• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Wil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Neo-Shulginist

Badass junkie
Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van druipende fractals. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel LSD op.

Ik was sowieso al van plan om (1P-)LSD te doen. Daarom had ik een microdot met 150 microgram meegenomen. Maar toen die maat van me met zijn flesje kwam, leek me dat toch een gezelliger idee. Een soort van samen uit, samen thuis. Dus die vriend liet een druppel achter op mijn hand en ik zoog hem op. De druppel was kleurloos en smaakte wat naar alcohol.

Al na twintig minuten voelde ik de trip flink aanzwengelen. De visuals begonnen flink op te komen. Toen dacht ik al 'oh shit, dit gaat een stevige worden'. Ik werd een klein beetje misselijk en ging dus maar even zitten op de bank achterin de dansvloer. Van die bank ben ik de vier uur daarna niet meer afgekomen.

Zo zag het eruit als je niet aan het trippen was. Voor mij was dit één brei met ronddansende lichtjes
Voor mij was dit één brei met ronddansende lichtjes

De visuals begonnen met wat bekende licht bewegende schaduwen en versterkte kleurtjes. Maar alle lijnen begonnen steeds sneller in het rond te dansen, totdat er uiteindelijk één grote fractalzee begon te ontstaan. Op een gegeven moment werd het lastig om te zien waar de grens van iemands lichaam ophield. De dansvloer leek te bestaan uit één grote brei van ronddansende lichtjes waar af en toe een bril of een stuk kapsel doorheen zweefde. De schilderijen aan de muur verdwenen in de overload aan ronddansende figuren. Een kleine schaduw op een tafeltje veranderde in mijn ogen in een wervelwind lichtstralen die uiteindelijk de vorm van een glas aannamen. Ik had het er nog even over met een vriendin: 'wow, ik hallucineerde net dat daar een glas stond.' Ze moest even lachen: 'haha, hoe dan?' Toen ik precies de vorm van het glas nog kon aanwijzen aan de hand van de schaduw op het tafeltje. Waarna we allebei in lachen uitbarstten.

Hoewel ik echt ziek hard aan het trippen was, bleef ik nog behoorlijk helder. Ik kon alles nog best goed volgen. Zelf een coherent verhaal houden was wat moeilijker, maar op zich ging dat ook nog wel. Ik heb ook nog wat proberen te dansen. Maar dat ging toen een stuk lastiger. Het ging in ieder geval niet vanzelf en het voelde nogal onnatuurlijk allemaal. Dus al snel gaf ik het maar weer op en ging zitten.

Na een uurtje of vier moest ik naar de wc. Daar had ik niet heel veel zin in want dan moest ik eerst een steile trap af. Dat ging nogal lastig worden aangezien ik vaak niet eens kon zien waar ik mijn voeten neerzette. Maar een vriendin zei dat ze wel meeging, dus vooruit. Toch maar proberen. Heel voorzichtig zocht ik stap voor stap waar ookalweer de treden te vinden waren. Want mijn ogen vertrouwde ik niet op dit punt. Mensen die beneden de trap stonden moesten een beetje lachen 'lukt het?' Ik riep maar terug dat ik niet eens kon zien waar de treden zaten, dus dat ik nog wel ff bezig zou zijn. Maar gelukkig ging het naar omstandigheden nog allemaal vrij vlot.

Vanaf dat punt begon ik wat helderder te worden. Ongeveer 5 uur was verstreken nadat ik de druppel had ingenomen. Ik zei dat het waarschijnlijk nog wel een flinke tijd zou gaan duren voordat ik weer nuchter was. Vrienden antwoordden dat ik waarschijnlijk mijn gevoel voor tijd was verloren en dat het wel goed zou komen.

Toch bleek ik wel redelijk gelijk te hebben. Uiteindelijk ben ik rond half 9 naar de bushalte gelopen. De grond was op dat moment nog een kolkende massa van kleurrijke lava. Vrienden vroegen nog of ik geen zin had bij hen te blijven slapen. Maar ik wist zeker dat er de komende uren toch niks van slapen terecht zou komen. Dus kon ik maar beter de trein naar huis pakken. Dan had ik dat alvast gehad.

Toen ik om 11 uur thuis kwam ben ik maar in bed gaan liggen. Om niet mijn hele ritme te verneuken heb ik nog maar de wekker gezet om 14.00 uur. Dan had ik nog wat aan mijn zondag.

Toen ik wakker werd was het zo'n 15 uur na inname van de druppel. Nog altijd was ik lichtelijk aan het trippen. Ik was niet heel moe, maar wel wat ongeorganiseerd. Ik ben mijn huis maar gaan schoonmaken. Tussendoor ging ik nog wat muziek luisteren. De hele tijd moest ik keihard lachen om allerlei gedachtes, waarvan ik dan moest huilen omdat ik zo hard aan het lachen was, en daarna moest ik een beetje lachen dat ik zo hard aan het huilen was. Eigenlijk wist ik niet meer welke gevoelens ik allemaal meemaakte. Wel voelde ik een soort emotionele verlossing. LSD is voor mij altijd even desintegreren zodat je de puzzelstukjes daarna allemaal weer goed in elkaar kunt leggen.

Met een vriend had ik het erover dat ik nog altijd lichtelijk onder invloed was. 'Dat was wel een goeie druppel dan', reageerde hij. 'Heb je nog zieke revelaties gehad?' Ik dacht er even over na, en uiteindelijk antwoordde ik: 'nee, niet echt. Behalve dan dat ik al te lang geen LSD meer had gedaan.'

Tegen het einde van de dag ben ik nog maar een rondje gaan fietsen, want het was echt prachtig weer. Ik ging dwars door het bos en langs de moerassen iets verderop. Het was overduidelijk dat kleuren nog altijd veel feller eruit zagen. Er stond zoveel in bloei, echt fantastisch. Intens gelukkig sloot ik zo mijn dag af. Toen ik thuis kwam ging ik eventjes eten, en toen dook ik snel weer mijn bed in.

Laatst bewerkt:

Boyman

Belezen gebruiker
Leuk report! Lijkt me eng aan dat soort druppels om niet precies te weten hoe veel je dan neemt. Maar zo te zien wist je er prima mee om te gaan en heb je een heftige maar leuke trip gehad!

Proxima

Bewuste gebruiker
Mooi rapport, en blij om te horen dat je ondanks de hoge dosis het nog enigsinds naar je zin hebt gehad met al die drukte in je heen.

Alle plastic flesjes die ik ooit heb gehad waren ongeveer 100mic per druppel met uitzondering van de laatste druppels waarvan je nooit zeker wist hoeveel het nou precies nog zou zijn (bottle wash op het einde). Met Glazen flesjes had ik dat nooit, blijkbaar kristalliseerd de LSD een beetje aan de wand van de plastic flesjes?

Nu terugkijkend naar de dosis, hoeveel LSD schat je dat je hebt gehad?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heftig!!

Dat klinkt in ieder geval niet als 100 mics... Ik ben ook erg benieuwd waar je de dosering op zou schatten. Of is dat hoger dan je ooit hebt gehad?

Edit: stom, dat laatste stond gewoon in de titel...

Laatst bewerkt:

Proxima

Bewuste gebruiker
Geen idee. Mijn hoogste was 300-400 μg en dit was denk ik flink meer dus misschien wel 600 - 800 μg :tearsofjoy:
w00t, zonder tolerantie is dat serieus veel. 😁

Ben echt blij voor je dat je er nog zo'n avond van hebt gemaakt.

Was dat flesjes bijna leeg of heeft men er per ongeluk teveel kristal erin gedaan?

Wat het misschien ook nog kan zijn is dat je een hele grote druppel hebt gehad, dat de dropper iets te dicht bij je hand is gekomen waardoor je eigenlijk meerdere druppels hebt gehad?

