Wie heeft er klachten over de Tentin ?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste forum verslaafden,

sinds enige tijd ben ik gedwongen door the big pharmacy om Tentin te nemen. Ik dacht eerst ok het is alleen een nieuw naampje.
Maar maanden later merk ik toch dat er allerlei issues zijn die ik niet had met de Magistrale Bereider.

wie o wie heeft ook issues met de Tentin ?

groetjes van de aller grootste pep junk op DF

inner_search

Badass junkie
Beste forum verslaafden,

sinds enige tijd ben ik gedwongen door the big pharmacy om Tentin te nemen. Ik dacht eerst ok het is alleen een nieuw naampje.
Maar maanden later merk ik toch dat er allerlei issues zijn die ik niet had met de Magistrale Bereider.

Eindelijk ben je er weer man , dacht dood was 😖.

Sorry geen ervaring mee , ik krijg magistraal bereid dexamfetamine sulfaat van de Belgische apotheek in gelcaps.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee ik heb kinderen en daarvoor was de politie mij aan het stalken en moest ik even low profile doen.
Die Magistrale kun je nog wel proberen te krijgen maar alleen als de huisarts overtuigd is. ( dus je moet echt aangeven dat de Tentin niet doet wat het moet doen.)
En dan wordt de hobby heel erg duur want er wordt niets vergoed.

inner_search

Badass junkie
Nee ik heb kinderen en daarvoor was de politie mij aan het stalken en moest ik even low profile doen.
Die Magistrale kun je nog wel proberen te krijgen maar alleen als de huisarts overtuigd is. ( dus je moet echt aangeven dat de Tentin niet doet wat het moet doen.)
En dan wordt de hobby heel erg duur want er wordt niets vergoed.
In België krijg je op de dag dat je 18 word nix meer vergoed.
Of dat nu methyl of dextro is , maakt nix uit.

Hardcore_frk

Badass junkie
Beste forum verslaafden,

Jouw laatste zin vraagt om een wedstrijdje. Ik doe in ieder geval mee!

Chr0nic

Bewuste gebruiker
ben ook een tijdje over van de 2,5mg magistrale bereiding pilletjes naar Tentin. Merk eerlijk gezegd niet veel verschil.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan