Space cadet
Belezen gebruiker
Ik heb wat vragen over de werking van LSD. Zelf al diverse keren (6 keer geloof ik) mogen genieten van 1P-LSD (RC equivalent) en 1 keer LSD zegels gedaan. Opgebouwd van 120 tot 200, rond 180 vinden we prettig. Er zou geen verschil in werking moeten zijn bij 1p of LSD maar ons leek het anders, kan ook aan de mindset liggen.
Wat we ook graag doen is truffels, psilocybine dus. Truffels zijn echt na een week uit je systeem heb ik me laten vertellen. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voor LSD uit je lichaam is en je stoffen weer in balans zijn? Zou je een week na LSD net zo'n fijne truffeltrip kunnen hebben als normaal?
En snoept 1P of LSD ook aan je serotonine voorraad? We doen eens in de zoveel maanden ook wel eens MDMA dus belangrijk om te weten natuurlijk.
Alvast dank voor jullie antwoord!
Groet, Space cadet
Wat we ook graag doen is truffels, psilocybine dus. Truffels zijn echt na een week uit je systeem heb ik me laten vertellen. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voor LSD uit je lichaam is en je stoffen weer in balans zijn? Zou je een week na LSD net zo'n fijne truffeltrip kunnen hebben als normaal?
En snoept 1P of LSD ook aan je serotonine voorraad? We doen eens in de zoveel maanden ook wel eens MDMA dus belangrijk om te weten natuurlijk.
Alvast dank voor jullie antwoord!
Groet, Space cadet