Weten hoe maar nu nog doen!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Solosis

Newbie
Hoi,

Ik heb een hele boel gelezen over gebruik/misbruik van keta en kan me in vele verhalen vinden. Zelf gebruik ik nu zo'n 2-3 jaar keta waarvan de laatste 2 dagelijks 2 tot 3 gram. Mijn lichaam is een soort van op dus heb ik een intake gehad bij een verslavingskliniek en wacht op bericht voor opname. Ergens kan ik niet wachten en wil ik zsm. Gaan maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken om voor de rest van mijn leven geen ket meer te gebruiken! Puur omdat dat het enige "even nergens meer aan denken" middel is plus ben ik ook heel erg op mezelf en heb ik totaal geen zin in die groepssessies en een ander bed bijv. Maar het moet! Kan er zelf blijkbaar niet vanaf blijven. Ben niet echt een prater dus dacht ik begin maar te typen. Na de intake ben ik een soort van losgeslagen gek.. toch niks te doen nu met corona dus elk wijntje plus lijntje gaat er makkelijk in, terwijl ik dondersgoed weet hoe het wel moet maar nu nog doen.. nu ben ik dus(alweer) op het punt gekomen dat ik last krijg van k kramps, maagpijn, rugpijn maar toch stop ik niet voel me zo zwak en dom heeft iemand tips? Ik snap dat afleiding helpt maar ik heb de energie en de puf niet om zonder ket een soort van positief te denken ofzo? Weet niet hoe anders uit te leggen 😶 alvast bedankt

Freggle

Experimenterende gebruiker
Ik heb er geen ervaring mee naar wil je veel sterkte wensen, knap dat je dit aangaat!

Solosis

Newbie
Heel graag!! Ik doe m'n best maar de tijd is echt aangebroken en het duurt zolang voor ik kan gaan. Ik hoor graag tips alles is welkom! Het is alleen al fijn om met lotgenoten te praten xx

debkb

Solosis en Spyro: echt goed werk dat jullie zijn afgekickt! Zat me af te vragen of ik dat hier zou posten, want ik kan me ook zo voorstellen dat het niet echt helpt om berichtjes te krijgen op een drugsforum als je er net van af bent... Maar ik vind jullie dus dapper.

Solosis

Newbie
Ja, dat wil ik ook wel weten. Is het gelukt, of eerder, zal het je lukken denk je?
Hey het is elke dag een keuze om niet te gebruiken. Het is niet dat ik geen wijntje meer drink maar daar heb ik totaal geen moeite mee. Het leven in gebruik was zo donker ik zat in de put.. heb die wel moeten bereiken anders was ik nu niet zo positief als ik nu ben. Een leven zonder keta ziet er veel leuker uit.. dingen die ik meemaakte in gebruik weet ik niet meer een soort van zombie leven was dat..🙄 moet je niet willen. Dus ja hier alles goed en bij jullie?

Solosis

Newbie
Solosis en Spyro: echt goed werk dat jullie zijn afgekickt! Zat me af te vragen of ik dat hier zou posten, want ik kan me ook zo voorstellen dat het niet echt helpt om berichtjes te krijgen op een drugsforum als je er net van af bent... Maar ik vind jullie dus dapper.
Je mag posten wat jij wilt... ik heb me tenslotte zelf aangemeld. Dankjewel! Had mezelf veel eerder moeten laten opnemen als ik er nu aan terug denk. Ben jij in gebruik?

debkb

Nee, geen keta. En ook geen andere verslavingen (nou, misschien chips & wijn 🍷)

wil het wel een keer doen trouwens

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan