Welke pil had je laatst?

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Realities, 5 feb 2013.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Realities

Realities Belezen gebruiker

Ik had laatst roze hartjes, de pillen waren gedrukt in de vorm van een hart.
    Weet gemiddeld aantal mg niet, maar vond ze zeker goed!

2. Space_Girl

Space_Girl Experimenterende gebruiker

Ikke orangje Y

Orangje klein dik :xtc: weet de miligram ook niet maar ze zijn wel goed en vooral lekker met sex :grin: :grin:

3. walnootje

walnootje Belezen gebruiker

Paarse partyflocks, ze zeggen 200 mg maar dat zal wel denk ik toch wat lager liggen. Ik ben benieuwd naar de Witte Ninentendo's waar ik iedereen over hoor :P

4. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Grijze no1's.

5. Hendroit

Hendroit Experimenterende gebruiker

Rode twitters, vond ze wel redelijk.

6. yoko

yoko Newbie

Oranje Red Bulls, beste pillen :smile:

Begin maart aan de Nintendo's, can't wait!

7. mandragora

mandragora Badass junkie

Me laatste pilletje.....ff denken...

Als deze, maar meer gebroken wit-achtig met gelige toets :smile:

8. Jovanovic

Jovanovic Belezen gebruiker

paarse partyflocks

9. Lion1973

Lion1973 Belezen gebruiker

hoe zit het nu eigenlijk met die PP? ik heb al diverse dingen gehoord, van heel goed en hard tot weinig of niks van gevoeld.
    zijn er al "anderen" op de markt die in de categorie fake vallen of van mindere waarde. het lijkt wel of heel nederland overspoeld is met PP. :smile:

PP, redbulls, nintendo, defqon, smiley's, hartjes zijn volgens de berichten goed, als ik het juist lees.

ik heb mijn hartjes nog altijd niet geprobeerd, als het zover is zal ik hier melding geven.

10. Jovanovic

@LION

geen idee man, voor nieuwjaar weet ik da er enorm veel groene mitsu's in omloop ware.

maar pillen pak ik als ik weiger nuchter of dronken te zijn. louche samestelling in bepaalde X +
    speed was dominant vrijwel heel de tijd maar de combinatie zelf is wel voor herhaling vatbaar. Uiteraard ni al te leuke afkick gehad erna maar was uiteindelijk toch wel het risico waard.
    iig vermoed ik da ze nog steeds in omloop zijn, 210 mg zeggen ze, dus das ook onzeker aangezien de dealer te strak was en hellemaal ni klantgericht was. maar ik geef mijn voorkeur aan snelle,vloei,2c-b.. gij zweert het precies bij bollen?

11. Lion1973

vroeger was het speed, coke, xtc, lsd en hasj/weed.
    speed en lsd zie ik niet meer zitten, dus ben ik nog een gelegenheidsgebruiker wat betreft coke en xtc.
    ik probeer te volgen welke goede er in de omloop zijn, zodat ik eventueel in de buurt eens kan horen of die in de omloop zijn.
    want als ze hier, bij ons, plots afkomen met groengrijsgele zebras" om nu een naam te noemen :mrgreen: , en je hebt er nergens over gelezen of gehoord, dan heb ik serieuze twijfels.

het is dan nog geen garantie dat het de goede zijn natuurlijk.
    ik heb mezelf een enkele testkits besteld voor de toekomst.

12. mandragora

mandragora Badass junkie

Antibiotica-pil :wink: :kots:

13. Lion1973

en ging je hard? :beer:

14. pindaklaas

pindaklaas Newbie

mijn laatste ware roze driehoek met X... beetje gevaarlijk spul.. nam eerst een halve dacht dat ie niet werkte dus deed k maar halve erachteraan... nog niet heel veel dus deed er 2e bij... toen begon ik zo hard te gaan he:P naja blijf liever bij mijn standaard witte yingyang of blauwe ferarri:smile:

15. Lion1973

ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje.

gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb...