Neo-Shulginist

Badass junkie
w00t, zonder tolerantie is dat serieus veel. 😁

Ben echt blij voor je dat je er nog zo'n avond van hebt gemaakt.
Haha ja ik had het wel naar mijn zin hoor. Ik vond het alleen een beetje jammer dat ik zo wat minder gezellig was omdat ik niet kon dansen enzo. Toen ik na 20 minuten het zo hard voelde opkomen dacht ik wel even 'fuck, dit wordt echt een harde', maar verder kan er toch weinig gebeuren dus maar gewoon zien wat er komt en genieten van de visuals :wink:

Was dat flesjes bijna leeg of heeft men er per ongeluk teveel kristal erin gedaan?

Wat het misschien ook nog kan zijn is dat je een hele grote druppel hebt gehad, dat de dropper iets te dicht bij je hand is gekomen waardoor je eigenlijk meerdere druppels hebt gehad?
Nee het was gewoon goede LSD. De twee vrienden met wie ik een druppel had genomen hadden ook een heel sterke ervaring. Degene van wie het flesje was zei dat 'ie er twee weken terug drie druppels van had genomen en dat dit sterker was :tearsofjoy:

Maarja, dat heb je gewoon wel eens met vloeibare LSD. Dat is ook deel van de grap I guess.

Rivalrie

Badass junkie
Leuk rapport. Klinkt voor mij als een trip tussen de 250 en 3000ug. Zeker omdat je nog kon communiceren en ook geslapen hebt. Slapen op een hoge dosis is voor mij bijna onmogelijk.

Eve's drop

Badass junkie
Damn zeg! Dit was wel echt een heuze ervaring zo als ik het weglees.

The real deal! Alice in wonderland.

Ik wacht er nog even mee haha, daar is het nu helaas niet het moment voor maar zo'n kwalitatief goed report maakt mij wel lekker.

Ik stem voor trip report van de maand!

Eve's drop

Badass junkie
"1000 mics- Most people will never go this high. Only shamans and those who really seek will go this high."

Shamaan it is!!!!

Wwwiiieeeeuuuuwwwwwww

Edit :

Ik wil echt even melden dat dit echt supergoed is verwoord, zo zelden zie je de reports niet meer. Vaak word dat 1 grote brei van teveel gevoel proberen over te brengen.

Dit is in mijn ogen de categorie goud waard!

Spyro

DF-koning
Doet me denken aan mijn eerste keer LSD. Ik kon niet meer praten en bewegen, zag alleen maar kleuren en kon mijn eigen handen niet meer zien.

Alles om mij heen waren patronen/kleuren en mensen veranderde in dieren. Ik heb werkelijk waar geen idee hoeveel dit geweest moet zijn. Ik ben ook zeker 15+ uur aan het trippen geweest.

Sindsdien een beetje huiverig met LSD.

Klinkt als een goede ervaring de jouwe!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik wil echt even melden dat dit echt supergoed is verwoord, zo zelden zie je de reports niet meer. Vaak word dat 1 grote brei van teveel gevoel proberen over te brengen.
Ik snap je punt, dan is het meer puur een report van de gebeurtenissen. Persoonlijk vind ik het juist wel heel mooi als iemand zijn gevoel probeert over te brengen in woorden en zie dit zelf ook als een echte uitdaging om te doen. Meer dan een omschrijving van wat werd waargenomen, krijg je dan een kijkje in hoe de tripper dit allemaal subjectief beleefde en interpreteerde. Dit maakt het dan misschien wel minder een "report".

Eve's drop

Badass junkie
Ik snap je punt, dan is het meer puur een report van de gebeurtenissen. Persoonlijk vind ik het juist wel heel mooi als iemand zijn gevoel probeert over te brengen in woorden en zie dit zelf ook als een echte uitdaging om te doen. Meer dan een omschrijving van wat werd waargenomen, krijg je dan een kijkje in hoe de tripper dit allemaal subjectief beleefde en interpreteerde. Dit maakt het dan misschien wel minder een "report".

Ook jou punt snap ik, hierin zit juist harmonie en dat bedoelde ik meer.

Doet niks af aan andere reports, is enkel mijn mening.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Heftig tripreport @Neo-Shulginist !

Ik zou me er zelf denk ik niet echt comfortabel bij voelen om zomaar een "druppel" LSD te nemen zonder te weten hoe sterk het zou uitvallen. Al helemaal niet op een feestje. Gelukkig kun jij er blijkbaar heel relaxed mee omgaan en is het allemaal goed gegaan. Klinkt wel echt als een bijzondere ervaring. Mijn hoogste LSD dosering was circa 220ug en dat vond ik al best indrukwekkend. Ik weet niet of ik snel naar de 400-500 range zal gaan.

LSD is voor mij altijd even desintegreren zodat je de puzzelstukjes daarna allemaal weer goed in elkaar kunt leggen.
Mooi verwoord! Dat is precies zoals ik het ook zie. Mijn hoofd voelt ook altijd heerlijk "opgeruimd" de dagen na een LSD trip. Alsof je een denken eens flink hebt uitgeklopt en opeens alle stof en rommel eruit is....

PS Die beschrijving van R/lsd was de enige die ik kon vinden voordat ik mijn eerste keer LSD ging doen. Ik vind het eigenlijk maar een vrij onduidelijke matige beschrijving maar ik heb nog niet echt een betere kunnen vinden online. Misschien moeten we hier op DF zelf maar eens eens een poging wagen voor een heldere beschrijving voor LSD doseringen. Ik wil wel input leveren voor doseringen tot 220ug :wink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
PS Die beschrijving van R/lsd was de enige die ik kon vinden voordat ik mijn eerste keer LSD ging doen. Ik vind het eigenlijk maar een vrij onduidelijke matige beschrijving maar ik heb nog niet echt een betere kunnen vinden online. Misschien moeten we hier op DF zelf maar eens eens een poging wagen voor een heldere beschrijving voor LSD doseringen. Ik wil wel input leveren voor doseringen tot 220ug :wink:
Ja als we nou eerst de LSD ff laten testen en dan een geverifieerde dosage-guide maken. Ik ben wel voor =)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou me er zelf denk ik niet echt comfortabel bij voelen om zomaar een "druppel" LSD te nemen zonder te weten hoe sterk het zou uitvallen. Al helemaal niet op een feestje. Gelukkig kun jij er blijkbaar heel relaxed mee omgaan en is het allemaal goed gegaan.
Ik heb het kennelijk andersom. Elke keer heb ik zoiets van 'nu ga ik echt een gigagrote dosis nemen!'
Alleen dan vlak voor inname word ik een beetje zenuwachtig en dan ga ik twijfelen en dan neem ik voor de zekerheid toch maar weer gewoon een normale dosis.

Terwijl het nu zoiets was van 'yay, LSD! We zien wel wat het wordt'. En toen het kwam opzetten had ik wel eventjes zoiets van, 'ohjeej', maar goed. Die gedachte herkende ik toch al snel als niet constructief en toen ben ik maar met de flow meegegaan.

Bovendien was het wel een feestje, maar er waren vrijwel alleen bekenden en ik kende de locatie ook al. Dus dat voelde gewoon allemaal best comfortabel. Al had ik liever zo'n dosis buiten genomen en het dan langzaam licht zien worden. Maarja, da's dan voor de volgende keer.

Zeehond

Wijs gebruiker
@Neo-Shulginist: Leuk report om te lezen. Ik herken wel wat je zegt dat je vol goede voornemens naar het feestje ging met een blotter op zak en dat het uiteindelijk dan toch weer anders gaat en je mee hebt gedaan met de ander(en), die een druppel namen.

