Wies er al gestopt met coke?

Dreuge zei:
dania zei:
Met recreatief gebruik wordt AF EN TOE gebruik bedoeld, dus eens op een feestje of festival. Weet niet eens of elk weekend nog wel recreatief is, dan lijkt het mij al een habit.

dus recreëren kan nooit een gewoonte zijn :s

Nee, want dan heb je het al niet meer in de hand. Ik heb het over elk weekend, dan is het niet recreatief meer (al wil je dat jezelf dan misschien graag voorhouden).
Ook als je het op elk feestje doet is het toch al niet meer recreatief, dan is het ook al een gewoonte. Recreatief gebruik is af en toe, dus dan zou je ook wel eens overslaan op een feestje oid en kan je er dus ook nog wel zonder.
Je hebt het in de hand.
Maar dat versta ik eronder.

Elke keer dat ik bier drink en als ik wat aangeschoten begin te worden, als ik het geld ter beschikking heb, ja dan is het geld weg en me neus vol.

Als je wilt stoppen met coke moet je ook stoppen met Alcohol, of je moet al heel erg sterk zijn. Als je al een beetje aangeschoten-voller wordt gaat dat zo moeilijk.

Altijd denk ik: ik doe het niet meer, maar toch...

2de kerstdag vet feestje, 30 dec verjaardag 8) , 31 december het feest van m'n verjaardag x10 overtreffen en 1 januari vanaf een uur of 4 borrelen tot in de late uren.

Daar past maar 1 ding echt goed bij :beer:

Zo man, doe wel een beetje voorzichtig haha, die weekjes zijn echt een grote stap in de foute richting, bij mij dan toch :P

Ik heb nu al.... uhm ff denken, 6 a 7 weken niks meer gepakt.
Misschien dat ik ga voor de "witte" kerst :wink:

Terug
Bovenaan