wiet in combi met coke

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Halloo smokerz,
Heeft hier iemand enige ervaring met combi wiet & cocaïne?
Is het gevaarlijk: niet aan te raden?
We wouden eerst een klein shotje coke snuiven en een anderhalf uurtje later 3-4 joints roken.

Thanxxx :rock:

Gemini

Badass junkie
Ik heb het zelf nooit gecombineerd, maar zoals jij hierboven zegt dat je het wilt doen klinkt niet echt plezierig.

Als jij coke neemt, zit je na anderhalf uur in de fase dat je meer coke wilt, je je slap voelt en in weinig dingen meer zin hebt. Als je dan gaat blowen, vererger je denk ik het lome effect en denk ik niet dat je je veel beter gaat voelen.
Maargoed, ik heb dit nooit gecombineerd, dus zeker weten doe ik het niet.

ZI09

Bewuste gebruiker
Misschien si dat juist de oplossing :grin: ?

Althans, ik verveel me juist absoluut niet meer na het blowen (het is dan ook een doder van verveling). Ik vind alles meestal heel leuk en interessant. Waar het me nuchter allemaal een worst zal wezen :P .

Aap

Experimenterende gebruiker
Ik merk lichamelijk helemaal niets van blowen als ik coke heb gesnoven. Je proeft het wel enzo natuurlijk, maar stoned zal je niet worden zolang de coke nog werkt. Maar na anderhalf uur is de coke al uitgewerkt en zal die joint gewoon hetzelfde effect als normaal hebben.

Rendeo

Belezen gebruiker
ik had aan zee paar lijnen gesnoven, en kon niet stoppen met joints rollen omdat het zo lekker was voor mij

Bovenaan