wie kan mij helpen?????

da_pj

Belezen gebruiker
hey allemaal. ik zou graag weten waar ik zo een iboga-kuur zou kunnen ondergaan. iemand een idee aub? gebruik al bijna 6jaar bruin (van mijn 16j en ben nu 22j). heb tijdens die tijd al meer dan 10x pogingen gedaan om te stoppen. ben een paar keer in een afkickcentrum geweest, 2x via ambulante hulpverlening, 3x via huisdokter, 2x tijdens dat ik in de gevangenis zat,... ah ja en nu wil ik er gewoon met stoppen! ik weet dat het niet gemakkelijk is maar ik heb echt al zo veel geprobeert. ik heb nu al meer dan 1jaar vast werk, heb opleidingen gevolgd, ben zelfs aan het sparen voor een auto. en dit alles wil ik weer niet kwijt spelen voor wat bruin.

ik heb het kort gehouden, maar ben wel vergeten te zeggen dat ik de heroine niet spuit maar wel rook op zilverpapier(aluminiumfolie)

de groeten :stoned: :rockband:

Oom Klaas

Badass junkie
Iboga bij een sjamaan:
Dit is waarschijnlijk de beste en meest betaalbare oplossing. Het zien van iemand die deze behandeling ondergaat is meestal geen pretje. Men neemt iboga op het moment dat men normaal drugs zou nemen. De persoon uit hierdoor een zekere mate van afkickverschijnselen tijdens de trip. Een getrained persoon weet behoeftes en de eventuele ernst van symptomen beter in te schatten.
Hier een kleine lijst :
http://www.ibogaine.co.uk/options.htm
waarvan eentje in Nederland

- SARA'S HOUSE, Breukelen, Netherlands. Pastoral, holistic treatment using Iboga root-extract for addiction & emotional trauma problems. Cost - approx Euros 1500. Sara Glatt is a registered holistic healer with 4 years Iboga experience who treats clients as 'part of the family'. Contact Sara at [email protected] to find out more. NOT GOVERNMENT LICENSED

Dit is wat ik kon vinden op het forum zelf, voor de rest weet ik even veel/weinig als jouw over iboga behandelingen, enkel ervaringen ed.
Maar geen adressen ofzo, maar dat zou niet moeilijk te vinden moeten zijn lijkt me.

r@r@

Wijs gebruiker
Ik zou het niet Iboga doen, het is idd een natuurlijk middel, maar de samenstellign ervan kan elke keer veranderen en iedereen reageert er anders op. Google maar eens, dan kan je verschillende ervaringen lezen...

Ik zit nu af te kicken van Temgesic en heb even een beter moment (op en af).

Heb je hier ook ervaring mee? Misschien ook iets voor jou?

Suc6!

R@r@. :wave:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
iboga kun je onder begeleiding bij verschillende sjamanen in nld doen. je kan het ook zelf doen door het te kopen in een smartshop, zonder trip ervaring en zonder sitter echt niet aan te raden :wink:

Dr zitten trouwens ook een heel stek kwakzalvers en spirituele zweefteven bij die dat soort dingen aan anderen aanbieden, dus weet waar je aan begint :wink:

je zou kunnen zeggen dat als je te dom of te onmachtig bent om iboga te vinden, iboga gewoon niet voor jou is :wink:

overigens ben ikzelf een groot voorstander van psychedelische middelen als vorm van persoonlijke ontwikkeling, alleen van wat ik hier op het forum zie geschreven over iboga en zelfs over persoonlijke ontwikkeling via trippen, lijkt het mij nogal hyperig en totaal ongefundeerd als ontwikkeling...
eerder een manisch psychotische trip die de meesten meemaken en daarvan maar hopen dat ze echt enorm veranderd zijn ... wat ze misschien vast een tijdje zijn, tot ze weer keihard op aarde en in de echte realiteit neerkletteren...

veranderen doe je zelf, en dat gebeurt zelden ten goede als je daar drugs voor gebruikt... iboga is drugs ... you do the math :wink:

:wave:

Bovenaan