White Fluff "pure magie"

Discussie in 'Trip reports' gestart door Acidfreakx, 13 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Acidfreakx

Acidfreakx Belezen gebruiker

Inname: Ben samen met vrienden naar space safari in Gent gegaan en een kameraad had drops white fluff van 180mics meegenomen, heb daar 2 drops van genomen. Later op de avond heb ik ook nog een gratis hitje changa gekregen.

De trip: In het begin voelde ik me lichtjes zweverig maar bij de opening van Jahbo's set sloeg de acid echt in als een bom.
    Ik sloot mijn ogen en het eerste dat ik zag verschijnen was een Indische tempel, iets later zag ik ook Shiva verschijnen, ik heb echt geen woorden voor hoe mooi en spiritueel dit voor me was.
    Ik was letterlijk 1 geworden met Shiva, zowel emotioneel als visueel, ik zag alle visuals in golven en de energieën die ik op dat moment kon voelen van de mensen rondom me en het feestje zelf was gewoonweg magisch.

Ik heb geen idee hoever ik al in de trip zat maar op een gegeven moment voelde ik echt allerlei emoties uit me vloeien, ik heb een zeer moeilijke periode achter de rug en zat blijkbaar toch nog een beetje met enkele zaken maar iets in me zei dat het tijd werd om ze onder ogen te zien en los te laten.
    Toen dit was gebeurd voelde ik me echt compleet bevrijd, het was lang geleden dat ik me zo ontspannen heb gevoeld.

Naarmate Jahbo's set vorderde zag ik een bos verschijnen waarin ik paddenstoelen aan het planten was en ze zo uit de grond zag groeien, nodeloos om te zeggen dat ik in de lach schoot toen ik dit zag.
    Ik heb zo wel enige tijd verder zitten flashen op die paddenstoelen.
    Op een gegeven moment kreeg ik het ongelooflijk warm van te dansen en besloot dan maar een cola te gaan halen zodat ik wat kon drinken, naar de bar gaan was wel echt een heel avontuur met verschillende opstapjes.
    Was echt zwaar aan het trippen op dat moment dus bestellen ging echt moeizaam, het is uiteindelijk toch gelukt maar dan miste ik een opstapje en ben op mijn bek gegaan met de cola.
    Heb het dan maar opgegeven en aan een maat gevraagd of hij me geen cola wou brengen, ik zag het niet zitten om dat avontuur een tweede keer te doen :P

Later op de avond had ik een hit changa gekregen van een maat en dit had echt een zalig effect, alles leek kleiachtig en ik voelde me zo opsteigen.
    Het versterkte de trip voor een dikke 10-15min, mocht gerust iets langer geduurd hebben maar ik vermoed dat er niet genoeg MAO-remmers in zat. Anyway toen ik de changa gerookt had en ik sloot mijn ogen zag ik zo een adelar van de Indianen (ook in golven) verschijnen, dit heeft geduurd zolang de changa heeft gewerkt.
    Na de changa was het feestje op zijn einde gelopen maar we hadden nog geen zin om door te gaan, dan hebben ze nog wat 90's hits voor ons opgezet en zette we het feestje nog wat verder :grin:
    Uiteindelijk hebben ze ons buiten gejaagd en zijn we al flashend naar het station gewandeld, 1 keer dat ik me in de trein had gelegd keek ik naar het oneffen patroon van de omkadering van de trein (binnenkant) waarop deze begon te vervormen tot een ademende microbe of iets dergelijks.
    De avond was echt onvergetelijk en magisch, ben echt zelden zo weg geweest van slechts 360mics maar de acid was echt ongelooflijk zuiver, heb mijne maat bedankt en een dikke knuffel gegeven uit dankbaarheid.
    Ik kan haast niet wachten tot volgend feestje aangezien ik dan een needlepoint of 2 ga doen, ben echt benieuwd of hier veel verschil in zal zitten qua zuiverheid en sterkte.

Toen ik thuis kwam heb ik nog een lekker hasj jointje gerookt en een film gekeken, toen ik in bed kroop ben ik in een zalig diepe slaap gevallen en voelde me enorm verfrist.

Tijdloos vindt dit leuk.
  2. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wow, klinkt gaaf en bijzonder zeg! Mooi report.

3. Acidfreakx

Acidfreakx Belezen gebruiker

Thanx, heb het zo goed morgelijk proberen verwoorden.
    Hoewel er amper woorden zijn die dit kunnen beschrijven :)

4. Klinkt als iets heel magisch. Was leuk om the lezen. Maar wat is dit precies voor een middel ?

5. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Acid: LSD dus. "Slechts" 360 mics haha!

Klinkt goed trouwens! Changa lijkt me ook heel interessant.

Maar wat is een needlepoint precies?

Het witte Konijn vindt dit leuk.
  6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

White fluff en needlepoint zijn termen die de zuiverheid van LSD aangeven. Het zegt alleen verder helemaal niks, want als eindgebruiker zie je de LSD niet, dus kun je ook helemaal niet weten of de LSD nou echt zo zuiver was of niet. Ik vind het persoonlijk maar bullshit, als je iemand verteld dat het whitefluff of needlepoint is dan gaan ze het vanzelf wel geloven.

Mindless vindt dit leuk.
  7. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ah zo haha.

Ja lijkt me ook bullshit. Hoe wil je zoiets verifiëren.

8. En wat is changa precies? Ik ben vrij nieuw in de wereld van psychedelica

9. Psychedelibee

Changa is een rookbare vorm van Ayahuasca.

10. Ow ik wist niet dat dat kon. Maar niet zoals DMT toch?

11. Psychedelibee

Nee echt een rookbare Ayahuasca vorm. Dus pure DMT gecombineerd met een MAO remmer. Hierdoor duurt het effect wat langer, kun je het door blijven roken en het effect is ook net iets aardser if that makes any sense.

Ik heb vrij veel ervaring met zowel Changa en pure DMT en van beiden ook een tripreport hier staan mocht je interesse hebben om ervaringen te lezen.

12. Fool

Fool Badass junkie

Het is anders wel buitenaards genoeg om je achtertuin in te wisselen voor een heelal vol groen-electrische schedels die als poort leken te dienen. Toen ik door de mond van één van die schedels vloog werd ik face-down wakker op een straat met allemaal rare mannetjes(of vrouwtjes, who knows?) die wel onderweg naar hun werk leken. Een aantal bleven vrij schappelijk even kijken om te zien of alles nog goed met me ging. :)

Echt aards durf ik het niet te noemen. :tongueout:

Mindless vindt dit leuk.
  13. Psychedelibee

Aards niet inderdaad, maar wel aardser dan pure DMT.

14. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Dat is te lezen erg leuk om te lezen en te beleven klinkt het :wink:

Laden...
Vergelijkbare Topics - White Fluff pure
  1. Telefoon
    Reacties:
    46
    Weergaven:
    4.373
  2. Maffixsi
    Reacties: