Hey allemaal!
ik ben helemaal nieuw op dit forum.. maar had een vraagje ivm ervaringen en vandaar dit toppic.
Ik heb al enkele keren een jointje gerookt met vrienden, nooit echt veel effect gevoeld.
Tot gistere avond. ik had zelf eentje gerold met wiet uit eigen tuin (van een vriend)
maar ik had egt zo'n tak, met nog knoppen aan..
ik heb er dan een gerold met die plakkerige toppen volledig in verspreid.
in het begin voelde ik enkel zowat draaien, maar dat denkik lag aan de tabak (want dat
had ik de vorige keren ook)
maar toen voelde ik me plots wat misselijk worden en besloot de joint maar te doven.
Plots voelde ik me echt van de wereld! alles draaide om me heen, en begon te schommelen aan hoog tempo. ik sloot men ogen en men hoofd viel vanzelf naar achteren. ik heb zeker 10 minute zwaar liggen in een uit ademen met men hoofd helemaal naar achter (op een bankje in een park)
en als ik men ogen sloot, dan draaide en schommelde alles.
na een tijdje begon ik elk haartje op mijn lichaam te voelen, het drukte op mij, ik kon me niet meer bewegen, en alles rondom mij was anders als ik men ogen opende.
Enkel als ik me echt concentreerde dan kreeg ik controle over mezelf.
na een half uurtje besloot ik al de moed bijeen te rapen en naar huis te fietsen .. met een maat (die er ook bijwas)
thuis aangekomen naar mijn bed gestrompeld, en daar nadien en vrij snel in slaap gevallen..
Is dit gewoon stoned zijn of is dit het minder leuke gedeelte van wiet?
want achteraf bekeken viel het nog wel mee, maar op die moment zelf voelde
het echt ROT aan.
Mischien had ik er teveel wiet ingedaan? of moesten die toppen droog zijn?
ik weet het niet!
vandaar, dat ik hier post
Groetjes !
Wietje
ik ben helemaal nieuw op dit forum.. maar had een vraagje ivm ervaringen en vandaar dit toppic.
Ik heb al enkele keren een jointje gerookt met vrienden, nooit echt veel effect gevoeld.
Tot gistere avond. ik had zelf eentje gerold met wiet uit eigen tuin (van een vriend)
maar ik had egt zo'n tak, met nog knoppen aan..
ik heb er dan een gerold met die plakkerige toppen volledig in verspreid.
in het begin voelde ik enkel zowat draaien, maar dat denkik lag aan de tabak (want dat
had ik de vorige keren ook)
maar toen voelde ik me plots wat misselijk worden en besloot de joint maar te doven.
Plots voelde ik me echt van de wereld! alles draaide om me heen, en begon te schommelen aan hoog tempo. ik sloot men ogen en men hoofd viel vanzelf naar achteren. ik heb zeker 10 minute zwaar liggen in een uit ademen met men hoofd helemaal naar achter (op een bankje in een park)
en als ik men ogen sloot, dan draaide en schommelde alles.
na een tijdje begon ik elk haartje op mijn lichaam te voelen, het drukte op mij, ik kon me niet meer bewegen, en alles rondom mij was anders als ik men ogen opende.
Enkel als ik me echt concentreerde dan kreeg ik controle over mezelf.
na een half uurtje besloot ik al de moed bijeen te rapen en naar huis te fietsen .. met een maat (die er ook bijwas)
thuis aangekomen naar mijn bed gestrompeld, en daar nadien en vrij snel in slaap gevallen..
Is dit gewoon stoned zijn of is dit het minder leuke gedeelte van wiet?
want achteraf bekeken viel het nog wel mee, maar op die moment zelf voelde
het echt ROT aan.
Mischien had ik er teveel wiet ingedaan? of moesten die toppen droog zijn?
ik weet het niet!
vandaar, dat ik hier post
Groetjes !
Wietje