1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

wiet en tandarts

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door bjo19, 15 feb 2010.

1. bjo19

bjo19 Experimenterende gebruiker

dag allemaal,

ik moet morgen naar de tandarts, iedereen kent het wel, het is saai, irritant, zelfs pijnlijk op momenten..

Dus ik dacht wat wiet te roken voor ik ga, maar ik zie alleen het verdovende effect denk ik.

Iemand die dit al gedaan heeft en kan het verkeerd gaan? Aangezien ik ook wel moet denken aan de paranoia en misschien dat het gewoon erger word inplaats meer dragelijker

2. funky_skunk_junky

funky_skunk_junky Wijs gebruiker

Nooit stoned naar de tandarts geweest, en ben ik ook niet van plan.
    Laatst stoned getattooëerd, was ook geen aanrader. Je focust je alleen maar op de pijn, echt kut. :P

3. bjo19

bjo19 Experimenterende gebruiker

Dacht ik wel, maar heb net ook wiet gerookt en dacht dat ik gewoon paranoide was, maar heb toch gelijk blijkbaar :tongueout:

4. iSmokex

iSmokex Bewuste gebruiker

Ik ben wel eens toned naar de tandarts geweest, voor mij persoonijk maakte het niet zo veel verschil. Dat is voor iedereen natuurlijk anders, maar denk dat het geen problemen op zal leveren als je gewoon 1 jointje rookt.

5. PepTalk

PepTalk Badass junkie

Zelf merk ik dat wanneer ik stoned ben ik gevoeliger ben, voor alles. Pijn, licht of emotionele impulsen.

Ik zou het dus niet doen, wanneer je verdoving wilt kan de tandarts zelf prima helpen :mrgreen:

6. salviatripje

salviatripje Experimenterende gebruiker

life's too fucking short not too try :sunglasses:

Deel Deze Pagina