Hadden alleen jullie allebei een druppel gedaan of ook anderen op het feestje ?
Ben wel benieuwd of jullie belevenissen enigszins overeen kwamen met elkaar qua sterkte etc.

Het zag er wel heel gezellig uit op die foto trouwens!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hadden alleen jullie allebei een druppel gedaan of ook anderen op het feestje ?
Ben wel benieuwd of jullie belevenissen enigszins overeen kwamen met elkaar qua sterkte etc.
We hadden met z'n drieën een druppel genomen, allen veteranen in gebruik van LSD. Degene van wie het flesje was zei: 'ik had twee weken geleden drie druppels genomen, en dit was sterker.' En die ander zei 'voor zo'n druppel zou ik heeeel veel zegeltjes moeten nemen'.

Dus daaruit begreep ik dat ik wel ongeveer eenzelfde ervaring had. Hoewel mijn visuals wel wat sterker leken dan die gast van wie het flesje was. Op een gegeven moment zei ik nog dat ik nauwelijks kon zien waar hij ophield en de rest van de ruimte begon, en toen keek hij wel even verbaasd.

Proxima

Bewuste gebruiker
Hee, even een ander idee:

Kan het zijn dat jij op dat feestje door de muziek een flinke hoeveelheid synesthesia kreeg? Ik kan me namelijk herinneren dat ik op feestjes wel eens speciale visuals kreeg als ik bij de speakers ging staan, die visuals vormden dan langzaam met de muziek mee.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hee, even een ander idee:

Kan het zijn dat jij op dat feestje door de muziek een flinke hoeveelheid synesthesia kreeg? Ik kan me namelijk herinneren dat ik op feestjes wel eens speciale visuals kreeg als ik bij de speakers ging staan, die visuals vormden dan langzaam met de muziek mee.
Dat heb ik deze keer niet gehad maar wel een keer op Boom toen ik ging candyflippen. Daar dacht ik dat ik de geluidsgolven van de muziek kon zien om zo de plekken te vinden waar het geluid het best klonk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat heb ik deze keer niet gehad maar wel een keer op Boom toen ik ging candyflippen. Daar dacht ik dat ik de geluidsgolven van de muziek kon zien om zo de plekken te vinden waar het geluid het best klonk.
Dit heb ik ook gehad. Zag het laatst nog op LSD bij het plukken van gitaar snaren. Besefte me laatst pas dat dit synesthesie is...

Nooit kleuren geproefd en kan me er ook niks bij voorstellen. :tonguewink:

Moet ik toch eens de 1P uithalen. De reports triggeren mij altijd, maar toch komt het er niet van.
Altijd na een trip zeg ik tegen mezelf: dit moet ik echt wat vaker doen want het is zo vet! En dan doe ik het een hele tijd weer niet...

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van druipende fractals. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel LSD op.

Ik was sowieso al van plan om (1P-)LSD te doen. Daarom had ik een microdot met 150 microgram meegenomen. Maar toen die maat van me met zijn flesje kwam, leek me dat toch een gezelliger idee. Een soort van samen uit, samen thuis. Dus die vriend liet een druppel achter op mijn hand en ik zoog hem op. De druppel was kleurloos en smaakte wat naar alcohol.

Al na twintig minuten voelde ik de trip flink aanzwengelen. De visuals begonnen flink op te komen. Toen dacht ik al 'oh shit, dit gaat een stevige worden'. Ik werd een klein beetje misselijk en ging dus maar even zitten op de bank achterin de dansvloer. Van die bank ben ik de vier uur daarna niet meer afgekomen.

