1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is ze alweer tegen gekomen? En houd er ook zo van?

Discussie in 'Speed' gestart door Bigguy, 31 jul 2010.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Bigguy

Bigguy Experimenterende gebruiker

Beste medeboarders.

Nou ben ik de laatste jaren eigenlijk alleen en uniek overgestapt op de coke.
    Vroeger hield ik wel van een lekker pilletje op ze tijd, maar was een echte liefhebber van sterke speedpillen.
    Vroeger waren ze er zat, en ik kon mij daar echt dagen achter één op vermaken.
    Goede voobeelden zijn: Blauwe Supermans, Witte Puntjes, Witte Boedhas, Roze Sjes, Platte Kroontjes etc etc..
    Nu na al die jaren kreeg ik enkele weken terug de melding dat er weer goede speedpillen de rondte ingaan.
    Na een kleine maar erg hardnekkige zoektocht heb ik ze gevonden, maar voordat ik ze tot mij wilde nemen wilde ik eerst weten of het wel echt speedpillen waren.
    Dus een kort bezoekje Amsterdam naar de testgelegenheid was wel zo gepast.
    Nu heb ik de resultaat ontvangen en er zit maarlieft 110mg Amphetamine in.
    Dat is dus zover mijn inteligentie niveau komt, best een flinke dosis.
    Maar nu mijn vraag:
    Loop ik gewoon zover achter of is het toch weer een opkomend iets goede speedpillen.
    In ieder geval vanavond zal ik mij dus weer na al die jaren verwennen met deze mooi oranje knallertje.

To be continued! :hearteyes:

2. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Re: Wie is ze alweer tegen gekomen?

Zover ik weet zijn speedpillen zeldzaam en dit is al jaren zo, volgens mij heeft het trimbos nog wel grafieken van hoeveel % van de pillen amfetamine zitten. Waarom zo hard op zoek gaan naar pillen die amfetamine hebben? Je kunt veel beter gewoon amfetamine poeder halen, testen en het dan gewoon in een capsule doen.

3. Bigguy

Re: Wie is ze alweer tegen gekomen?

Je hebt een hele goede punt.
    Echter heb ik vaak ondervonden dat de maat van kwaliteit van de speed die ik kon krijgen heel erg beneden peil is.
    Nu ben ik dan ook wel iemand die zeg maar uit de goede oude tijd komt, en dus niet snel content is met iets,maargoed.
    Ik heb dan nu deze weten te vinden, en neem aan dat als de testcentrum mij verteld dat er 110mg amphetamine in zit, dat er dan ook echt 110mg amphetamine inzit.
    En niet zoals bij de meeste straatspeed 7% amphetamine en 40% caffeiné.
    Mischien bekijk ik het vanuit een ander perpectief, maar ik speel dan liever op veilig dan steeds maar hopen dat deze wel goed is en dan weer een ander niet en ga zo maar lijstenlang door.
    Vanavond of mischien deze nammidag al zal ik een testreportje plaatsen.

4. Beanhead

Beanhead Badass junkie

ENJOY :hearteyes:

5. Bigguy

I hope so after all these years!
    Maar dat zal zeker wel goedkomen:)
    Toch benieuwd of er meer liefhebbers zijn van dit hier :wave:

6. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Heb eens paar pilletjes gekregen van een toenmalige vriendin (witte euro'tjes) met vooral amfetamine in en mdma.

Vind ik overheerlijk en was overigens de énigste keer dat ik een pilletje heb genomen (gebruik liever speed om te snuiven of mdmakristallen om in te nemen)

7. Bigguy

Ja ik snuif niet zo graag speed, 1 ik kom erg moeilijk aan goede speed.
    Heb dan wel middels een kennis nu gehoord dat hij weer eindelijk een keertje 70% speed heeft, maar ik hou het wel bij deze rondjes om te beginnen.
    Als het net zo inwerkt als vroeger dat je naar de supermarkt rent voor een treetje sportlife dan weet ik dat het goed zit.:)
    Wil ik weer helemaal me jeugd in, dan zal ik ergens een nintendo 8bit moeten regelen met duckhunt :grin:
    Speedpillen + Duckhunt met een vleugje sportlife is de bom. :rockband:
    Zowiezo is 110mg werkzame amphetamine in één pil best een behoorlijke dosis. :hearteyes:

8. engebelg

engebelg Experimenterende gebruiker

waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb

9. Bigguy

Sorry maar dat is een persoonlijk iets.
    Als je amphetamine slikt word het veel beter opgenomen, en ook de inslag cq effect is langer en heftiger.

10. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Daar heb je wel een hele goede reden..

@TS

Goede pillen met amfetamine vinden is veel moeilijker dan goede amfetamine sulfaat vinden. Als je eenmaal een goede dealer hebt gevonden haal je gewoon een bal. 73% is de max en boven de 50% is makkelijk te vinden, en als het eronder ligt neem je toch gewoon wat meer. Een minder percentage hoeft niet te betekenen dat je een minder effect krijgt, gewoon iets meer net als bier en rum. En je slikt toch dus dan maakt percentage nog minder uit.

