Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was super makkelijk. ( Ik rookte gelukkig niet heel veel dus dat scheelt en als ik zin heb omte roken kan ik gewoon een jointje roken )
Ik ben wel een paar weken ziek geweest. (heel veel hoesten )
Ben al 3 jaar aan het blowen en mijn enige advies is dat je of gewoon minder moet roken of compleet moet stoppen. Met minder roken bedoel ik max een joint per dag in liefst in de avond. Als je al bij het ontbijt loopt te blowen ga je nergens meer zin in hebben tijdens de dag.
Ben al 3 jaar aan het blowen en mijn enige advies is dat je of gewoon minder moet roken of compleet moet stoppen. Met minder roken bedoel ik max een joint per dag in liefst in de avond. Als je al bij het ontbijt loopt te blowen ga je nergens meer zin in hebben tijdens de dag.
Makkelijker minderen hangt af van persoon tot persoon. Toen ik nog een vape had zat ik heel de dag door hijsjes te nemen, en omdat je minder wiet nodig hebt denk je ook beter bezig te zijn wat niet per se waar is.
Ik wil nu nog wel een keertje stoned worden maar het lijkt niet echt te lukken.
Vaper na vaper en tevens druppels wietolie erbij. Ik kan wel lachen en zeker geen onplezierig gevoel, maar ouderwets stoned is anders. Wil gewoon niet lukken zelfs met grammen aan sativas.
Morgen wil ik geheel geen wiet of thc nemen om te voelen hoe het is en gezien mijn hoofd het een mooie uitdaging vindt.
Met een beetje geluk spring ik deze dagen naar mijn andere onderwerp. (Het onderwerp waar ik van mij afschrijf gedurende periode zonder THC)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.