welke rc is vervanger voor ayahuasca dmt

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

king90

Newbie
ik wil graag een ayahuasca/dmt ervaring in snuif vorm... met welke soort rc kan dit ...
ik zag 5-meo-mipt freebase ( is deze snuifbaar?)
5-Meo-DMT freebase
5-Meo-DMT hydrochloride

welke is geschikt voor snuiven en hoeveel moet ik nemen voor een ayahuasca/dmt ervaring? thx...

dupont

Wijs gebruiker
Waarom niet "gewoon" DMT freebase roken? Je kunt 't zelf maken in je eigen keuken in een dag.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
In ieder geval geen 5MeO. Als N,N-DMT voetbal zou zijn was 5MeO-DMT American Football. Klinkt hetzelfde, lijkt ook globaal gezien wel op elkaar maar in de details volstrekt iets anders.

Er is niet echt iets maar als je er op staat kijk dan eens naar 4HO tryptamines zoals 4-HO-MET, 4-HO-MiPT (gecombineerd ook!) en om dan richting DMT ervaring te gaan tamelijk hoog doseren 😄. Komt in pil of poedervorm. Snuifbaar (dus) ook.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Er wordt gezegd dat DPT erop lijkt, maar wat donkerder is. Ik heb zelf DMT niet gerookt. Met DPT heb ik wel ervaring:

Neo-Shulginist

Badass junkie
5-Meo-DMT freebase
5-Meo-DMT hydrochloride
Alleen de HCl-variant van 5-MeO-DMT is snuifbaar (of het fumaraatzout, kan ook). De base lost niet goed op in water waardoor het minder geschikt is om te snuiven. 5-MeO-DMT is best wel krachtig. Misschien eerst maar een keer beginnen met 5 tot 10 milligram. Meer dan 20 milligram nemen is gevaarlijk.

MestV

Belezen gebruiker
Alleen de HCl-variant van 5-MeO-DMT is snuifbaar (of het fumaraatzout, kan ook). De base lost niet goed op in water waardoor het minder geschikt is om te snuiven. 5-MeO-DMT is best wel krachtig. Misschien eerst maar een keer beginnen met 5 tot 10 milligram. Meer dan 20 milligram nemen is gevaarlijk.
MET(fumarate) schijnt er heel erg op te lijken (niet te verwarren met de 4-ho-met!)
Ben er erg nieuwsgierig naar maar nog niet kunnen proberen
Blijkbaar toch opletten met de verschillende versies. Zelf heel veel onerzoek gedaan omdat ik zelf vol vragen zit en uitgekomen bij dit:

Ik schreef het net in 2 andere topics, ben zwaar op onderzoek gegaan omdat ik zelf veel vragen had. Blijkbaar is e methode om DMT te roken/Vapen toch verschillend van 5-MEO-5 DMT.

Heel handig artikel, bekjk vooral hoofdstuk 4; administration en hoe je van freebase naar boofen kan gaan d or het toevoegen van azijn (de chemische compound verandert dan bljkbaar in iets wat je lichaam aankan).

Vrij informatief aftikel tegenover de rest die ik eb gelezen!

trippywiki.com

5-MeO DMT: Effects, How To Take It & More - TrippyWiki

This is the ultimate guide to 5-MeO-DMT. You will learn about its effects, benefits, dangers, and how to take 5-MeO DMT the right way!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan