1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Werking net geen droge speed

Discussie in 'Speed' gestart door genk123, 30 jun 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. genk123

genk123 Experimenterende gebruiker

Ik droog mijn speed altijd d.m.v. het op een papiertje te leggen, en te blijven hakken en wachten tot het droog is. Dit duurt ongeveer een kwartier tot 20 minuten. Dan is de speed zo droog dat ik het in een zakje kan schudde zonder plak resten. Maar als ik het een week later pak, dan is het een geheel. Maar wel nog droog. Als ik er dan op drukt valt het helemaal als poeder uit elkaar. Maar het probleem is. Als ik met mn sleutel een punt pak, dan pak ik dus een droog brokje. Dit kan ooit uit elkaar vallen, maar soms niet. Opzich maakt het me niks uit. Maar mijm vraag is. Als ik het als een geheel dus als een brok pak, werkt het dan minder dan wanneer het helemaal fijn op je sleutel ligt?

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Goeie vraag. Ik heb ook plak-speed. Plakt elke keer weer. Hoe vaak ik ook stamp of het zakje open laat nachts. Tis droog maar een soort vettig. Vorige x vloog der een heel plakkaat zo mijn neus in. Dus een halve lijn als 1 stuk. Het werkte wel gewoon normaal volgens mij maar was best pijnlijk ff in de neus zo een “brok”. Liever heb ik gewoon losse poederige speed.

acht.zes vindt dit leuk.
  3. genk123

Haha ja ik herken het. Ook heb ik mijn speed daarna nog 3 keer opnieuw gedroogd. Maar eigelijk wordt hij elke keer net zo droog zoals de eerste keer. Dus het doet niks af. De werking is bij mij ook prima. Maar ligt dit dan aan de speed of is elke speed zo 'vettig'?

acht.zes vindt dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik denk dat het allemaal weinig uit maakt zolang die brokken niet uit je neus vallen :tongueout:

Overigens prak ik mijn speed liever op een bord dan een papiertje. En dan zwarte borden, zodat ik goed zicht heb op alles.

Niet alle speed is vettig, ik heb nu kurkdroge.

SneeuwSnuiver en genk123 vinden dit leuk.
  5. genk123

Maar ik dacht hoe fijner het goedje is hoe beter je neusslijmvliezen het op kunnen nemen. Ofterwel meer effect. Dit heb ik ooit gehoord, geen idee of het waar is?

Eigenlijk dezelfde vraag voor keta haha. Ik heb altijd staafjes keta. Deze maak ik altijd helemaal fijn dat je geen staafje meer ziet. Dit doe ik door bovenste reden wat ik dus had gehoord. Maar is dit onzin om te doen?

acht.zes vindt dit leuk.
  6. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@genk123

Keta, daar zeg je me iets. Ik heb zelf staafjes en die werken prima zonder prakken, maar ik weet wel dat je met keta niet al te grote punten/lijnen moet nemen omdat het anders niet volledig wordt opgenomen voordat het onheroepelijk weer je keelholte in valt. Het zou best kunnen dat je als je staafjes fijn maakt dat je dan iets meer kan nemen per keer, klinkt wel logisch.

Met speed heb je wat meer invloed betreffende hoe lang het in je neus zit, althans ik wel. Toch heb ook ik het liefst fijn en droog poeder.

genk123 vindt dit leuk.
  7. De Dunne

Nee mijn vorige en eerste speed was juist heel erg droog en zeer fijn. Bijna te poederig, en vloog haast weg haha. Moest je ook rustig zacht snuiven anders ging het zo je keel/longen in zo fijn. Alleen smaakt en ruikt deze weer beter. Althans minder vies. Die vorige was mega chemisch qua geur en smaak. Beide zijn wel gewassen met aceton en getest op 1e 70% en 2e is 73%.

Laatst bewerkt: 30 jun 2018
    SneeuwSnuiver, genk123 en acht.zes vinden dit leuk.
  8. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@De Dunne

Te fijn is ook niet altijd handig nee.

De Dunne vindt dit leuk.
  9. genk123

@acht.zes keta zonder fijn te maken werkt bij mij ook prima! Maar het zit nu tussen me oren dat het dan beter werkt, dus ik doe het altijd maar:lolol:

Ik ga mijn speed binnekort laten testen. Ben benieuwd wat er uit komt. Zal het hier even laten weten!

De Dunne vindt dit leuk.
  10. De Dunne

Zeker niet. Al is t handiger dan deze vettige. Ik wil binnenkort met vrienden op stap en dan tijdens uitgaan/feesten speed nemen. Deze speed word heel erg lastig om sleutelpuntjes van te nemen omdat is zo plakt en na t fijnmaken meteen weer aan elkaar zit. Dan is t lastig om steeds zo goed als dezelfde hoeveelheid op je sleutel (lees mini schepje wat aan mijn speciale snuifflesje vast zit) te krijgen . Elk schepje van fijn poeder is redelijk gelijk maar nu pak je een soort brokjes. Uitgespreide lijntjes snuiven gaat wel met deze speed, dus t lijntje ook in de breedte wat uitspreiden op t bord maardat gaat onderweg natuurlijk niet.

