Wiet roken en slapen

No trouble

Experimenterende gebruiker
Als ik wiet rook in de avond

Vind ik het beter dan in middag , in de avond is het lekker rustig.

Juist probleem is slapen Lukt goed maar slaap Niet goed maar kan het niet zo goed uitleggen ik slaap niet slecht zoals dat ik 3 wakker word in de n8 maar gwn super slecht en de volgende dag ben helemaal sloom ,,

Niet zo fijn dus Weet iemand hier een Tip voor ofzo :stoned:

ik rook zelf enkel savonds je slaapt veel sneller maar ook gewoon genoeg dan blijf je slapen enkel de dag erna drink veel koffie dat helpt maar ik rook nooit de dag voordat ik moet werken of verantwoordelijkheid heb voor iets

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
^slim :stoned:

je moet gewoon zorgen dat je niet te hard spaced.
als ik gewoon relaxed stoned ben slaap ik als een roosje
maar als ik m keihard space dan denk ik dat ik droom maar space ik m gewoon hard..
best wel grappig om dat te merken.
maar de dag ernaa als je 1e uur hebt ofzo is minder....

033Amnesia

Bewuste gebruiker
De meeste mensen (en ikzelf ook) slapen heerlijk als je stoned gaat slapen, maar ik snap wel wat je bedoelt jah. Als je een joint rookt voordat je gaat slapen word je zo 'suf/sloom' wakker..en heb je bijna nergens zin in om te doen.. (iig dat heb ik erg vaak)

Tip: rook niet een joint voordat je gaat slapen.. je kan er weinig aan doen denk ik :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.

acidboy

Badass junkie
Rook niet vlak voordat je gaat slapen, stel je gaat om 12 uur slapen, rook dan om een uur of 10 a half 11 je laatste joint. Dan ben je de volgende dag een stúk frisser dan wanneer je om half 12 je joint aansteekt en om 12 uur in bed ligt.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Ik slaap meestal heerlijk als ik heb geblowd,,,maar meestal slaap ik dan ook zo vast,,dat ik mn wekker niet meer hoor:P
,en ja,,als je dan wakker word ben je zeer traag,,lui,,sloom en etc,,maar een stevige bak koffie doet wonderen :wink:

:wave:

eliseliselise

haha als ik goed stoned in slaap val .. en de volgende ochtend weer wakker word voel ik me nog steeds stoned ..

Purple haze

Bewuste gebruiker
eliseliselise zei:
haha als ik goed stoned in slaap val .. en de volgende ochtend weer wakker word voel ik me nog steeds stoned ..

Heb ik ook, stoned is misschien het verkeerde woord maar ik voel me dan wel een beetje brak.

No trouble zei:
Als ik wiet rook in de avond

Vind ik het beter dan in middag , in de avond is het lekker rustig.

Juist probleem is slapen Lukt goed maar slaap Niet goed maar kan het niet zo goed uitleggen ik slaap niet slecht zoals dat ik 3 wakker word in de n8 maar gwn super slecht en de volgende dag ben helemaal sloom ,,

Niet zo fijn dus Weet iemand hier een Tip voor ofzo :stoned:

Als ik dikke joins rook, doe ik dat meestal overdag

Ik hou er wel va om 's avonds ook wat te paffen maar dan ga ik er niet zoveel in doen,
gewoon rollen met een kort bladj..
Ik noem het ... een comajointje :) : Je voelt je lichtjes stoned en gaat dan gewoon in je bed liggen en slaapt direct in (net als een coma ^^) en alsj wakker wordt hebt je zoiets van: "aaah, ik heb zalig geslapen :grin: "

ExceptionalInsight zei:
Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent,
dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse,
wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen!

Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit...
(dit ben ik wel niet zeker)

Snuifdoos

Belezen gebruiker
BertHerrer zei:
ExceptionalInsight zei:
dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse,
wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen!

Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit...

zever hoor. Hoe hoger de kwaliteit, hoe brakker je zal wakkerworden. Het gaat hier niet om de high, maar over brakheid bij wakkerworden.

@ TS: probeer idd wat vroeger die joint te roken +90 minuten voor je gaat slapen.

Snuifdoos zei:
BertHerrer zei:
ExceptionalInsight zei:

zever hoor. Hoe hoger de kwaliteit, hoe brakker je zal wakkerworden. Het gaat hier niet om de high, maar over brakheid bij wakkerworden.

