wiet paranoia

anon22

Belezen gebruiker
ik had een vraagje met betrekking tot de effecten van wiet.
ik ben niet erg ervaren maar heb vroeger wel wekelijks gerookt en daarna bijna niet meer 1 keer in de maand.
en de laatste tijd nooit meer.
ik word nooit relaxed van blowen, terwijl iedereen die ik ken zo rustig enzo worden,
word ik juist heel erg opgefokt , (paranoia soms) en zeer druk/ chaotisch in mijn hoofd.
ik kan dan mijn gedachte niet rustig houden en word helemaal gek.
ook word mijn hartslag en ademhaling veel hoger en denk ik steeds dat ik moet plassen terwijl het dan helemaal niet lukt.

ik heb dit niet met andere drugs.
speed, coke , ghb enz (ook als ik hiervan te veel doe kan ik me nog in bedwang houden)
en heb ook zeer veel van deze midellen nodig voordat ik effect merk.
maar voor wiet ben ik op 1 of andere manier zeer gevoellig.

na een halve voorgedraaide joint ben ik zo ver van de wereld en helemaal raar.
ook kan ik bijna niet slapen doordat zeer onrustig ben.

heeft iemand een verklaring hiervoor?

ik wil het namelijk nog een keer proberen na zon lange tijd niet geblowed maar ik ben er als t ware een beetje bang voor geworden.
bedankt

underworld

Wijs gebruiker
is het mischien omdat je er ongemakkelijk bij voelt als je een joint rookt?
wiet is een emotie versterker, dus mischien zat je niet lekker in je vel, en versterkt de wiet dat.
zou wel een paar van je symptonen kunnen verklaren..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
underworld zei:
is het mischien omdat je er ongemakkelijk bij voelt als je een joint rookt?
wiet is een emotie versterker, dus mischien zat je niet lekker in je vel, en versterkt de wiet dat.
zou wel een paar van je symptonen kunnen verklaren..

Zou zeker kunnen.
Wat je ook zou kunnen proberen is zelf een klein zakje te halen van een andere wiet en er zelf een draaien.
Er zijn grote verschillen tussen de wiet, en van voorgedraaide joints word ik nooit echt blij.

underworld

Wijs gebruiker
Mathijs zei:
Zou zeker kunnen.
Wat je ook zou kunnen proberen is zelf een klein zakje te halen van een andere wiet en er zelf een draaien.
Er zijn grote verschillen tussen de wiet, en van voorgedraaide joints word ik nooit echt blij.

true, probeer dat maar, je zal zeker verschil merken.

anon22

Belezen gebruiker
geprobeerd,
heb wiet gehaald en zelf gedraaid,
maar dit maakte het onderhand nog erger.
de laatste x blowen voorlopig voor mij, was echt een hel.
chaos, drukte, en angstig.

kan het zijn dat blowen mijn ADD symptomen versterkt?

ik reageer op andere drugs ook wel wat anders dan de meeste....

buzzrider

Wijs gebruiker
Wat er net met je aan de hand is snap ik ook niet, en ik hoop dat je er achter komt.

Maar ik zou niet meer blowen dan, als je er toch echt geen plezier meer aan beleeft. (?)

Sybliminal

Experimenterende gebruiker
Heb je weleens hasj geprobeerd? Wiet draaft m'n gedachten soms helemaal op hol, teveel nadenken e.d. Van hasj wordt ik daarentegen veel rustiger in mijn hoofd. Wiet kan soms wat 'agressieve' impact hebben vergeleken met hasj.
Draai anders eens een sticky van 1/4 gr zwarte maroc. Ik weet wel zeker dat 't je beter bevalt dan wiet.

de_psychonaut

Experimenterende gebruiker
Ik herken dit wel. Heb zelf trouwens ook ADD, dus of dat er mee te maken heeft weet ik niet.

Ik heb nooit veel gerookt, max 3x per maand. In het begin ging het altijd wel goed, vond het wel een toffe ervaring. Maar de laatste paar keren beviel me meestal niet.

Ik word er lichtelijk paranoia van, als ik terug naar huis fiets (kom dan ooit iemand tegen, geen omgevingsgeluiden) hoor ik toch vaak soort stemvormingen in de geluiden van de wind oid. Echt angstig word ik er niet van, want het is niet te verstaan, maar duidelijk aanwezig.

Ook vind ik het voor mij enorm geestvernauwend werken, sociaal zijn is dan voor mij echt niet meer mogelijk, zit heel erg in mezelf gekeerd.

En de gedachte die er is blijft ook erg hangen en dat vind ik niet prettig, ik wil graag het gevoel hebben dat ik alles tegelijk kan voelen en begrijpen.

Dat wiet geestverruimend is vind ik dan dus ook niet waar, ik vind het geestvernauwend. De dag erna voer ik sowieso ook geen flikker uit, nog een min puntje.

Hasj heb ik dan wel iets betere ervaringen mee, daar word ik veel minder paranoia en trippend van.

Bovenaan