Pepislekker
Bewuste gebruiker
Wie zijn er nog wakker ?
genoten maat?Ik ben wakker, net naar een hardcore feestje geweest en nu op de bank flexen met keta en etizolam
Ja was bizar leuk. Prospect heet het. Kan het aanradengenoten maat?
Speed ken ik niet.Wie heeft ook altijd na speed/3mmc/etc. een comedown waarop je echt gewoon geen zin meer hebt om te praten?
Lekker plat liggenWakker, want ik ben te lang doorgegaan met opruimen. Nu is het juist een chaos geworden, maar het lukt niet meer om constructief verder te gaan met opruimen, dus stop ik er nu maar mee.
Hoi 😏Ja, dat ben ik nu aan het doen
Wakker, want ik ben te lang doorgegaan met opruimen. Nu is het juist een chaos geworden, maar het lukt niet meer om constructief verder te gaan met opruimen, dus stop ik er nu maar mee.
Hahaha zo herkenbaar dit!! En dan ook gewoon Savonds. De hele dag de tijd en dan Savonds de hele bende overhoop trekken. Kan er echt van genieten als ik om 21:00 begin en om een uurtje of 01:00 met m’n ziel onder m’n arm zit te kijken naar de ellende (en geen zin meer heb).Oh, dit = zo herkenbaar. Je wil even iets opruimen, maar dat even opruimen wordt per ongeluk een hele grote opruim waarbij je fanatiek vanalles uit allerlei laden trekt, en dan opeens is het één grote zooi en precies op dat moment kickt de dopamine-dip en vermoeidheid in, en verlies je alle energie en motivatie en overzicht en dan zit je daar temidden van de chaos.
Is inderdaad het beste om dan te stoppen en op een fris moment verder te gaan, maar ik vind dat altijd zo frustrerend, haha.
OT: Wakker, maar ik moet/ga nu slapen. En jullie ook @Mevrouw Pløp, @ljuv en @Druktemaker?, potverdorie!
Hahaha zo herkenbaar dit!! En dan ook gewoon Savonds. De hele dag de tijd en dan Savonds de hele bende overhoop trekken. Kan er echt van genieten als ik om 21:00 begin en om een uurtje of 01:00 met m’n ziel onder m’n arm zit te kijken naar de ellende (en geen zin meer heb).
En de dag is pas net begonnen, sterkte!Ik verveeeel me zo erg, net laatste lijn genomen voor vandaag..
Hahaha nee hoor zo slapenEn de dag is pas net begonnen, sterkte!
Strak plan!Hahaha nee hoor zo slapen
Mag ik vragen waarom ik jou best vaak in the middle of the night random online zie poppen? Ik hoop niet dat ik nu iets verklapt heb wat niet mocht. Ik ken je ook verder niet hoor, maar het viel me gewoon op.
Oh, dat is een heel gemakkelijk antwoord. Insomnia. 😉 (Runs in the family, ik weet niet beter.) En momenteel ook weer een heel slecht slaapritme/routine, dat gaat - zeker nu ik ziek van m’n werk ben - de ene periode beter dan de andere. ‘t Is vrij frustrerend in ieder geval.
Wat is MSM?Voor MSM is het helemaal niet zo raar om ongedrogeerd midden in de nacht wakker te zijn.