Wie 3MMC

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Wausly007

Newbie
Wie mag zich net als ik zichzelf grootverbruiker 3mmc noemen?

Ik neem het eigenlijk puur omdat ik er van kan slapen en het goedkoper is als cocaïne.

Wie is er nog meer liefhebber?

Hoor graag over jullie verhalen. MODKNIP: Prijzen noemen is niet toegestaan.

Laatst bewerkt door een moderator:

Baap

Experimenterende gebruiker
Ik koop elke vrijdag 1 gram 3MMC en gebruik dit dan de vrijdag en zaterdagavond. Na het weekend is dit meestal op en anders gooi ik het weg zodat ik doordeweeks niet kan gebruiken. Van die 1 gram gebruik ik niet alles, ik geef mijn vrienden er ook wel een paar nakkies van.

Hoor graag over jullie verhalen, KNIP
Op dit forum mogen geen prijzen genoemd worden dus ik zou je reactie bewerken.

Laatst bewerkt door een moderator:

Perenijsje

Bewuste gebruiker
Heel verstandig idd om dit zoveel te gebruiken. Ik heb het 2 keer gebruikt (ben meer gewoon van de MDMA maar dat had ik ff niet) Maar het is net als MDMA een aanslag op je serotonine dus verstandiger om er toch een maand of 2-3 tussen te laten zitten ipv er elke week een gram doorheen te jagen. Dan kun je beter op zoek naar iets wat minder op je serotonine werkt.
Het is wel een lekker stofje en nu nog makkelijk verkrijgbaar dus dat snap ik op zich wel. Alleen beter voor je psychische gezondheid om er mee op te passen voor je er echt depressief door wordt omdat je je serotonine steeds uitput.

De Dunne

DF-koning
Ik hoor en lees het helaas heel vaak dat mensen, vooral jongelui, 3-mmc misbruiken.
Ik begrijp uit verhalen (zelf geen ervaring) dat 3-mmc erg lekker is en eens iets “nieuws”. Jammer dat er dan zovelen niet verstandig mee om kunnen gaan en niet beseffen dat het echt enorme problemen kan geven in de toekomst. Nu merk je niks behalve een kater maar over een jaar of 10, 20, 30 kun je echt vreselijke BLIJVENDE klachten krijgen. Misschien nog wel groter dan bij mdma/xtc misbruik. Over 3-mmc is nog weinig tot niets bekend over lange termijn schade. Wel is bekent dat het een grote aanslag is op je hart en bloedvaten. Ook al bij “verstandig” gebruik, dus laat staan bij zulk extreem misbruik.
Je kunt aannemen dat het vergelijkbaar zal zijn als blijvende mdma hersenschade. En die is al echt zo niet leuk en heftig..

In mijn optiek echt onverantwoord om een stof die je niet kent zo te misbruiken. En dan die mega hoge doseringen ook! Een gram in een weekend is echt zoooo veel!
Ik had begrepen dat doseringen van boven de 200mg al als flink hoog word beschouwd.

https://www.changingperspective.info/3-mmc/3-mmc-veelgestelde-vragen-f-a-q/

Ook kan 3-mmc door zoveel misbruik straks weer slecht in het nieuws komen dat het een “rampdrug” is en stand te pee verboden moet worden door de regering. Een slecht imago dus zoals zoveel drugssoorten.
Terwijl als je “normaal” en “verstandig” omgaat met middelen, veel drugssoorten redelijk veilig zijn in gebruik. Maar ja, velen gebruiken hun verstand niet als het op drugs aan komt.

Laatst bewerkt:

Bas

Wijs gebruiker
Na het weekend is dit meestal op en anders gooi ik het weg zodat ik doordeweeks niet kan gebruiken. Van die 1 gram gebruik ik niet alles, ik geef mijn vrienden er ook wel een paar nakkies van.
Ja en voor je het weet vragen vrienden van je waar ze het kunnen kopen. Stel dat ze het bij een dealer halen, zullen ze gelijk andere aanbiedingen naar hun hoofd geslingerd krijgen betreft harddrugs.

