo zelf ?

Wat zijn jullie ervaringen?

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ikzelf heb alleen ervaring met truffels en 1p-lsd.
Van 1p-lsd neem ik dan 10ug, aangezien ik 20 al iets teveel vind stimuleren. LSD gebruik ik voor actieve momenten, waarbij ik niet stil hoef te blijven zitten.
Over het algemeen vind ik microdoseren met truffels veel fijner en dat doe ik dus veel vaker. Het maakt mij meer down-to-earth, rustiger en helpt meer met reflectie en empathie, wat mij in mijn werk ook enorm helpt.

Zelf ben ik fan van de galindoi truffel. Zowel voor microdoseren als trippen.

Zeehond

Badass junkie
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die aan micro dosering doen en welke stoffen ze daarvoor gebruiken.
Af en toe volg ik een kuurtje micro dosering en heb daarbij gebruik gemaakt van : 1p-Lsd, Truffels (Mexicana), 1v-Lsd en recentelijk Mal (Methallylescaline).
Tijdens deze kuurtjes gebruik ik verder niets anders en drink hooguit wat alcohol in bescheiden mate en verder is het een 3 dagen schema van de aanbevolen dosering.
Nu heb ik wat verschillende dingen geprobeerd en vind de Truffel toch wel het fijnste moet ik zeggen, het voelt wat natuurlijker aan.
Bij de overige heb ik toch een synthetic gevoel in tegenstelling tot de werking van de psylocibine van de truffel.
Is het de werking van de psylo zelf ?

Wat zijn jullie ervaringen?
Nog geen ervaring mee, wel nieuwsgierig en ik heb Mexicana truffels van 1gram besteld.

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb ervaring met het microdoseren van paddo's, truffels en 1p-lsd, maar vind net als jou truffels het beste. Ik neem ong maar 300mg gedroogde truffel voor een aangenaam effect. Bij 1p-LSD lijk ik prikkelbaar te worden en bij paddo's heb ik vaak meer een gevoel van misselijkheid in mijn maag en lijkt het moeilijk om een goede dosering te vinden. Jammer want paddenstoelen zijn gemakkelijker te kweken als truffels.

m00se

Newbie
Ik ben nu een aantal maanden druk aan het oefenen met microdoseren van veschillende soorten paddo's.
Thai, Golden Teacher, McKennaii, Truffels en een batch Blauwwordend Kaalkopjes van vorig jaar.

Het lekkerste ga ik op McKennaii of Blauwwordendkaalkopje en dan 'net aan' dosering. Dus iets boven voorgeschreven MicroDose maar ruim onder (1/3e ongeveer) van een stage 1. Ik weeg bijna 100kg en omdat ik ongeveer 3/wk doseer is er sprake van enige gewenning waardoor deze hoeveelheden prima kunnen in mijn geval.
In beiden gevallen is het wel lastig doseren omdat het potente paddo's zijn en het ene paddestoeltje is de andere niet dus exact afwegen geeft niet elke dag hetzelfde resultaat. Daarom heb ik er nu voor gekozen om de paddo's goed te vermalen en met dikte 'koffie uit een pak' te vermengen met pure chocolade die ik dan weer giet in reep-mallen van AlieExpress. Daarmee beter vergelijkbare resultaten.

Truffels vind ik nog altijd te vlak. LSD lastig doseren en DMT wel lekker maar niets wint het van het Blauwwordend Kaalkopje eigenlijk met McKennaii als goede nummer 2.

Bovenaan