D8DA98AA-DDF4-4B50-AB51-C691FA1551AB.jpeg

Heeft iemand een oplossing voor te vettige maar wel droge plak-speed?

:wink:

Laatst bewerkt: 30 jun 2018
    genk123 vindt dit leuk.
  11. Skaf-Giraffe

Skaf-Giraffe Experimenterende gebruiker

Gewoon voor een paar uurtjes verspreid op een schaaltje leggen.
    Werkt altijd bij mij..

12. De Dunne

Heb ik al geprobeerd. Het blijft wat klonten.

13. Skaf-Giraffe

Het is wel getest neem ik aan?

14. De Dunne

Jazeker, en gewassen.

15. Skaf-Giraffe

Je kunt altijd voor onderweg bommetjes maken. (snap als je dit niet prefereerd)
    Maar na het drogen uit het zakje hoort het wel poederig te zijn.

Als je de pep platdrukt, is het dan een plakaat, of brokt het dan wel?

16. De Dunne

Eerder een plakkaat. Bommetjes hebik nog nooit gedaan en heeft ook niet mijn voorkeur.

17. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Haha ik moest hier hardop om lachen. Zie het helemaal voor me: oeps, ineens een plakkaat speed je neus in. Zomaar. Echt vervelend!

Ik snap hoe je het bedoelt hoor, maar vond het ff hilarisch. :’)

OT: plakspeed is kut. Feel ya. Ikzelf vind mijn huidige speed zo smerig (vettige substantie) dat ik de volgende keer als ik aan de speed ga wel echt weer een bom overweeg, al heeft bommen niet mijn voorkeur omdat ik het uitgesmeerde effect wat te subtiel vond de enige keer dat ik dit gedaan heb. Mijn aversie voor de smaak is gewoon te groot geworden en dat plakkerige maakt het dan extra ranzig. Vind persoonlijk speed sowieso de minst chille drug om te snuiven van de ‘snuifdrugs’ die ik geprobeerd heb.

18. L-S(T)D

L-S(T)D Experimenterende gebruiker

Cocaine kan ik me nog iets bij voorstellen, dat je de "comedown" lekker vindt. Het heeft een beetje een mild taste. (vindt snuiferij sowiezo niet zo vet)
    Maar speed is een geval apart.

Smerigste drugs die ik ooit heb gehad.

19. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Eens. Speed is heel vies. Ook wanneer gewassen/maximaal zuiver. De smaak heeft voor mij wat weg van verschraalde sigaretten/oude asbak, maar dan nog veel smeriger.

Cocaïne minder ervaring mee maar vond dat de twee keer dat ik het gedaan heb veel milder van smaak dan speed, wel typisch, combi kerosine en wasabi. Veel makkelijker te snuiven ook.

20. acht.zes

acht.zes Badass junkie

In eerste instantie baalde ik als een gek met mijn 52% caffeine maar na wassen hield ik prachtspul over.

Het kan verkeren.

21. Skaf-Giraffe

Walter white ^^^^^^

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  22. De Dunne

Hahaha ja echt. Zo “floep” echt een hele aan elkaar geplakt streep vloog der in hahaha!
    Deze speed is minder vies qua smaak maar idd, vergeleken coke (meer dan coke en speed heb ik nooit gesnoven) is het wel viezer. Maar qua gore smaak wint mdma het.

23. L-S(T)D

Een Poolse guy die ik tegenkwam op een festival gooide 4 kristalletjes in z'n mond en kauwde ze zo op. Geen water, niks.

Zulke heb je er ook bij..

SneeuwSnuiver, De Dunne en Fenrir vinden dit leuk.
  24. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik raakte op een festival eens aan de praat met iemand die aan de speed en MDMA zat, en op een gegeven moment bood hij me een slokje van zijn bier aan. "Moet je proberen man, ik heb er miauw miauw ingegooid!" :tearsofjoy:

L-S(T)D vindt dit leuk.
  25. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Gratis drugs. ;p

Fenrir vindt dit leuk.
  26. L-S(T)D

Jullie zullen next level gesprekken moeten hebben gehad.
    Heb je zijn offer aangenomen?

Fenrir vindt dit leuk.
  27. De Dunne

Ken der wel meer die het te doen vinden maar ikke niet. Jakkie bah! Pil of capsule, verder echt niet hoor.

L-S(T)D vindt dit leuk.
  28. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik ken er ook zo 1. Vinger in de zak mdma kristallen en dan de mond in.

Die gast heeft nog maar een paar tanden

Fenrir vindt dit leuk.
  29. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Oh dat zou ik ook wel kunnen. Als op een festival m'n pep bijna op is en we zitten tegen het einde aan, dan lik ik het resterende gedeelte er gewoon even uit met m'n tong, lol.

30. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

Dat niet, soms ben ik best verstandig! Mephedrone staat nog wel op de to do-list.

31. L-S(T)D

Ik wist er niet dat het bestond voor jou bericht.
    Nieuwe research drug voor vanavond.

Fenrir vindt dit leuk.
  32. genk123

Wat is hier raar aan?

33. L-S(T)D

Ik dacht al.. fuck, ik ben een gekke chick.

genk123 en SneeuwSnuiver vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Werking net geen
  1. Noxipro
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    1.246
  2. Realist
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    703