wietplantjes

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Roper207, 11 jun 2011.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Roper207

Roper207 Experimenterende gebruiker

hey ik heb veel gehoord over legaal plantjes hebben etc. maar heel veel verschillende info en wou weten wat nou waar is en niet

als je minder dan 5 plantjes hebt is het legaal

hoewel als de politie erachter komt word het wel in beslag genomen en krijg je een waarschuwing

als het daarna nog een keer gebeurt kan je een boete krijgen en kan het op je strafblad komen?

reden dat ik vraag ik zit aan een wajong uitkering verbonden en als ze zien dat ik boetes krijg voor wietplantages dat ze dan uitkering intrekken

2. Roper207

is dit forum een beetje leeg of ismijn vraag moeilijk?

3. MDMC

MDMC Belezen gebruiker

Het hebben van wietplanten is niet legaal, maar wordt in Nederland gedoogd. Onder dit gedoogbeleid hoort het feit dat deze niet onder een lamp mogen staan, dan is dit gelijk toe te rekenen aan professioneel kweken. Als jou buren bijv. vinden dat de planten in jou tuin storend zijn, en zij bellen daarom de politie, dan hebben zij het recht om deze in beslag te nemen. Of je dan gedagvaard wordt is een andere vraag, als je het mij vraagt, ik denk het wel! En ja,dit kan op je strafblad komen, permanent als je boven de 18 bent!

Dan zou ik dit soort zaken lekker uit je hoofd laten! Ga lekker naar de shop, of probeer ergens een guerrilla kweek te houden.

4. MDMC

MDMC Belezen gebruiker

Dit forum is een beetje leeg ja! :wink:

5. Roper207

dank jewel voor de reactie:smile:

ja is ook mijn idee:smile:

Deel Deze Pagina