16. walnootje

Oranje red bulls zijn bij mij een van de lekkerste pillen! Alhoewel die roze ook niet verkeerd zijn :hearteyes: Heeeerlijk op aant trippen op dit moment van maar 1/3e pil :grin:

17. Lion1973

ze zijn wel groot, ben benieuwd. :smile:

18. walnootje

Ja nogal dik inderdaad, heb die roze helaas niet laten testen, maar wel geconsumeerd en ik vond het een lekkere pil die rustig opkomt maar in flagen blijft aanhouden! Niet heel bijzonder maar zeker de moeite waard. :wink:

Misschien een beetje offtopic maar mijn moeder kwam laatst met een pillensnijder van de apotheek, niet dat ik moeite heb met bijten maar af en toe verkruimelen ze of bijt ik te veel af. Ik had hier nog nooit van gehoord (laat staan bedacht :tongueout:) en met die hooggedoseerde pillen van tegenwoordig vind ik het wel handig om ze alvast te halveren voordat ik naar een feestje ga. :grin:

19. lange69

lange69 Newbie

vorige zaterdag nintendows gehad langwerpige witte pil
    waren zeer goed ha ha wel best gaar dag erna was al weer lang geleden dat ik een pilletje gehad heb dus daar kan het ook aan liggen
    volgens mij erg hoog gedoseerd met mdma

heeft iemand die ooit laten testen?
    zo ja hoeveel mg zat er in?

gr

20. lange69

lange69 Newbie

witte langwerpige nintendows
    waren erg goed en volgens mij erg hoog gedoseerd
    heeft iemand die ooit laten testen?
    ben wel nieuwschierig hoeveel mdma er in zit

gr

21. Demy1993

Demy1993 Newbie

De witte Nintendo. Volgens mijn vriend met ruime ervaring de beste die hij ooit heeft gehad. Ik kan er niet over oordelen omdat het mijn eerste keer xtc was, maar het was een heftige trip :hearteyes:

22. Leipsdale

Leipsdale Newbie

Paul Frank!!

lekker relaxte pillen :grin: :grin:

23. Lion1973

op pillreports staat een verslag met test : gemiddelde van 200mg mdma

24. Bolleeder

Bolleeder Newbie

Halve Nintendo
    Halve Partyflock

Heerlijk ging ik!

25. Leipsdale

Leipsdale Newbie

jaa nu ook keertje die partyflocks op ga je zeker hard van!!! :grin: :grin: :grin: :rockband:

26. Realities

hehe, zal je vriend blij mee zijn :grin: of vriendin :P

27. naturelover

naturelover Experimenterende gebruiker

3/4 paarse partyflock :hearteyes:

28. Realities

een groen vraagteken met dubbele breeklijn.

29. McKintyre

McKintyre Newbie

30. maathijs

maathijs Newbie

Witte nintendos. Zijn echt toppers!

31. Deborah87

Deborah87 Newbie

Een spookje :smile:

32. goeff

goeff Newbie

blauwe teenage mutant ninja turtles (althans, daar lijken ze op..). Beste dat ik tot nu toe heb gehad. Zal rond de 200 mg in zitten.

33. Jovanovic

Witte mitsu en
    oranje partyflock?

34. CocaineHeart

CocaineHeart Newbie

Overlaatst groene ferrari's hier, behoorlijk slecht moet ik zeggen...
    Kwamen niet snel op maar ook niet hevig, beetje teleurstellend gevoel.
    Heb je wel meer dan eentje van nodig om goed te zijn :tearsofjoy:
    Net witte vraagtekens laten testen, blijken laat op te komen maar wel heftig, zelf nog niet getest.

35. brahma

brahma Experimenterende gebruiker

Gele ferraris, pff k ging hard

36. Lion1973

een paarse partyflock gekregen op een privé-feestje, ja jongens, dat was..... :hearteyes:

37. Jovanovic

Paarse Lamborghini en groen appeltje ...

38. Madeon

Madeon Newbie

Blauwe/groene NO1's.

Pillen hadden een slechte reputatie omdat er een paar jaar terug PMMA in was gevonden volgens mij. Nu zijn het echt hele 'smooth' pillen van 170-180mg. Ze komen heel relaxt opzetten en dan weet je eigenlijk al meteen dat het goed zit.

39. harry123

harry123 Bewuste gebruiker

Witte nintendo's, lekker snoepje :grin: Makkelijk te doseren, en belangrijkst, schoon.

40. Space_Girl

Space_Girl Experimenterende gebruiker

Gisteren nacht roze uit TIlburg mdma 200 gram :rock:

Deel Deze Pagina