@ TS: probeer idd wat vroeger die joint te roken +90 minuten voor je gaat slapen.

nog meer zever,
ik woonn in belgië mo ik koopn ni van die shit van op de straten,
ik gaan altijd naar olland achter me weed
en ik heb al veel goedkope en minder goede weed gerookt
maar al veel meer dure weed gekocht met een goede kwaliteit

en wanneer ik die brol rook gaak direct sloom/ verschrikelijk moe zijn (daar zorgt volgens mij de stof bcd voor, wanneer je een hogere hoeveelheid bcd in je weed hebt dan thc dan kan uje dat hebben)

goede weed ==> ik kom happy en hyper te staan

ik zie het zo: high wanneer je zo massas hyper enzo bent zoals wanneer je honger krijgt en iets wil gaan halen en dat nog liefst al lopend gaat doen!

stoned: moe, loom jeweetwel

en alsk "high" volgens mijn dictionair ben
dan zalk de volgende dag niet wakker worden en me zeer moe en slecht

dus ga gewoon keer ff kwaliteit smoren dude

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
BertHerrer zei:
Dude, eerst research, dan onzin blaten. Toen ik 14 was en net begon met blowen werd ik er ook vrolijk van, maar de laatste jaren werden de negatieve effecten steeds duidelijker. Dat heeft geen flikker met de kwaliteit, des te meer met de kwantiteit te maken.

dollegekske

Bewuste gebruiker
dat sloom zyn de volgende dag is volgens my normaal, das altijd als je (meer) geblowt hebt.
wat je daartegen kan doen is gewoon in beweging blijven dus niet op de bank ploffen o.i.d. maar gwn gaan sporten en veeeel drinken helpt ook
Eigenlijk is het gewoon een soort smoke-kater

Valentijntje

Bewuste gebruiker
eigenlijk best vaag, je slaapt als een baksteen maar wordt toch sloom wakker, heb het zelf ook altijd, daarom doe ik het niet meer vlak voor het slapen.. het is wel altijd heerlijk om dan te kroelen in m'n bedjeee :hearteyes:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Heb eens geblowd voor ik ging slapen en toen ik uit m'n bed wou komen ben ik keihard op m'n bek gegaan.

Sindsdien niet meer gedaan :grin:

Joint voor ´et slapen is altijd wel chill in mijn mening, maar je moet het dan wel doen als je de dag erna lekker kan uitslapen anders ben je inderdaad vies sloom.

Kheb wel gehoord van andere dat ik nogal veel praat in me slaap, en tis me ook opgevallen dat het alleen maar gebeurde als ik vies stoned naar me nest ging.

Iemand anders die dit ook zo vaak heeft?

Merijn

@Badtripbob

een vriendin van me, Ashley heeft dit ook. Als ze stoned in bed ligt kan je er lekker naast r gaan zitten en soms een beetje met r praten, maar meestal lukt dat niet, en kan je luisteren naar verhalen over onder andere chocola en liefde, en dingen die ze random uit haar leven pikt, personen ed.
Ofzo, het is altijd wel erg grappig.

En blowen voordat je slaapt?
Bij ons is het traditie dat als er iemand in slaap valt hij even aangetikt wordt en een noseshotje krijgt. Dat gaat altijd heerlijk weg met de muziek.

En ik droom altijd erg als ik stoned slaap, ik onthoud het ook alleen maar dan, iemand ook wat mee?
Verder droom ik teveel over drugs. Topicidee?!

Osi`

Bewuste gebruiker
Ik ga is proberen stoppen met blowen voordat ik ga slapen. Niets is slechter dan dat. Eens ge zonder wiet zit of ge stopt met wiet roken kunt ge toch bijna amper slapen. 2 uur woelen in je bed.

Nah, de volgende joint die ik ga aansteken en de laatste op die ene dag gaat niet voor het slapen zijn. Wat ben ik dat kotsbeu. Maja, ben dan ook een beetje uitgekeken uit wiet. Ongelooflijk wat het met sommige mensen kan doen na 3 jaar. (lees dan ook: SOMMIGE)

Helaas ben ik dan ook niet het ideale persoon om elke dag weed mee te roken, dat kan niet voor mijn lichaam, mentaal en fysiek. Want van wiet wordt ik meer depri dan anders. (niet dat ik depri wordt hé .. bedoel, de uren nadien als de stonedheid is uitgewerkt) :)

Ewie

Belezen gebruiker
Dat is ieder voor zich, dat jij stoppen wilt; prima :wink:

Ik slaap heerlijk met een joint op, word wel wat duf/suf wakker maar ben toch nooit iemand geweest die opstaat met een lach (nouja, tenzij die dag een paddo-trip ofzo op de planning staat :grin: ). Lichamenlijk niks aan de hand, geestelijk; hooguit wat licht geprikkeld.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
lucht je slaapkamer dagelijks, geen tv kijken 2 uurvoor je gaat pitten , en geen suiker in je thee,,,

doe een wandeling voor je laatste joint van de dag( negatief geladen ionen van buitenlucht helpen ontspannen.)

nachtrust is net als pc in de slaapmodus: smorgens tref je pc aan zoals je em achterliet
als jij kut wakker wordt ,ben jij kkut op bed gegaan de nacht ervoor.

bewust worden van jezelf, en problemen nooit uit de weg gaan, is de beste tip die ik blower zoals jij wil geven

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ja als ik niks ga doen die dag en in de avond spacend naar bed ga kan woor ik pas rond 3e wakker en blijf ik tot 5e in me bed en ben ik nog steeds moe als ik eruit stap
En ja oud topic weet het maar moest gewoon reageren

Bovenaan