Bekijk bijlage 24060
Voor mij was dit één brei met ronddansende lichtjes

De visuals begonnen met wat bekende licht bewegende schaduwen en versterkte kleurtjes. Maar alle lijnen begonnen steeds sneller in het rond te dansen, totdat er uiteindelijk één grote fractalzee begon te ontstaan. Op een gegeven moment werd het lastig om te zien waar de grens van iemands lichaam ophield. De dansvloer leek te bestaan uit één grote brei van ronddansende lichtjes waar af en toe een bril of een stuk kapsel doorheen zweefde. De schilderijen aan de muur verdwenen in de overload aan ronddansende figuren. Een kleine schaduw op een tafeltje veranderde in mijn ogen in een wervelwind lichtstralen die uiteindelijk de vorm van een glas aannamen. Ik had het er nog even over met een vriendin: 'wow, ik hallucineerde net dat daar een glas stond.' Ze moest even lachen: 'haha, hoe dan?' Toen ik precies de vorm van het glas nog kon aanwijzen aan de hand van de schaduw op het tafeltje. Waarna we allebei in lachen uitbarstten.

Hoewel ik echt ziek hard aan het trippen was, bleef ik nog behoorlijk helder. Ik kon alles nog best goed volgen. Zelf een coherent verhaal houden was wat moeilijker, maar op zich ging dat ook nog wel. Ik heb ook nog wat proberen te dansen. Maar dat ging toen een stuk lastiger. Het ging in ieder geval niet vanzelf en het voelde nogal onnatuurlijk allemaal. Dus al snel gaf ik het maar weer op en ging zitten.

Na een uurtje of vier moest ik naar de wc. Daar had ik niet heel veel zin in want dan moest ik eerst een steile trap af. Dat ging nogal lastig worden aangezien ik vaak niet eens kon zien waar ik mijn voeten neerzette. Maar een vriendin zei dat ze wel meeging, dus vooruit. Toch maar proberen. Heel voorzichtig zocht ik stap voor stap waar ookalweer de treden te vinden waren. Want mijn ogen vertrouwde ik niet op dit punt. Mensen die beneden de trap stonden moesten een beetje lachen 'lukt het?' Ik riep maar terug dat ik niet eens kon zien waar de treden zaten, dus dat ik nog wel ff bezig zou zijn. Maar gelukkig ging het naar omstandigheden nog allemaal vrij vlot.

Vanaf dat punt begon ik wat helderder te worden. Ongeveer 5 uur was verstreken nadat ik de druppel had ingenomen. Ik zei dat het waarschijnlijk nog wel een flinke tijd zou gaan duren voordat ik weer nuchter was. Vrienden antwoordden dat ik waarschijnlijk mijn gevoel voor tijd was verloren en dat het wel goed zou komen.

Toch bleek ik wel redelijk gelijk te hebben. Uiteindelijk ben ik rond half 9 naar de bushalte gelopen. De grond was op dat moment nog een kolkende massa van kleurrijke lava. Vrienden vroegen nog of ik geen zin had bij hen te blijven slapen. Maar ik wist zeker dat er de komende uren toch niks van slapen terecht zou komen. Dus kon ik maar beter de trein naar huis pakken. Dan had ik dat alvast gehad.

Toen ik om 11 uur thuis kwam ben ik maar in bed gaan liggen. Om niet mijn hele ritme te verneuken heb ik nog maar de wekker gezet om 14.00 uur. Dan had ik nog wat aan mijn zondag.

Toen ik wakker werd was het zo'n 15 uur na inname van de druppel. Nog altijd was ik lichtelijk aan het trippen. Ik was niet heel moe, maar wel wat ongeorganiseerd. Ik ben mijn huis maar gaan schoonmaken. Tussendoor ging ik nog wat muziek luisteren. De hele tijd moest ik keihard lachen om allerlei gedachtes, waarvan ik dan moest huilen omdat ik zo hard aan het lachen was, en daarna moest ik een beetje lachen dat ik zo hard aan het huilen was. Eigenlijk wist ik niet meer welke gevoelens ik allemaal meemaakte. Wel voelde ik een soort emotionele verlossing. LSD is voor mij altijd even desintegreren zodat je de puzzelstukjes daarna allemaal weer goed in elkaar kunt leggen.