11. Bigguy

Ik snap je wel maar ik ben iemand die graag doet waar hij zich goed bij voelt.
    En bedoel als ik me handen kan leggen op tabletten die 110mg werkzame amphetamine bevatten; wat ik een behoorlijke dosis vind waar je wel goed uit je plaat van gaat, dan doe ik dat liever.
    Bedoel ik vind dat de perfecte dosis geen gelul met capsules vloetjes en weet ik wat.
    gewoon 1tje pakken en erin en gaan,makkelijk zat toch:)
    :hearteyes:
    Zo met een half uur ga ik hem toch nemen :P

12. engebelg

ik heb mijn ernstige twijfels bij het beter opgenomen worden via de maag

13. engebelg

maar laat ons binnen 2 uurtjes wel es weten hoe je je voelt ok? :mrgreen:

14. Immo

Immo Badass junkie

Waarom zou je willen snuiven? slikken is de bom.

15. Bigguy

Nou medeboarders,
    Hij is onderweg naar me maag....

To be continued :hearteyes:

16. engebelg

nou mijn maag is al naar de ruk na 2 koppen koffie, ik wil niet weten wat een S bommetje doet...

17. Bigguy

Ok :grin:
    Ja...
    Beukend gewoon, is behoorlijk hard ingeslagen, heb de ouderwetse rillingen over me helelijf.
    Een flinke rush, en ook nog eens een knikkers die ik allang niet zo groot heb gezien in me kop.
    Begin ook al goed te kouwen ervan.
    Wat me opvalt is dat hij toch erg hard geslagen was deze pil maar toch heel snel inwerkt.
    Ik ben tot op dit moment heel erg content hiermee. :tearsofjoy:

18. Sadpanda

Sadpanda Bewuste gebruiker

Klinkt als MDMA, geen speed. :P

19. Bigguy

Haha, nee!
    Dit is degelijk speed, en tevens getest door de kliniek :wave:
    Erg goed, krijg zin om iets te gaan doen:(
    Hmm wie doet er mee? :rock:

20. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Moet je anders naar medische grijpen?

Vind je hier in de omstreken geen pillen zoals adderal? Gemixte amfetaminezouten. Dus gewoon speed maar dan in pilvorm. Medisch. Dus je bent écht zeker :)

Of gewoon dex in pilvorm.

21. Liesette

Liesette Bewuste gebruiker

mijn laatste speedpil bleek toch een meth pil te zijn : 3 mg meth met 12 mg mdma.
    dus dropte ik net maar wat gedroogde 66% dexpep uit de grote zak van sinterklaas.

:hearteyes:

that is how it is man ya man ....
    we freak early until late night

one people one nation !!

22. Bigguy

Nou het is me in ieder geval een zeer goede ouderwetse speedpil:)
    Ben nog steeds wakker heel wat uren later.
    Nee ik ben niet moe, en voel me ook niet op.
    Heb net heerlijk gegeten en ga zo lekker even paar uurtje het vondelpark in:)

23. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Holy fak

hebbe hebbe

meth versterkt die serotogene werking zoiezo, wat een krachtige stimulantenpil :hearteyes:

24. Bigguy

Ik heb ook me handen op dat spulletje kunnen leggen.
    Alleen nog niet de ballen gehad om het uit te testen:)
    Ziet er wel erg goed uit.
    :grin:

25. Liesette

Liesette Bewuste gebruiker

ik neem de meth pas als ik bijna dood ga ...
    dan neem ik de rest namelijk ook meteen in

:mrgreen:

26. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Damn you guys :grin:

27. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Je maakt een grapje hoop ik.. :P Het effect is wel degelijk langer bij minder directe (en minder efficiënte) administratiemethodes. Puur een kwestie van smaak, ik heb nog nooit speed in een cap of een bom gedaan, snuif het altijd. Heerlijk hoe het na een aantal minuten al opkomt. Zowiezo vind ik de werkingsduur al lang genoeg bij snuiven, en naast roken (wat niet mogelijk is bij sulfaat) en IV zorgt dat ook nog eens voor een snellere opname dan oraal of pluggen (Al bespaar je daar wel bijna een kwart, maar goed, speed kost toch niks..) en dus heftigere rush. En snuiven is gewoon leuk! :grin:

Over amfetamine:

Heb wel eens een keertje pillen gehad die mij verkocht werden als speedpillen maar achteraf bleek dat daar een piperazine in zat, BZP of mCPP.

