Will alles wel 1x doen

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
Ik wil zoveel mogelijk eenmalig proberen om te weten hoe het is. Wat ik gedaan heb voor ik coke speed en xtc gebruikt heb is zoveel mogelijk informatie opzoek over neveneffecten eventuele allergische stoffen, afkick ofniet of het verslavend is. Kheb namelijk 3x speed gesnoven over een periode van 2jaar en ik vind het best wel leuk. Heb nog maar 1x xtc gebruikt en dat is al over de schreef voor mijn. Ik heb liever dat ik nog klaar kan denken. Coke vindk best wel goed maar wil na iedere keer ik wat base nog wat doen. Daarom doe ik het maar af en toe eens op een verjaardag van ne vriend fzo. Wiet daarin tegen rook ik al 2jaar aan stuk bijna iedere dag door. Heb 3 plantjes staan waardoor ik altijd wiet heb. Mijn vraag is nu wat is er nog waarvan je nog helder kunt denken? Drugs vind ik namelijk leuk maar ik probeer er verstandig mee om te gaan en tot nu toe lukt het heel goed.

Grtz, Mike

denito

Belezen gebruiker
lees wat rond op het forum , denk wel dat je hier genoeg info kan vinden over alle soorten en uitwerkingen :)

denito

Belezen gebruiker
Qocaïne zei:
Waarvan je helder gaat nadenken?

Ritalin
Ephedra
Caffeïne
Taurine

:beer:

rilatin ga ik zeker ni pkke , jare moeten nemen wegens adhd en op dne duur zware lichamelijke last van gekrege (spiertrekkingen, hoofdpijn, nachtmerries)
dus dan maar gestopt en adhd zelf wa onder controle gehoude:wink:

BelgjeOleOle

Kan der gewoon ni tegen dak ga flashn of trip fzo, kzou der ies heel op men gemakskes moet voor zijn als da ga doen.

BelgjeOleOle

caatje zei:
BelgjeOleOle zei:
Drugs vind ik namelijk leuk maar ik probeer er verstandig mee om te gaan en tot nu toe lukt het heel goed.

En dat voor iemand die 15 tot 20 gram wiet per dag rookt. :rolleyes:

Mn wiet gebruik beinvloedt mn school niet en kem der geen miserie mee thuis of gelijk welke manier.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
caatje zei:
BelgjeOleOle zei:
Drugs vind ik namelijk leuk maar ik probeer er verstandig mee om te gaan en tot nu toe lukt het heel goed.

En dat voor iemand die 15 tot 20 gram wiet per dag rookt. :rolleyes:

15 a 20 gram per dag?????
dat zijn 30 a 40 joints per dag, dus minstens een joint om het uur als je niet slaapt ????? BS

azgaza

Badass junkie
Dat is alsnog best veel; maar als je niet van trippen hdou maar van helderheid zou ik wiet iniederdaad ook niet aanraden. Maarja ik neem zelf alleen maar tripmiddelen en wiet dus ik kan je neit verder helpen.

De zoekfunctie echter; die kan dat wel

Taste

BelgjeOleOle zei:
Mijn vraag is nu wat is er nog waarvan je nog helder kunt denken?

Volgens mij moet je dan gwn nuchter blijven. Drugs is toch bedoeld voor u te amuseren en wat weg te zijn van de wereld, en wat minder helder te zijn :)

mvg

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Taste zei:
BelgjeOleOle zei:
Mijn vraag is nu wat is er nog waarvan je nog helder kunt denken?

Volgens mij moet je dan gwn nuchter blijven. Drugs is toch bedoeld voor u te amuseren en wat weg te zijn van de wereld, en wat minder helder te zijn :)

mvg

Pep zorgt er echt wel voor dat je geconcentreerd en helder kan denken. Vind ik dan.

Imke

Badass junkie
Het is te zien hoeveel je ervan gebruikt, in welke omstandigheden, hoelang je het gebruikt, hoeveel je slaapt en eet.
Maar als je het verstandig gebruikt en niet te veel, kan je helder worden van speed ja.

Maar inderdaad, als je drugs wil uitproberen, dan kan je ook niet gaan verlangen dat je er helder van blijft. Drugs veranderen nou eenmaal je bewustzijn. Als je helder wilt blijven, doe het dan gewoon niet.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Saivy zei:
Het is te zien hoeveel je ervan gebruikt, in welke omstandigheden, hoelang je het gebruikt, hoeveel je slaapt en eet.
Maar als je het verstandig gebruikt en niet te veel, kan je helder worden van speed ja.

Maar inderdaad, als je drugs wil uitproberen, dan kan je ook niet gaan verlangen dat je er helder van blijft. Drugs veranderen nou eenmaal je bewustzijn. Als je helder wilt blijven, doe het dan gewoon niet.

Dat is waar, na een paar weken pepgebruik ben ik zwaar oververmoeid en absoluut niet helder. maar op de zeer korte termijn is pep gewoon een goede concentratiedrug.

