ik had een vraagje met betrekking tot de effecten van wiet.
ik ben niet erg ervaren maar heb vroeger wel wekelijks gerookt en daarna bijna niet meer 1 keer in de maand.
en de laatste tijd nooit meer.
ik word nooit relaxed van blowen, terwijl iedereen die ik ken zo rustig enzo worden,
word ik juist heel erg opgefokt , (paranoia soms) en zeer druk/ chaotisch in mijn hoofd.
ik kan dan mijn gedachte niet rustig houden en word helemaal gek.
ook word mijn hartslag en ademhaling veel hoger en denk ik steeds dat ik moet plassen terwijl het dan helemaal niet lukt.
ik heb dit niet met andere drugs.
speed, coke , ghb enz (ook als ik hiervan te veel doe kan ik me nog in bedwang houden)
en heb ook zeer veel van deze midellen nodig voordat ik effect merk.
maar voor wiet ben ik op 1 of andere manier zeer gevoellig.
na een halve voorgedraaide joint ben ik zo ver van de wereld en helemaal raar.
ook kan ik bijna niet slapen doordat zeer onrustig ben.
heeft iemand een verklaring hiervoor?
ik wil het namelijk nog een keer proberen na zon lange tijd niet geblowed maar ik ben er als t ware een beetje bang voor geworden.
bedankt
ik ben niet erg ervaren maar heb vroeger wel wekelijks gerookt en daarna bijna niet meer 1 keer in de maand.
en de laatste tijd nooit meer.
ik word nooit relaxed van blowen, terwijl iedereen die ik ken zo rustig enzo worden,
word ik juist heel erg opgefokt , (paranoia soms) en zeer druk/ chaotisch in mijn hoofd.
ik kan dan mijn gedachte niet rustig houden en word helemaal gek.
ook word mijn hartslag en ademhaling veel hoger en denk ik steeds dat ik moet plassen terwijl het dan helemaal niet lukt.
ik heb dit niet met andere drugs.
speed, coke , ghb enz (ook als ik hiervan te veel doe kan ik me nog in bedwang houden)
en heb ook zeer veel van deze midellen nodig voordat ik effect merk.
maar voor wiet ben ik op 1 of andere manier zeer gevoellig.
na een halve voorgedraaide joint ben ik zo ver van de wereld en helemaal raar.
ook kan ik bijna niet slapen doordat zeer onrustig ben.
heeft iemand een verklaring hiervoor?
ik wil het namelijk nog een keer proberen na zon lange tijd niet geblowed maar ik ben er als t ware een beetje bang voor geworden.
bedankt