Met een vriend had ik het erover dat ik nog altijd lichtelijk onder invloed was. 'Dat was wel een goeie druppel dan', reageerde hij. 'Heb je nog zieke revelaties gehad?' Ik dacht er even over na, en uiteindelijk antwoordde ik: 'nee, niet echt. Behalve dan dat ik al te lang geen LSD meer had gedaan.'

Tegen het einde van de dag ben ik nog maar een rondje gaan fietsen, want het was echt prachtig weer. Ik ging dwars door het bos en langs de moerassen iets verderop. Het was overduidelijk dat kleuren nog altijd veel feller eruit zagen. Er stond zoveel in bloei, echt fantastisch. Intens gelukkig sloot ik zo mijn dag af. Toen ik thuis kwam ging ik eventjes eten, en toen dook ik snel weer mijn bed in.
Wow, lekker report en werd zelfs happy door het te lezen en dacht in mezelf, me jelly😁 Was indd blijkbaar ferme dosis. Wel goe voor jou dat de vroege misselijkheid, vrij snel over was en je kon trippen op hoog niveau 😁 LSD (ook paddo's en magic truffs), zeker bij hogere doseringen, is vaker a lonely drug en beleving/trip op jezelf, in tegenstelling tot stims. Dat je ca 5u letterlijk éénn was met de zetel, de heerlijk sterke visuals, het in elkaar vloeien en totale verandering van je omgeving, geeft indd aan dat het serieuze dosis was. En ondanks dat het best wel wow en overweldigend was, ervaarde je het gelukkig nooit als echt onaangenaam of erger, belande je niet in bad trip, integendeel, de ferme dosis lsd liet je intens en zalig trippen. Die eerste 5u was je (onder)bewustzijn, letterlijk overgegeven aan de LSD, waarin je ook aangeeft, dat je je lichaam niet meer kon sturen, je (onder)bewustzijn, innerlijke ik, was niet meer 1 met je lichaam, waardoor je motoriek tijdelijk volledig of deels onbestuurbaar was. Wat ik vooral geweldig vind, is dat je, ondanks de onverwacht ferm diepe trip, je niet door angst fzo werd overvallen. Denk, mede door de mensen rondom je, die tijdelijk jouw gids vd realiteit en heldere zintuigen waren. E dat elk klein iets, plots heel fascinerend is, da's toch een prachtige belevenis. Ook best verrassend, maar misschien eerder fijn, dat een gesprek volgen, deels nog lukte, dat je zelfs een bepaalde herderheid ervaarde, ondanks diep aan het trippen.

Na de 5u, toen het meest intense vd trip wel voorbij was, maar je nog duidelijk in een trip zat, je al duidelijke vorm v communicatie had met je vrienden en later de weg richting home volgde. Vraag ik me af, jullie zaten dan samen op de bus, maar, jij wou nr huis en moest nog verder, zat je dan alleen op de trein? Zoja, helderheid, besef van hier en nu, was dan toch deels terug? Want anders zou ik toch bij een vd vrienden zijn gebleven, ook al leek slapen toen niet aan de orde. Uiteindelijk alles goe verlopen, dus top.

Tijdens het slapen, tussen 11-14u, ervaarde je dit al bij al als gewone slaap/rust? Had je bij het sluiten van je ogen, geen innerlijke activiteit meer, dat je hoofd nog soort van film lijkt te zijn, dat het minste waar je aan denkt of over droomt, deel (on)bewust, als heel aanwezig ervaart? Zeker omdat het mr over 3u gaat, ik weet uit eigen ervaring, dat ik na stevige LSD trip (bijlange niet zo intens als de jouwe), met na-effecten, ging slapen, echt nog uren, met gesloten ogen, veel innerlijke activiteit ervaarde, vaak ook heel vloeiend, surieel, grappig, maar ook paar keer intens emotioneel, alsof je nog soort van innerlijk aan het trippen bent.

