Werking GBL

Brakka Mang

Badass junkie
Ik heb gisteren een aantal liter GBL kunnen krijgen en moet er nog GHB van maken. Heb eens puur geprobeerd en ik vind de werking toch anders dan GHB, het werkt sneller - dit wist ik al - maar lijkt ook wel alsof het korter duurt. Ik denk dat dit komt omdat het meer geconcentreerd is. Wat ik mij afvraag is als ik bijvoorbeeld 2 x 1ml doseer in 20 25 minuten tussenperiode of de werking dan wel langer is,. Iemand hier ervarig mee?

JongeHeer

Newbie
Doe niets anders dan pure GBL; om de zweetvoeten smaakgeur te verbloemen doe ik een klein 2-4ml spuitje in glaasje cola en dan adje.

Denk wel dat als je 2x 1ml verspreidt in 20-25 min @Brakka Mang dan de werking langer is.
in 1 x teveel is BOEM; knock-out!

(Klopt dat GHB anders werkt; het lichaam maakt na drinken van GBL er zelf GHB van en dat breekt sneller af in je lichaam)

Pluto41

Experimenterende gebruiker
Zorg wel dat je de GBL heel goed verdunt want het irriteert op den duur de huig. (dat klepeltje wat in de keel hangt)

Potviz

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren een aantal liter GBL kunnen krijgen en moet er nog GHB van maken. Heb eens puur geprobeerd en ik vind de werking toch anders dan GHB, het werkt sneller - dit wist ik al - maar lijkt ook wel alsof het korter duurt. Ik denk dat dit komt omdat het meer geconcentreerd is. Wat ik mij afvraag is als ik bijvoorbeeld 2 x 1ml doseer in 20 25 minuten tussenperiode of de werking dan wel langer is,. Iemand hier ervarig mee?
Uhmmm het is een totaal andere stof dan GHB, metabolistatie, effect etc is anders.

Bovenaan