28. weyoun22

weyoun22 Bewuste gebruiker

Pure speed geeft toch een veel beter effect. Als je rommel hebt waarvan minstens de helft caffeine is en je gaat telkens bijnemen voor het speed effect dan spelen de effecten van de versnijdingsmiddelen een belangrijke rol. Het gejaagde gevoel en extreme desorientatie en wazigheid komen van de toegevoegde caffeine. Ook hoofdpijn komt van caffeine, van goede pep zul je nooit hoofdpijn krijgen ook niet als het uitwerkt.

ik vraag me ook af wat het bijdraagt aan een caffeineverslaving. Iemand die de hele week koffie drinkt en in het weekend speed snuift met veel caffeine, misschien krijgt hij na verloop van tijd wel een extra trek in speed in het weekend terwijl het veroorzaakt wordt door de caffeineverslaving.

29. Deranged

Deranged Badass junkie

Ik kwam zowaar weer wat tegen deze week, en vorige week ook al.

30. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Het is toch waar wat hij zegt, als ik pep wil nu dan haal ik +60%, weet nog de eerste keer dat ik het nam toch een beter gevoel gaf dan alles wat ik daarvoor had, minus de pep waarmee ik begon, vooral het feit dat er geen caffeïne in zat! Dat maakt echt zo veel verschil, het gevoel is anders, de para komt veel minder snel (als hij er toch komt, wel veel heftiger moet ik zeggen), niet zo snel nerveus, opgefokt, geen hallucinaties... :grin:

Ook een heus verschil met 35% geteste caffeïne-vrije pep, maar dat was dan ook dex, die was minder vond ik zelf. :grin:

31. ShitsFuckedUp

ShitsFuckedUp Newbie

Dat klinkt best wel logisch aangezien het ook zo is met wiet puur roken of een joint.

32. zeeuwsmeisje

zeeuwsmeisje Newbie

Goedemiddag allemaal,

Ik ben net verhuisd naar nederland, zeeland en heb hiervoor in het buitenland gewoond waar de kwaliteit speed eigenlijk redelijk goed was. Hoe is dat in nederland? en klopt het dat het vrijwel niet te verkrijgen is?...ik kan het namelijk nergens vinden en dat verbaasd me wel een beetje.
    Klopt dat in nederland alles makkelijk verkrijgbaar is, coke op elke hoeke van de straat, maar speed lijkt wel iets wat ze niet eens kennen hier in zeeland. heeft iemand hier andere ervaringen mee?

33. engebelg

subtiel komen vragen om drugs is tegen de forumregels hoor :grin:

34. Bigguy

Nou ondertussen ben ik toch benieuwd of andere ze al zijn tegen gekomen?
    Het lijkt wel weer goed aan te slaan want ben nu alweer een nieuwe soort tegen gekomen.
    namelijk de rode maantjes.
    Deze week testuitslag ervan, al heb ik mij afgelopen weekend er prima op vermaakt.
    :mrgreen:

35. atbboy

atbboy Bewuste gebruiker

Witte Mitshibitshi , was opzoek naar pillen met MDMA maar zat speed in. En na 6 pilletjes was ik uh aardig van de kaart.

36. snats4life

snats4life Experimenterende gebruiker

Speed is goedkope chemische troep voor junkies die snel dood wilen.

Sossa is de shit voor de echte big spenders die tenminste een beetje geld overhebben voor hun gezondheid.

Als ik zoveel speed had gesnoven in mijn leven als sossa had ik allang geen neus meer waarschijnlijk.

Speed keer of twee gedaan, niks voor mij. Ik wil alleen de echte shit.

37. Hidde

Hidde Newbie

Ja, van jou ga ik wel wat aannemen! Ook echt voor je gezondheid :grin: Wat een onzin.

38. henny

henny Newbie

coke is echt voor watjes, als je hard wilt gaan is pep t beste

39. ShitsFuckedUp

ShitsFuckedUp Newbie

Of Coke is voor diegene wat geld hebben, want hard gaan op Coke is ook mogelijk, alleen kost het een stuk meer :) Tenzij je op curaçao woont of ergens op die eilanden, dan is het allemaal voor een goedkope prijs mogelijk .

40. arjan1234

arjan1234 Experimenterende gebruiker

Ben blij dat ik geheel af ben van de speed wat vermengt is met caf.
    Het rare is dat ik nu 72% speed heb met 1% mabij (schijnt een verzamelnaam te zijn voor restproducten van het uitwassen/productie van speed) en dat daar dus geen caf in zit, maar door mijn patroon van koffie op werk + caf door de speed werd ik van deze pure speed nog steeds erg moe en gaperig.
    Ben nu 3 weken onderweg met wel koffie op werk, maar met speed zonder caf en nu pas begint die speed gevoel echt te komen. Misschien zit het wel tussen de oren, maar blijkbaar heeft caf een heel groot effect en verneukt het 't echte speed gevoel.
    Maar sowieso merkte ik wel vanaf dag 1 dat ik allerlei effecten had van de "pure" speed dat ik heb wat speed hoort te hebben en dan met name die droge bek wat je er bij hebt. En dan kan je drinken wat je wilt, meteen is je bek meteen weer mega droog :wink:.
    caf = kut!

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - alweer tegen gekomen
  1. armestudent1223
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    996
  2. Eik