BelgjeOleOle

Heb gisteren net wanneer mn afkick begon van speed en lekker jointje gepaft, had een heel raar effect, geluid begon ik echt freaky te horen. Het was cool. Nou ik weet het niet maar door xtc flip ik wel hard, kmoet gewoon altijd zitten want krijg het aan mn kop. Dacht dat dat flashen noemt wel dan is het al te veel van me van 1pilletje. Maar iets rustigs hallucinerend is well lekker. Kzou het dan ook doen als ik de volgende dag niet naar het werk moet en in een vertrouwde omgeving met een vriend als er wat misgaat. Maar zo flashen van xtc is mn ding niet. Ben echt nieuwschierig naar effecten van bepaalde drugs maar hou toch mn verstand erbij. Kheb eens gedacht om mdma te proberen. Is dit echt van de kaart zijn of kun je er chill op halucineren?

Jadi

Bewuste gebruiker
Het is chill en van de kaart af wezen tegelijk :wink:
Gefeliciteerd, je eerste bericht dat een beetje begrijpelijk is, houden zo :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
15 tot 20 gram :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
1.5 tot 2 gram mag ik hopen en zelfs dat is nog veel.
ofwel kweekt ge de grootste rommel die er bestaat :wave: :wave: :wave:

BelgjeOleOle

Euhm ik doe er geen 15-20g per dag maar 15-20gram op een week. Is echt nog niet veel vind ik. Ik zou ies paddo's en LSD willen proberen. Van paddo's dacht ik dat je realiteit gaat vervormen en van LSD ga je echt dingen zien ofniet? Dan zou ik toch liever voor LSD proberen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
BelgjeOleOle zei:
Euhm ik doe er geen 15-20g per dag maar 15-20gram op een week. Is echt nog niet veel vind ik. Ik zou ies paddo's en LSD willen proberen. Van paddo's dacht ik dat je realiteit gaat vervormen en van LSD ga je echt dingen zien ofniet? Dan zou ik toch liever voor LSD proberen.
met lsd vervorm je ook gewoon de realiteit

Osi`

Bewuste gebruiker
BelgjeOleOle zei:
Lees wat trip reports, zo te zien aan u, vind ik nie echt dat je klaar zijt voor de grote waarheid. Soms moet je de echte waarheid ook niet te weten komen vind ik.
Zo wil ik ook niets van speed, hero en coca en meth weten. Natuurlijk is er wel die drang van, kwil alles is een keer proberen, zo dacht ik vroeger ook, maar god thx, kheb mijn drugs al gevonden en dat is wiet. Absoluut! Chillen met je kameraden, kan't nog beter? IPV zo echt volledig kwijt zijn in je eentje, tis wel gewoon niets voor mij om te trippen op feestjes. Enige wa ik wil, is relaxed en chill voelen met behulp van groene natuurlijke drugs dat al meer dan 3000 jaar lang wordt gebruikt :hearteyes: We noemen het, wiet !

Fishhead07

Wijs gebruiker
BelgjeOleOle zei:
Ik wil zoveel mogelijk eenmalig proberen om te weten hoe het is. Wat ik gedaan heb voor ik coke speed en xtc gebruikt heb is zoveel mogelijk informatie opzoek over neveneffecten eventuele allergische stoffen, afkick ofniet of het verslavend is. Kheb namelijk 3x speed gesnoven over een periode van 2jaar en ik vind het best wel leuk. Heb nog maar 1x xtc gebruikt en dat is al over de schreef voor mijn. Ik heb liever dat ik nog klaar kan denken. Coke vindk best wel goed maar wil na iedere keer ik wat base nog wat doen. Daarom doe ik het maar af en toe eens op een verjaardag van ne vriend fzo. Wiet daarin tegen rook ik al 2jaar aan stuk bijna iedere dag door. Heb 3 plantjes staan waardoor ik altijd wiet heb. Mijn vraag is nu wat is er nog waarvan je nog helder kunt denken? Drugs vind ik namelijk leuk maar ik probeer er verstandig mee om te gaan en tot nu toe lukt het heel goed.

Grtz, Mike

Wil je alle drugs uitprobeen??? Dus ook opiaten en tripmiddelen enzo ???

Fishhead07

Wijs gebruiker
BelgjeOleOle zei:

Grtz, Mike

Wil je alle drugs uitprobeen??? Dus ook opiaten en tripmiddelen enzo ???

tipssyy

Newbie
van wiet ga je op een andere manier helder na denken maar niet op een gewone manier ik liep vanmiddag met een sigaret rokend het winkelcentrum binnen sonder dat ik het door had dus als je je zelf onder de knie wil houden is wiet ook niet echt een optie :mrgreen:

tipssyy

Newbie
ik denk dat je beter kan wachten tot je het vanzelf allemaal tegen komt wat je zoekt drugs heeft namelijk iets magies (vind ik dan) je komt het tegen op de goeie moment maarja dat is mijn (volgens vele mensen) aparte mening
sucses

digi

ik was <ben?> net zo, het wil allemaal wel, maar als je uitgeexpirimenteerd bent zou ik dan ook echt 100% stoppen.
Als je denkt ik probeer het een keer wel en dan weer niet en dan weer wel raak je sneller verslaafd.

bovendien heb ik alles nu zon beetje geprobeerd, en nu blijft er niks te proberen over.

Bovenaan