Wie gaat er vanmiddag/vanavond/ditweekend cocaine gebruiken

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

*.exe2.0

Belezen gebruiker
Ben benieuwd wat dit soort topic weer als meerwaarde zal geven? Cokegebruikers helemaal vol van zichzelf die komen pochen wanneer ze gebruiken of 1 bepaald iemand die komt roepen dat alle coke slecht is?
De meerwaarde is entertainment zo tegen het eind van de werkweek.

Ganggang

Belezen gebruiker
Lekker bakpoeder snuiven. Bij mijn dealers in Amsterdam is het altijd goed kwaliteit.

De Dunne

Badass junkie
Ben benieuwd wat dit soort topic weer als meerwaarde zal geven? Cokegebruikers helemaal vol van zichzelf die komen pochen wanneer ze gebruiken of 1 bepaald iemand die komt roepen dat alle coke slecht is?
Nee nee, de coke gebruiker vind altijd dat ie de beste coke heeft, het zuiverste en ook nog weet hoe er mee om te gaan. Tegenspraak wordt niet getolereerd! :tonguewink::tearsofjoy:

De Dunne

Badass junkie
Lekker bakpoeder snuiven. Bij mijn dealers in Amsterdam is het altijd goed kwaliteit.
Nou moet ik bekennen dat ik maar 1x zelf coke heb gekocht en dat was in Amsterdam bij zo een scooterdealertje. Zelf te weinig ervaring om te merken of coke goed is of niet dus gewoon maar blind gekocht. Bleek na testen toch 68% te zijn. Niet slecht lijkt mij.

*.exe2.0

Belezen gebruiker
Leuk entertainment als iemand gaat pochen dat in zijn stad goed spul zit. Op partyflock worden dit soort berichten al een tijdje verwijdert. Op DF gaat het blijkbaar in tegengestelde richting...
Ik probeerde er entertainment van te maken.

Of je leest het niet of je maakt gebruik van de meldknop zou ik je mee willen geven.

Ganggang

Belezen gebruiker
Nou moet ik bekennen dat ik maar 1x zelf coke heb gekocht en dat was in Amsterdam bij zo een scooterdealertje. Zelf te weinig ervaring om te merken of coke goed is of niet dus gewoon maar blind gekocht. Bleek na testen toch 68% te zijn. Niet slecht lijkt mij.
Dat is zeker niet slecht voor een straat dealer.

De Dunne

Badass junkie
Dat is zeker niet slecht voor een straat dealer.
Toch wil ik ooit eens 80% + proberen. Alleen gebruik ik zo goed als nooit coke en ook maar paar x ervaring mee.
Tis zoooooo duur! En als je de contacten niet hebt krijg je vaak bagger coke.
(Neeee admins, ik zit niet te vissen naar een dealer!)

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb je die aflevering van drugslab gezien waar ze van een paar van zulke kereltjes in Amsterdam "coke" kochten? Resultaten waren niet best. Bij twee was het zelfs 0% cocaïne.

Dan heb je het getroffen denk ik ja. :wink:

Ganggang

Belezen gebruiker
Toch wil ik ooit eens 80% + proberen. Alleen gebruik ik zo goed als nooit coke en ook maar paar x ervaring mee.
Tis zoooooo duur! En als je de contacten niet hebt krijg je vaak bagger coke.
(Neeee admins, ik zit niet te vissen naar een dealer!)
Probeer darkweb eens.

De Dunne

Badass junkie
Heb je die aflevering van drugslab gezien waar ze van een paar van zulke kereltjes in Amsterdam "coke" kochten? Resultaten waren niet best. Bij twee was het zelfs 0% cocaïne.

Dan heb je het getroffen denk ik ja. :wink:
Nee niet gezien. Wat erg zeg! Hoe zo genaaid... 0% is wel erg.
Moet wel zeggen dat ik toen bij vrienden was die vaker bestelde via dat telefoonnummer. Dus misschien daarom. Als ik een nieuwe vreemde klant was geweest had ik misschien slechtere gekregen.
Ze verkochten het wel voor 70+% en dat klopt dus net niet. Ook kon je voor €10 meer 80+% kopen maar dat was volgens die vrienden niet juist. Hadden zij 1x gedaan en bleek ook rond de 70% te zitte .

De Dunne

Badass junkie
Probeer darkweb eens.
Kan maar ik ben niet handig en totaal onervaren met dat soort dingen en ook vind ik dat eng... Beetje pc-noob hahaha
Tis geen must hoor coke al jaren niet gebruikt, als t weer eens op mijn pad komt koop ik denk wel.

Laatst bewerkt:

silkroad

Belezen gebruiker
en geen 1 die puur caffeine had! meestal is het caffeine met lidocaine maar bon dit is de cokegame! eoals ik meerdere malen zeg ; coke van nu
is troep!

silkroad

Belezen gebruiker
en binnenkort kersttijd wordt er dubbel zo hard coke onderschept dus er gaat weer klote drugs de ronde gaan

Don_Juan

Experimenterende gebruiker
Ik heb vandaag een anderhalf pakkie gekocht na bijna 4 week vakantie en geen drugs (alcohol ook heel weinig) 2-3 mooie lijntjes gelegd (ik gok een 0.075gr totaal) en daar geniet ik nu al ruim een uur van. Wel een andere batch dan de vorige. Verdovende effect is echt heel veel minder dan ik gewend ben. Redelijk reukloos en qua kleur heel iets licht gelig. Crystal vorming erg mooi....

ik neem straks nog een beetje en dan vroeg naar bed, heb me voorgenomen niet meer zo extreem veel te gebruiken op een avond, en ook geen alcohol meer erbij (ook niet 1 speciaal biertje)

Goed weekend iedereen!

Bijlagen

WAZA

Experimenterende gebruiker
Ik heb vandaag een anderhalf pakkie gekocht na bijna 4 week vakantie en geen drugs (alcohol ook heel weinig) 2-3 mooie lijntjes gelegd (ik gok een 0.075gr totaal) en daar geniet ik nu al ruim een uur van. Wel een andere batch dan de vorige. Verdovende effect is echt heel veel minder dan ik gewend ben. Redelijk reukloos en qua kleur heel iets licht gelig. Crystal vorming erg mooi....

ik neem straks nog een beetje en dan vroeg naar bed, heb me voorgenomen niet meer zo extreem veel te gebruiken op een avond, en ook geen alcohol meer erbij (ook niet 1 speciaal biertje)

Goed weekend iedereen!
knap als je op tijd in bed ligt, Ik gin vaak door tot 1 uur in de middag middag ofso.
Ik mis de eerste keren coke.. ttoen ik gewoon een week door kon snuiven op 2 gram ofso en daarna 6 maanden niet zonder craving

Jmths

Wijs gebruiker
Tripreporter
Er zijn zon 20.000 - 30.000 verslaafden in NL
Er zijn meer dan 1 miljoen unieke recepten voor zowel benzodiazepines als antidepressiva die worden voorgeschreven in Nederland volgens stichting farmaceutisch kengetal.

Stelt dus blijkbaar niets voor, het aantal cocaïne verslaafden in Nederland.

• Like
Waarderingen: WAZA

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
wat een mongols gaan ze op toeristenplekken zogenaamde cocaine kopen, waar enkel amerikanen etc lopen enso
Jup zo gaat het tegenwoordig helaas. Of dealers die het niet aan de straatstenen kwijt kunnen door wellicht tegenvallende kwaliteit.

Ik koop zelf nooit coke meer , soms krijg ik wat en laat dat testen.

Dit weekend zal er geen coke gebruik voor mij zijn , thans als er iemand een nieuwe lading heeft en kwaliteit wil weten morgen zou het kunnen dat ik even 'bezwijk' aan zelfdiscipline maar dat lijkt me sterk.

Er is zoveel zooi en de goede is vaak gewenst dat in hoge(re) hoeveelheden te halen. Maar dat laat ik aan anderen over heb zelf genoeg gebruikt ervan vroeger. Blij dat ik nu stabiel ben en makkelijk nee kan zeggen of het weggooi indien troep.

Anunnaki

Bewuste gebruiker
Jup zo gaat het tegenwoordig helaas. Of dealers die het niet aan de straatstenen kwijt kunnen door wellicht tegenvallende kwaliteit.

Ik koop zelf nooit coke meer , soms krijg ik wat en laat dat testen.

Dit weekend zal er geen coke gebruik voor mij zijn , thans als er iemand een nieuwe lading heeft en kwaliteit wil weten morgen zou het kunnen dat ik even 'bezwijk' aan zelfdiscipline maar dat lijkt me sterk.

Er is zoveel zooi en de goede is vaak gewenst dat in hoge(re) hoeveelheden te halen. Maar dat laat ik aan anderen over heb zelf genoeg gebruikt ervan vroeger. Blij dat ik nu stabiel ben en makkelijk nee kan zeggen of het weggooi indien troep.
Denk dat je het beste op o.a darkweb kan kijken als je graag kwaliteit wilt. Niet dat dat gegarandeerd topspul is.. Maar minder versneden dan langs de Amsterdamse grachten.

Bovenaan