• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

wiet-drank-coke

cropp

Badass junkie
vorrige week hadden we een feestje bij vrienden van mij, en ik had voorgenomen om geen speed te snuiven. ik was de enige.

ik had bewust als ``tripmiddelen`` voor die avond een fles wodka, wat hash en een geeltje wiet gekozen, maar ik vond het moeilijk om te kijken naar al die trippende mensen.

binnen een uur had ik uit frustratie die halve fles puur opgedronken, al mijn hash opgerookt en bijna al mijn wiet opgerookt, en toen ik weer ging zitten wist ik het zeker, ik ging out. voor de eerste keer in 2,5 jaar ging ik out van de drank en de wiet. ik vond het bijna een fijne ervaring, en ik was benieuwt naar de 2 heftig trippende uren die gingen komen, en ik ging hard, heel hard.

ik heb anderhalf uur op de bank gelegen met mijn ogen dicht en gevochten tegen deze bad trip, en ik west niet zeker of ik er overheen zou komen of niet. ik heb de meest rare dingen beleeft en waargenomen. het was eigenlijk wel bizonder, niet fijn maar wel bizonder.

precies op het moment dat ik zeker wist dat ik die ongemakkelijke dosering overleeft had, boden ze me coke aan. ik dacht dat als ik die coke zou pakken, dat ik of met een hartaanval naar het ziekenhuis kon of dat ik weer wakker zou worden, en ik werd er wakker van.

binnen 15 seconden stopte ik met trillen, liep ik weer recht, stond ik weer recht op en was ik weer de man. dit heeft 20 minuten geduurt, en in die 20 minuten heb ik een sigaret gerookt, afscheid genomen en ben ik in mijn bed gaan liggen shaken. ik heb nog nooit zo lekker geslapen.

het was voor het eerst dat ik benieuwd was naar out gaan, en dat ik de effecten van coke heb gemerkt. het was een bizondere avond.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik dacht dat jij wel betere feestjes had cropp. :P Maar dat is wel heftig in een uur zoveel blowen, 25 euro wiet? Daar haal ik gemiddelt 12 joints uit, en ik doe 10 minuten met een joint. Ik zou dus 2 uur er over doen en dan zou ik aan een stuk moeten blowen. En dan ook nog hasj erbij, en nog flink aan de zuip. Dat is wel hardcore dude. :rock: :stoned:

Maar je vond het dus fijn om out te gaan? Ik heb dat absoluut niet, vind dat altijd maar naar en net op het randje vind ik ook al niet fijn. Maarja ieder zijn ding.

Bizonder, is dat niet iets zonder hetero en zonder homo. Dus bi, maar dan zonder? :P

Heel bijzonder, lol.

cropp

Badass junkie
ik heb niet alleen geblowt, dat scheeld uiteraard

en ik vond het wel grappig dat ik out ging voor het eerst in 2 jaar of zo

timmaniac

Bewuste gebruiker
cropp zei:
wat hash en een geeltje wiet

.

:openmouth:

met die hoeveelheid zou ik 3 weken doen als ik elke dag zou smoken. en ja ik heb tolerantie :P

Puur roken :rock:

gewoon voordeliger

dat scheelt

Ghanzibaldhi

Experimenterende gebruiker
Dan heb je toch nog verrekte goed je best gedaan, kerel! :beer:
Ik ben persoonlijk ook wel benieuwd hoe "out" gaan zou zijn. Heb het nog nooit ervaren maar er toch wel vaak genoeg hard mijn best voor gedaan. Maar meestal luister ik toch nog altijd naar dat stemmetje dat zegt; nu is het wel ff genoeg geweest hanske... Misschien is dat eigenlijk ook wel beter :flushed: Maar ik ben dus ook nie de enige die denkt dat ie n hartaanval krijgt als ie coke pakt in sommige situaties :grin:

Bovenaan