1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wiet Ontwendingverschijnsels

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Diehard-hiphop.fan, 16 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Diehard-hiphop.fan

Diehard-hiphop.fan Experimenterende gebruiker

Hoi
    Ik blow al ene tijdje dagelijks paar Weken.
    Denk iets meer dan een maand.
    Heb vroeger wel dagelijks geblowt.
    Maar ben overgestapt naar het weekend.
    Maar het sluipte er steeds vaker in.
    Tot ik dagelijks weer opnieuw begon te Blowen.
    Dus gisteren kon ik niet blowen was met me Ouders en we waren iets gaan doen dus te Laat thuis om te gaan blowen anders kom ik De volgende dag me nest niet uit om te Gaan werken.
    Maar merk dat ik me vandaag enorm rot Voel , Helft van de dag echt heel moe geen Eetlust leeg gevoel schacherijnig Stemmingswisselingen etc.

Dus vroeg me af kan je na 1 dag niet Blowen al ontwenningsverschijnselen Hebben? Terwijl ik nu veel minder blow dan Vroeger toen ik dagelijks blowde.
    Draai ze wat dunner dan vroeger.
    En veel minder nu maar een grammetje.
    En soms 2.
    Terwijl ik vroeger standaard 2 gram rookte

2. BasvanHoven

BasvanHoven Bewuste gebruiker

Ik ben geen expert op het gebied van ontwenning, maar heb wel de nodige ervaring met blowen en stoppen met blowen en hoe ik erover denk is dat het niet zozeer ontwenningsverschijnselen zijn, maar de drang om jezelf te verdoven en de zucht naar een roes. Door te blowen raak je in een soort zorgeloze roes. Wanneer je heel vaak blowt draait het zich als het ware om. Je rookt dan niet meer om je relaxed te voelen, maar om je niet on-relaxed te voelen omdat je gewend bent op bepaalde tijdstippen stoned te zijn. Bepaalde activiteiten worden met blowen geassocieerd. Die verstoorde eetlust kan ermee te maken hebben dat je gewend bent om te eten tijdens een vreetkick. Wanneer je deze dus niet meer krijgt heb je ook minder honger.

Blowen verslapt je spieren en maakt je loom en sloom. Tegelijkertijd verandert het je denkvermogen en je beleving van de wereld om je heen. Er zitten altijd negatieve bij effecten aan blowen, en hoe vaker je blowt hoe meer deze negatieve effecten op de voorgrond treden.

Het is een leuke drug om te gebruiken, mits sporadisch, maar beslist geen wondermiddel om je altijd lekker te voelen. Geen enkele drug is perfect, elke drug heeft nare bijwerkingen, en wiet heeft dat ook.

Tijdloos en De Dunne vinden dit leuk.
  3. Diehard-hiphop.fan

Snap je man.
    Maar het begon al in de ochtend toen ik na Werk ging voelde me zo verot terwijl ik alleen In de avond blow.
    Maar merk inderdaad dat ik elke dag ( Avond )
    In een soort van roes leef.
    Ook als me vrienden bijvoorbeeld niet kunnen Dan ga ik maar in de Coffeeshop Chillen of ga Ik naar de Coffeeshop en blow ik in me 1ntje Op een bankje of als het nog niet zo laat is ga Ik thuis smoken want me ouders waarderen Dat niet zo erg als ik dat door de weeks thuis Doe meestal doe ik het dan op het balkon.
    Maar inderdaad zodra ik vrij van werk ben Kom thuis en als ik gegeten heb heb ik maar 1 Doel stoned worden en weekends helemaal.
    Maar wist niet dat de bijwerkingen zo erg waren als ik het blowen Perongeluk oversla.

Laatst bewerkt: 16 mei 2018
  4. chipmunk

chipmunk Experimenterende gebruiker

Ik hoop dat je nu je lesje hebt geleerd en niet meer het blowen per ongeluk een dagje overslaat!

Dunk vindt dit leuk.
  5. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

:tilttearlaugh::tearsofjoy::fearscream:

6. Diehard-hiphop.fan

Ja heb er wel van geleert haha.
    Maar was al best wel laatje’s en moest de de De dag erna weer vroeg op.

Laden...