Dat je 15u nog lichtjes aant trippen was, dat je gewoon nog ervaarde, dat de LSD nog niet volledig weg was, is zotjes lang. En mede daarom, kaatst ik mn vraag van hierboven zeker terug.

Eindigen, doe ik met, prijs je gelukkig 😁

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Na de 5u, toen het meest intense vd trip wel voorbij was, maar je nog duidelijk in een trip zat, je al duidelijke vorm v communicatie had met je vrienden en later de weg richting home volgde. Vraag ik me af, jullie zaten dan samen op de bus, maar, jij wou nr huis en moest nog verder, zat je dan alleen op de trein? Zoja, helderheid, besef van hier en nu, was dan toch deels terug? Want anders zou ik toch bij een vd vrienden zijn gebleven, ook al leek slapen toen niet aan de orde. Uiteindelijk alles goe verlopen, dus top.
Nee ik ben in mijn eentje met de bus en trein gegaan. Die route heb ik al heel vaak genomen dus ik had niet eens een reisplanner nodig. Maar ik vertrok rond 8.30 uur en ik had om 23.00 uur de LSD genomen, dus toen was ik al een uurtje of 9 aan het trippen. Ik had nog wel flinke visuals maar verder snapte ik alles wel weer. De hele reis heb ik gewoon naar buiten gekeken, niet één keer op mijn telefoon en ik heb ook geen muziek geluisterd ofzo.

Tijdens het slapen, tussen 11-14u, ervaarde je dit al bij al als gewone slaap/rust? Had je bij het sluiten van je ogen, geen innerlijke activiteit meer, dat je hoofd nog soort van film lijkt te zijn, dat het minste waar je aan denkt of over droomt, deel (on)bewust, als heel aanwezig ervaart? Zeker omdat het mr over 3u gaat, ik weet uit eigen ervaring, dat ik na stevige LSD trip (bijlange niet zo intens als de jouwe), met na-effecten, ging slapen, echt nog uren, met gesloten ogen, veel innerlijke activiteit ervaarde, vaak ook heel vloeiend, surieel, grappig, maar ook paar keer intens emotioneel, alsof je nog soort van innerlijk aan het trippen bent.
Ja in het begin was mijn brein nog wel redelijk actief bezig. Maar toen ik thuis kwam was ik ook wel behoorlijk moe. Voor het feestje had ik al 10 uur gewerkt en daar kwam dus nog een hele nacht een zware trip overheen. Dus die slaap was wel welkom.

Inderdaad heb ik vaak dat ik niet echt kan slapen na de LSD. Soms zijn de closed-eye visuals ook zó intens dat ik even mijn ogen moet opendoen. Maar daar had ik deze keer geen last van.

djiego

Bewuste gebruiker
Gaaf report!

Interessant en mooi met hoeveel vertrouwen je de trip tegemoet ziet op het moment dat je merkt dat het een hoge dosis is. Je kent LSD heel goed zoveel is wel duidelijk zonder je historie verder te kennen :grin:

En kleuren proeven.. dat is zo apart en tegelijk op dat moment zo volledig logisch en natuurlijk haha ik heb dat op paddo's een keer ervaren maar slechts eenmalig echt overtuigend.

(m'n lsd hernieuwde-kennismaking-kriebel kriebelt)

Digitalism

Belezen gebruiker
Wow, klinkt intens. Setting is hier natuurlijk wel een belangrijke. Op een feest(je) komt een dosis aanzienlijk harder binnen dan thuis relax op de bank o.i.d.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wow, klinkt intens. Setting is hier natuurlijk wel een belangrijke. Op een feest(je) komt een dosis aanzienlijk harder binnen dan thuis relax op de bank o.i.d.
Kan ook andersom zo zijn hoor! Dat je op een feestje genoeg afleiding hebt om de ervaring te relativeren. Het is ook maar net hoe je er zelf in staat :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan