wietolie/thc olie

bendrugs

Newbie
hoi,

ik ben sinds 3 maanden wietolie gaan gebruiken om beter te kunnen slapen en dat werkt fantastisch ! had ik dit 15 jaar geleden maar geweten want zolang sliep ik al enorm slecht.

maar nu mijn vraag maar eerst een toelichting, ik heb sinds 20 jaar vage gezondheidsklachten, 1 van die (kleine) klachten zijn/waren erg branderige voeten en handen, tijdens lopen/staan/wandelen geen probleem maar zodra ik ging zitten moesten de schoenen en sokken direct uit.
NU is het tegenover gestelde aan de gang sinds een maand of 3. extreem koude voeten/handen, gewoon niet normaal meer.

mijn concrete vraag dus; zou het met het gebruik van wietolie te maken kunnen hebben want de koude klachten gingen gelijk op met het eerste gebruik van wietolie ?
herkend iemand deze klachten ?

mvg, ben.

inner_search

Badass junkie
Neen , in krijg het net warm als ik stoned/high ben van thc.
Neem je iets anders van medicatie?
Bloedvatvernauwing ? cardiovasculaire ziekten in de familie ?

bendrugs

Newbie
bedankt voor jouw reactie,

nee, ik heb geen last van kou tijdens gebruik thc olie, ik neem 3 druppels 2 uur voor het slapen.
maar overdag, als ik dus niet gebruik heb ik dus extreem koude voeten en handen sinds 3 maanden.
en ziektes in de familie zat, vader had alzheimer, mijn zus een half jaarlijks abonnement op dotteren, en vele in de familie hoog cholesterol, wat ik ook had (cholesterol) maar is net allemaal nagekeken en nu normale waarden.
wel had ik in 2008 bij een prive kliniek in duitsland een volledige body check gedaan met mri en alles wat je maar kan bedenken, en daar werd wel opgemerkt dat er nogal wat verkalking in de buik aorta te zien was en een punt van aandacht voor de toekomst was.
helaas vindt mijn net nieuwe huisarts, en mijn vorige het niet een punt van aandacht.

inner_search

Badass junkie
nee, ik heb geen last van kou tijdens gebruik thc olie, ik neem 3 druppels 2 uur voor het slapen.
maar overdag, als ik dus niet gebruik heb ik dus extreem koude voeten en handen sinds 3 maanden.
en ziektes in de familie zat, vader had alzheimer, mijn zus een half jaarlijks abonnement op dotteren, en vele in de familie hoog cholesterol, wat ik ook had (cholesterol) maar is net allemaal nagekeken en nu normale waarden.
wel had ik in 2008 bij een prive kliniek in duitsland een volledige body check gedaan met mri en alles wat je maar kan bedenken, en daar werd wel opgemerkt dat er nogal wat verkalking in de buik aorta te zien was en een punt van aandacht voor de toekomst was.
helaas vindt mijn net nieuwe huisarts, en mijn vorige het niet een punt van aandacht.
Ik ben geen dokter, maar ga even lang je arts.
Klinkt dus idd als vaatvernauwing.
Heb je ook last van blauwe handen en voeten ?
De arts kan je mss een bloedverdunner schrijven en je verder op pad helpen.
Mss werkt thc wel bloedverdunnend en heb je het daarom tijdens gebruik niet , maar dat kan ik niet met bronnen zeggen.
Ga even langs je ha en zeg het gwn eerlijk zoals je het hier typte.

Martinus

Wijs gebruiker
Als ik een hoge dosis wiet neem dan krijg ik het altijd behoorlijk koud. Maar alleen tijdens dat ik zo high als een fluitje ben.
Het moment dat de wiet is uitgewerkt ben ik weer gewoon normaal.

bendrugs

Newbie
Ik ben geen dokter, maar ga even lang je arts.
Klinkt dus idd als vaatvernauwing.
Heb je ook last van blauwe handen en voeten ?
De arts kan je mss een bloedverdunner schrijven en je verder op pad helpen.
Mss werkt thc wel bloedverdunnend en heb je het daarom tijdens gebruik niet , maar dat kan ik niet met bronnen zeggen.
Ga even langs je ha en zeg het gwn eerlijk zoals je het hier typte.
hoi "inner_search,

bedankt voor de reactie,
ik heb geen last van blauwe handen handen of voeten maar het worden serieuze ijsklompen en erg moeilijk om ze weer warm te krijgen.
ben al bezig met de huisarts en ze weet het ook van mijn gebruik wietolie, volgende week gaat ze iig mijn bloeddoorstroming van mijn voeten testen.
goeie tip over die bloedverdunner, ik ga haar vragen of ze die wil geven, kunnen we het iig een aantal weken bekijken of die verschil het maken, zo niet, dan kan ik dat afvinken.

@ martinus, das precies het tegenover gestelde van mij dus, ruilen ? :)

groeten ben.

inner_search

Badass junkie
Ik denk niet dat bloedverdunning veel temaken heeft met koude voeten/handen.
Nee maar wel bloedvatvernauwing, waar verdunneds bij helpen... (niet oplossen eh ! )
Maar aangezien hij/zij aangeeft geen verblauwing te hebben sluit ik voor 70% vernauwing nu ook uit..
Als ik stims gebruik , met name speed.
Worden men handen , voeten en knieën ook blauwer dan anders , zo rond de comedown.

Hij gaf ook al te hoge cholesterol aan , kan er ook me te maken hebben , maarja.
Ben maar aan het speculeren...

hoi,

ik ben sinds 3 maanden wietolie gaan gebruiken om beter te kunnen slapen en dat werkt fantastisch ! had ik dit 15 jaar geleden maar geweten want zolang sliep ik al enorm slecht.

maar nu mijn vraag maar eerst een toelichting, ik heb sinds 20 jaar vage gezondheidsklachten, 1 van die (kleine) klachten zijn/waren erg branderige voeten en handen, tijdens lopen/staan/wandelen geen probleem maar zodra ik ging zitten moesten de schoenen en sokken direct uit.
NU is het tegenover gestelde aan de gang sinds een maand of 3. extreem koude voeten/handen, gewoon niet normaal meer.

mijn concrete vraag dus; zou het met het gebruik van wietolie te maken kunnen hebben want de koude klachten gingen gelijk op met het eerste gebruik van wietolie ?
herkend iemand deze klachten ?

mvg, ben.

Kan iemand mij prive berichten waar ik aan thc olie kan komen.

Bovenaan