hallo
ik maak me heel erg zorgen om mijn vriend.. vandaag is er iet heel ergs gebuurt.
ik moest vandaag naar de eerste hulp omdat ik mijn vinger met een snijmachine heb gesneden
en mijn vriend tijdens de wacht tijd bij de eerste hulp heeft hij een joint (hash) gerookt
maar hij heeft maar 3-4 heitjes genomen omdat ik dan al aan de buurt was,
mijn vriend blowt veel elke dag 4-5 joints per dag..
toen ik aan mijn vinger behandeld werd zat mijn vriend vanuit de stoel me kijken
en ineens begon hij zijn hoofd naar achter houden en raare geluiten maken
(zoals geen adem krijgen) en hij deed als of hij verlamd raakte en schocken kreeg
zijn ogen waren open maar hij reageerde niet meer en hij ging voor zich heen starren ..
ik gaaf hem klappen zodat hij reageerde maar dat deed hij niet en die arts wist niet wat hij had
toen ik begon te schreuwen omdat ik dacht dat hij dood was
werd hij wakker en wist helemaal niks van kreeg swet anvallen was erg duiselijk
maar ineens naar bloed meten en praten was weer alles ok.
de arts zei dat het op een soort epilepsie bleek maar omdat hij geen onrine kwijt rakte
en geen spuug uit zijn mond kwam,zegt hij dat het geen epilepsie was...
maar ik vertelde de arts toen mijn vriend nog buiten bewust was dat hij had geblowd
en hij zei het zou kunnen dat het dadoor komt en omdat hij naar mijn wond keek
en mischien daar niet tegen kon...
maar ik wil weten wat het zou kunnen zijn..
hij moet maandag naar zijn huisarts maar hij wil niet gaan want hij zeg dat alles weer goed is... en ik wil niet dat hij veder gaat blowen maar hij is er verslaafd an.
hij kan en wil niet stoppen ... hij moet veel aan zijn moeder denken die 2 jaar geleden overleden is en daarom blowd hij veel
hij eet de hele dag niet ik weet niet hoe hij dat kan ,ik word ziek als ik niets eet...
maar hij slaapt veel...werkt veel.. eet niks!! .... blowd erg veel..
ik weet niet wat ik moet doen moet ik mijn huisarts om hulp vragen wat moet ik nu???
ik ben bang dat hij nu weer blowd en mischien in de auto zit en weer zo'n anval krijgt...
als de arts het niet weet wat moet ik dan???
ik hou erg veel van mijn vriend en maak me erg zorgen , maar hij luistert niet naar mij .... naar niemandem!!!
maar ik wil weten wat voor anval het was?? weet jij dat????????
of heb je het ook ooit gehad ? of ken je iemand??
hoop dat iemand mij met deze weg kan helpen
groetjes
rosy
ik maak me heel erg zorgen om mijn vriend.. vandaag is er iet heel ergs gebuurt.
ik moest vandaag naar de eerste hulp omdat ik mijn vinger met een snijmachine heb gesneden
en mijn vriend tijdens de wacht tijd bij de eerste hulp heeft hij een joint (hash) gerookt
maar hij heeft maar 3-4 heitjes genomen omdat ik dan al aan de buurt was,
mijn vriend blowt veel elke dag 4-5 joints per dag..
toen ik aan mijn vinger behandeld werd zat mijn vriend vanuit de stoel me kijken
en ineens begon hij zijn hoofd naar achter houden en raare geluiten maken
(zoals geen adem krijgen) en hij deed als of hij verlamd raakte en schocken kreeg
zijn ogen waren open maar hij reageerde niet meer en hij ging voor zich heen starren ..
ik gaaf hem klappen zodat hij reageerde maar dat deed hij niet en die arts wist niet wat hij had
toen ik begon te schreuwen omdat ik dacht dat hij dood was
werd hij wakker en wist helemaal niks van kreeg swet anvallen was erg duiselijk
maar ineens naar bloed meten en praten was weer alles ok.
de arts zei dat het op een soort epilepsie bleek maar omdat hij geen onrine kwijt rakte
en geen spuug uit zijn mond kwam,zegt hij dat het geen epilepsie was...
maar ik vertelde de arts toen mijn vriend nog buiten bewust was dat hij had geblowd
en hij zei het zou kunnen dat het dadoor komt en omdat hij naar mijn wond keek
en mischien daar niet tegen kon...
maar ik wil weten wat het zou kunnen zijn..
hij moet maandag naar zijn huisarts maar hij wil niet gaan want hij zeg dat alles weer goed is... en ik wil niet dat hij veder gaat blowen maar hij is er verslaafd an.
hij kan en wil niet stoppen ... hij moet veel aan zijn moeder denken die 2 jaar geleden overleden is en daarom blowd hij veel
hij eet de hele dag niet ik weet niet hoe hij dat kan ,ik word ziek als ik niets eet...
maar hij slaapt veel...werkt veel.. eet niks!! .... blowd erg veel..
ik weet niet wat ik moet doen moet ik mijn huisarts om hulp vragen wat moet ik nu???
ik ben bang dat hij nu weer blowd en mischien in de auto zit en weer zo'n anval krijgt...
als de arts het niet weet wat moet ik dan???
ik hou erg veel van mijn vriend en maak me erg zorgen , maar hij luistert niet naar mij .... naar niemandem!!!
maar ik wil weten wat voor anval het was?? weet jij dat????????
of heb je het ook ooit gehad ? of ken je iemand??
hoop dat iemand mij met deze weg kan helpen
groetjes
rosy