wiet + waterpijp

Murrieman

Newbie
waddup mensen

ik zal ff zeggen hoe het zit
ik wil gaan smoken maar ik wil echt van de wereld gaan is het beter om met een waterpijp te doen of gewoon een joint en als ik het met de waterpijp ga doen met er dan ook smaak(tabak) in of alleen wiet ?

later.

Opa

Bewuste gebruiker
1] ga met iemand blowen die er verstand van heeft en je in de gaten kan houden...
2] alles kan puur of met tabak, wat je wil, check de topics in "de coffeeshop" voor meer info...
3] ga je niet kapot proberen te blowen de eerste keer, als je wil experimenteren, begin rustig aan! 0.2 gram geeft zelfs een redelijk ervaren gebruiker nog wel een 'roesje' via een pijp...
4] HAVE FUN!

Murrieman

Newbie
Dit is mijn eerste keer dat ik ga smoken ik wou gelijk 1gr nemen maar dat raad je af volgens mij ?
misschien neem ik wel een klare ik heb me net verteld dat er in een klare ong 0.6 gr inzit?

Opa

Bewuste gebruiker
Murrieman zei:
Dit is mijn eerste keer dat ik ga smoken ik wou gelijk 1gr nemen maar dat raad je af volgens mij ?
Jah...

Murrieman zei:
misschien neem ik wel een klare ik heb me net verteld dat er in een klare ong 0.6 gr inzit?
Ik weet niet wat je voor een voorgedraaide betaalt, maar ik denk dat je met 1/4 gram al HEEL tevreden mag zijn in de gemiddelde shop...

Ik blijf erbij, de 1e paar keren is het met iedere drugs(variant) verstandig om dit samen te doen met iemand die het kent...
Zo niet, deel die gram maar in 5 gelijke stukken...
Beter 2 keer een pijpje extra roken, dan 1x te veel!

mikkel

Newbie
Met de waterpijp is het altijd heftiger als gewoon joint roken.
Je kunt ook gewoon een joint draaien en daar gewoon van roken en af en toe (of de hele tijd) in de bong/waterpijp duwen en roken, op die manier kom je erachter wat het beste voor je is zonder dat je te ver gaat.:tongueout:
Maar puur door de waterpijp is toch de beste manier om snel en flink gaar te worden. Mixen met tabak zou ik persoonlijk niet doen door de waterpijp.

donaldduck

Belezen gebruiker
Als je echt goed weg wil zijn, mix 2 gram wiet met waterpijptabak tot dat je kom vol is, kooltje erop en roken maar. door een waterpijp met tabak is de rook lekkerder en makkelijker te inhaleren als je niet vaak blowt.
:stoned:

Murrieman

Newbie
Allemaal bedankt voor de reactie's ik ga maar experimenteren.
om te voorkomen dat ik misselijk enz wordt moet ik nou juist wel eten voordat ik ga smoken ofniet?

en als ik stoned / high wordt hoe lang duurt het totdat de effect weg is want ik wil niet dat me ouders het gaan merken.

alvast thnxxxx.

cropp

Badass junkie
niet te veel eten en zeker niet te weinig, zorg dat er een goede voedzame bodem in je buik zit maar dat je buik neutraal voelt als je gaat blowen, neem wat vruchtensap en snoep mee

Extisi

Wijs gebruiker
Uhm, als je blowt blijven de effecten 4 tot 6 uur.
Staat op internet.
Al vind ik het wel wat overdreven want mijn rode ogen blijven ong. twee uur :P
Maar dat vind ik alsnog lang, maar het is telkens anders.. ik kan nooit precies zeggen wanneer het weer over is...
De ene keer duurt langer dan de andere.

Opa

Bewuste gebruiker
Als ik een jointje/pijpje/whatever rook, maakt niet uit hoe laat op de dag, blijf ik dat zelf meestal ong. 2-6 uur voelen, maar daarna blijf ik 't tot aan de nachtrust altijd wel een klein beetje voelen...
+1 Verder gewoon goed eten, en suiker-producten mee...

Enjoy!

Theroom

Experimenterende gebruiker
Ik heb twee weken terug met 'n maatje 'n gram super silver haze gemixt met kersen tabak
En ik kan je zeggen dat het me bijzonder goed is bevallen :stoned: Totaal knetter, muziek begon te klinken als de hemel ( vergelijkbaar met paddo trips). Nog nooit had ik dat meegemaakt met marijuana alleen. Maarja ssh is ook niet de eerste de beste shit :P

N waterpijp maakt smoken voor mij iig 100 x relaxter

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lekker is dat waterpijp roken. Een gram kan wel, maar dan ben je ook echt kapot. Ik ben zowiezo fan van puur roken, word je niet zo moe en lamlendig van en je weet meteen waar je aan toe bent. Het kickt veel sneller in vind ik. Als ik ff goed puur heb gerookt ben ik 3 uur high.

Zo te horen ben je niet zo veel gewend dus ik zou beginnen met een heel klein beetje wiet in je pijp, 2 hijsen nemen en dan wachten wat het doet. Je kunt inderdaad altijd nog meer roken, maar je kunt het niet meer terug nemen. Vergis je niet want wiet is sterker dan je denkt.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Love wiet in de waterpijp zetten meng altijd een halve gram of 1 gram met de smaakstenen wordt er goed knetter van maar anders stoned dan een joint echt lekker echt meer high en je spaced hem echt keihard man en het inaleren gaat wat sneller of makelijker ofzo terwijl ik al jaren joints gewend ben

Bovenaan