1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke RC kan je met Speed vergelijken?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Beavis, 25 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Beavis

Beavis Newbie

Hi, ben nieuw hier.

Iemand die weet welke RC het dichtst tegen Speed aan leunt?
    *MODKNIP

Thnx!

Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2018
  2. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

4-FA komt als eerste bij me op. HIER vind je informatie over 4-FA. Allicht hebben anderen betere tips nog voor je.

Je tweede vraag is niet toegestaan. Lees onze regels nog eens aandachtig.

https://drugsforum.nl/help/terms

Regel 1. Vragen om of geven van informatie betreffende:
    • verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen

3. Beavis

Beavis Newbie

Ok, thnx alvast voor je reactie!

4. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Is speed niet te krijgen in jou omgeving?
    Het is naar mijn mening goedkoop genoeg om het daarbij te houden als je het kan bemachtigen.
    Al heb je eenmaal een fijne dosering gevonden is het fijn.
    Al woon je in zo'n boerengehucht als mij ik leef met je mee.
    Ontopic 4-FA is wel het meest identieke middel zelf nooit gebruikt.
    Maar wel hoop over gelezen.
    Waar wil je het voor gebruiken? feesten whatever

Laatst bewerkt: 26 aug 2018
  5. Beavis

Beavis Newbie

Het is idd niet simpel om hier (Belgische kust) aan goeie speed te geraken, steeds meer rommel.
    Waarvoor gebruiken, af en toe een feestje, maar vooral om wat te chillen en me eens te laten gaan ...
    Bedankt voor je antwoord btw!

6. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Chillen is alleen leuk op zuivere speed, aangezien je in belgië woont weet ik ook niet echt hoe ik je moet helpen.
    Misschien eens op feestjes rondvragen of mensen geen goeie connectie voor je hebben.
    Of inderdaad research chemicals voor lief nemen, ik denk dat je 4F-A meer kan waarderen als pure cafeïne.
    Als het letterlijk rommel is.

Als je post niet onderschept word door je ouders of iemand, "internet heeft alles"
    Als je die niet vat google helpt je wel. want ik mag het niet.

Laatst bewerkt: 26 aug 2018
  7. Beavis

Beavis Newbie

Vat je volledig, thnx :)

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Sowieso hoor ik veel verhalen over bagger speed. Ook on NL hoor. Een vriendin van mij had laatst maar 25% uitslag na testen. Ze had toen gelijk 10 gram gekocht en hield na wassen minder dan 5 gram over. Dus vol cafeïne en andere bende. Maar goed, ze betaalde een mooie prijs, betaalde voor 8 gram omdat dealer/kennis al zei dat t geen goede was. Omdat speed zo goedkoop is is dan toch de moeite.
    Ik denk dat echt goede speed zo kopen, zonder dat je t moet wassen, overal wel lastig is. Ik ken persoonlijk geen eentje die gelijk 70+% had van de dealer.

9. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

@De Dunne Internet vendors
    Op het internet word bijna alleen maar puur verkocht.
    En het is veel goedkoper.

10. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Anders kun je altijd nog troep speed halen en die dan meerdere keren wassen
    Wat is de zuiverheid van 'troep '?

11. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoewel 4-FA wel een beetje op speed lijkt is het niet echt een goed alternatief, aangezien het veel meer affinteit voor serotonine heeft en daardoor meer tussen speed en MDMA in zit.

2-FA en 3-FA zijn in mijn optiek de beste RC alternatieven voor speed, beide werken ongeveer hetzelfde als speed en geven daardoor een vergelijkbaar effect. 2-FA is wat minder potent en daardoor ook wat minder boeiend recreatief. 3-FA daarentegen zit qua dopamine release tussen speed en methamfetamine in en is mijn optiek ook een stukje recreatiever dan speed. Helaas is 3-FA bijna onmogelijk om te krijgen tegenwoordig, als vendors het al verkopen is het in werkelijkheid vaak gewoon 4-FA dat voor een flinke premium verkocht wordt.

12. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

4CL-PVP al is dat eigenlijk alleen wakker blijven. Serotonine volgens mij 0. Dopamine heel weinig. Adrenaline belachelijk veel.

13. nixtcnut

nixtcnut Newbie

Heb er verschillende geprobeerd. Vind 3mmc het meest in de buurt komt. Stemming wordt wat beter/meer eufoor in vergelijking met speed.
    Prijs is enorm gekelderd. Nog steeds net iets duurder als zuivere speed bij inkoop vanaf een gram of 10. Prijzen vendors lopen sterk uiteen, tijdje zoeken naar de goedkoopste. Heb altijd zuivere 3mmc, bij diverse vendors gekocht.
    Wel sterk verslavend, erger dan pep denk ik zelfs.

Bodhi vindt dit leuk.
  14. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

15. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Hij heeft per ongeluk dit ook in de quote gezet:

3mmc komt zekers in de buurt! Maar de serotonine affiniteit is nog wel iets te heftig om als pep vervanger te zien vgm. Is iig wel hoe het voor mij voelt, de wetenschap heeft hier helaas nog weinig over te zeggen.

Maar als je speed sporadisch gebruikt kan je 3mmc wel als vervanger gebruiken denk ik. Het is waarschijnlijk wel wat belastender voor je lichaam dan bijv. speed of MDMA omdat het een of andere receptor extra beïnvloedt ofzo (google is your friend). Snuiven schijnt ook slechter te zijn voor je bloedvaten dan slikken. !

En het werkt ook wel heel verslavend. Goed mee oppassen! 3 maanden regel is wel aan te raden omdat research chemical, serotonine affiniteit en lichamelijke belasting.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Welke kan Speed
  1. smartmarc
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    938
  2. randomd00d
    Reacties:
    37
    Weergaven:
    6.861