Ook kan 3-mmc door zoveel misbruik straks weer slecht in het nieuws komen dat het een “rampdrug” is en stand te pee verboden moet worden door de regering. Een slecht imago dus zoals zoveel drugssoorten.
Ja dat komt vanzelf wel in het nieuws. Je kan op internet zo een bundel kopen van 100 gram 3-mmc, samen met andere RC's die op zich levensgevaarlijk zijn. D'r staan op die sites alleen korte waarschuwingen bij van: 'niet gebruiken i.c.m. alcohol'. De regering heeft aangegeven alle basis stoffen te willen verbieden, zodat alles op die opiumwet komt. 3-mmc is dik 10 jaar op de markt, maar nog steeds is er 'weinig' bekend over de risico's. Niemand doet onderzoek, niemand boeit het. Bereid je maar vast voor op de gevolgen lol.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik hoor en lees het helaas heel vaak dat mensen, vooral jongelui, 3-mmc misbruiken.
Ik begrijp uit verhalen (zelf geen ervaring) dat 3-mmc erg lekker is en eens iets “nieuws”. Jammer dat er dan zovelen niet verstandig mee om kunnen gaan en niet beseffen dat het echt enorme problemen kan geven in de toekomst. Nu merk je niks behalve een kater maar over een jaar of 10, 20, 30 kun je echt vreselijke BLIJVENDE klachten krijgen. Misschien nog wel groter dan bij mdma/xtc misbruik. Over 3-mmc is nog weinig tot niets bekend over lange termijn schade. Wel is bekent dat het een grote aanslag is op je hart en bloedvaten. Ook al bij “verstandig” gebruik, dus laat staan bij zulk extreem misbruik.
Je kunt aannemen dat het vergelijkbaar zal zijn als blijvende mdma hersenschade. En die is al echt zo niet leuk en heftig..

In mijn optiek echt onverantwoord om een stof die je niet kent zo te misbruiken. En dan die mega hoge doseringen ook! Een gram in een weekend is echt zoooo veel!
Ik had begrepen dat doseringen van boven de 200mg al als flink hoog word beschouwd.

https://www.changingperspective.info/3-mmc/3-mmc-veelgestelde-vragen-f-a-q/

Terwijl als je “normaal” en “verstandig” omgaat met middelen, veel drugssoorten redelijk veilig zijn in gebruik. Maar ja, velen gebruiken hun verstand niet als het op drugs aan komt.
Ik vond 3-MMC eigenlijk juist allesbehalve iets nieuws. Het leek voor mij erg op speed, maar dan wat laffer/minder eigen en met wat random MDMA-achtig aanvoelende vlaagjes. Ik weet dat het behoorlijke serotonine-affiniteit heeft maar ik vond de dopamine-affiniteit veel merkbaarder; zowel in de werking zelf als in bijwerkingen. Het deed allemaal best mild aan, het type euforie en dingen zoals kaakspanning, ogen, etc. Ik vermaakte me opzich wel maar had er geen ‘wauw’-gevoel bij en heb mijn nacht later toen ik de kust veilig achtte wat opgeleukt met 2C-B FLY (toen werd het, toegeven, wel ineens héél leuk). Maar moet zeggen dat ik de 3-MMC oraal genomen had en een vrij bescheiden dosis, wat ook wel zo handig is met potentieel schadelijk spul voor een eerste keer. Wat ik hier lees gaan er soms hele grammen doorheen. Dat is inderdaad gewoon koekoek, kunnen we kort of lang over discussiëren, maar dan ben je een middel echt gewoon bruut aan het verkrachten, en je eigen receptoren waarschijnlijk nog harder. Ik ben het met je eens dat dit nog eens extra gevaarlijk is bij een RC waar relatief nog zo weinig over bekend is. Be safe, ga niet zitten stunten met obscure stofjes. En ‘grootverbruiker’ worden van een drug is natuurlijk al helemaal geen goed idee...

Sjappiewappie

Experimenterende gebruiker
3MMC? Wat is dat nou weer.
Met wat ik erover lees hier lijkt het precies alsof ze de chemische formule van methyleendioxymethamfetamine (MDMA) elke keer opnieuw lichtjes aan het manipuleren zodat de stof buiten de opiumwet zou vallen.
Het lijkt mij dat MDMA met een rede de formule heeft die die nu heeft en niet een zuurstofatoom minder zoals in de MMC'tjes.
Lijkt me het verstandigste als je netjes bij de oude en vertrouwde MDMA blijft, uiteindelijk komen identiek dezelfde stoffen vrij na inname, alleen in een andere verhouding en hoeveelheid.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan