Wiet + codeine

greenpower

Bewuste gebruiker
Beste,

Is het een goed idee om die 2 te mixen daarmee bedoel ik eerst blowen en dan wat codeine nemen (of andersom natuurlijk :stoned:). Het lijkt me logisch dat de/het effect(en) zijn dat je heel rustig en relaxt word. Maar ik denk vraag het eerst is aan mensen die er wat over weten :wink: .

bvd,
Greenpower

raging_bull

Bewuste gebruiker
Blowen kan je met alles combineren, het is alleen zo dat een oppepper zoals coke in combinatie met wiet nutteloos is. Ik zou eerst de codeine nemen als je die begint te voelen steek je jointje aan. Het duurt toch even voor de codeine gaat werken en het echte stoned gevoel van blowen (de peak) houd niet zo lang aan. Die kan goed al over zijn voordat de codeine gaat werken als je tegelijk inneemt.

Het effect zal wel extra rustig zijn, maar zo zwaar is codeine niet.. Je voelt het lichtjes. Zorg wel dat je de cafeine er uit haalt met een water extractie.

geekos

Bewuste gebruiker
Dat is toch wat ze in de zware dafalgans steken naast paracetamol? Zou mij daar bij blowen niet te veel zorgen over maken maar misschien niet te veel blowen toch, denk dat je anders rap in slaap zal vallen

geekos zei:
Dat is toch wat ze in de zware dafalgans steken naast paracetamol? Zou mij daar bij blowen niet te veel zorgen over maken maar misschien niet te veel blowen toch, denk dat je anders rap in slaap zal vallen
Nee, zware dafalgans zijn gwn dafalgans forte, 1gram ofzo.
Codeine is wat ze in Dafalgan codeine, ibuprofen codeine of in sommige hoestsiropen doen.

Bovenaan