Wie gaan er ook naar thunderdome?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Kleine J

Experimenterende gebruiker
Wie gaan er de 26e ook lekker naar thunderdome? Ik heb al wat gehaald om wakker te blijven, want duurt gewoon tot 7 uur 's ochtends. Ik zie de meeste mensen niet zo ff snel een nachtje doorhalen als ze compleet nuchter zijn en er al een paar uurtjes hakken op hebben zitten. Heeft iemand hier wel eens op een feestje het nachtje nuchter doorgehaald? Laat ff weten in de reacties hieronder, want ik ben wel benieuwd (met nuchter bedoel ik natuurlijk legaal nuchter, dus met uitzondering van 2 biertjes om naar huis te rijden)

Bas

Wijs gebruiker
Geen Thunderdome voor mij dit jaar, is me iets te commercieel! Al ga ik wel buurten bij de preparty & afterparty. :mrgreen:

Ikbeneenfiets

Belezen gebruiker
Geen Thunderdome voor mij dit jaar, is me iets te commercieel! Al ga ik wel buurten bij de preparty & afterparty. :mrgreen:
Ze hebben ook zalen met beetje oldschool of terror of industrial! Je hoeft niet bij de mainstage te staan. Dat is toch niet allemaal commercieel te noemen toch. Vooral van die zaal met industrial ga ik echt helemaal watertanden.

Fiets

Ikbeneenfiets

Belezen gebruiker
Ja ik heb die line up bekeken. Daar hebben ze nog de echte helden uit de oude thunderdome's. Gek dat ze bij thunderdome niet zo'n zaal hebben. Maar geen industrial daar dat is wel jammer.

MDMAZING

Badass junkie
Ik ga thunderdome. Volgend weekend ook DR peacock in concert. Ik heb al genoeg nacht feesten nuchter doorgehaald, maar dat is wel drama. Rond 04:00 05:00 kak je toch echt goed in. Maar meestal gewoon pep

• Like
Waarderingen: Bas
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan