Willen stoppen, maar falen.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sterocco

Newbie
Hey medegebruikers,

Sedert 2019 gebruik ik dagelijks speed. Ik heb verschillende mate van kwaliteit gehad. Die ik nu heb is simpelweg het beste dat ik al had. Het doet z'n werk.

Nu ... Waarom gebruik ik het? De eerste keer was om te experimenteren. Mijn vriendin doet het, ik wou weten wat zij er aan heeft. Maar het deed mijn gevoel ook naar neutraal gaan. Een vals gevoel. Dat weet ik.

Elke dag besef ik dat ik er van af zou moeten blijven. Maar dat neutrale gevoel.. Dat raak ik dan kwijt.

Sterocco

Newbie
Waarom heb je de behoefte om je emoties af te vlakken?
Doordat ik meerdere zelfmoordpogingen ondernam. Ik ben al wel op zoek naar hulp. Maar in Coronatijden is dat niet vanzelfsprekend. En ik wil ook vooral in de nacht wakker zijn. Dan komen de nachtmerries. 11 nachten haal ik met dit spul. Moeiteloos.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Doordat ik meerdere zelfmoordpogingen ondernam. Ik ben al wel op zoek naar hulp. Maar in Coronatijden is dat niet vanzelfsprekend. En ik wil ook vooral in de nacht wakker zijn. Dan komen de nachtmerries. 11 nachten haal ik met dit spul. Moeiteloos.
Wist je dat nachten doorhalen enorm slecht is voor niet enkel je lichaam maar ook voor je mentale gezondheid? Als je geen structuur hebt, mede door speed gebruik, ga je je enkel maar slechter en slechter voelen.

CuriousExplorer

Badass junkie
Jij blijft moeiteloos 11dagen wakker?
Wow...

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja. Ik weet dat dat onmogelijk klinkt. Of lijkt. Bij andere is het na 4 nachten altijd over, val ik gewoon in slaap. Van degene die ik nu heb, moeiteloos 11 nachten.
Dus het vlakt je emoties af en je stelt je nachtmerries er mee uit. Helpt dit je er momenteel door? Of niet?

Heb je trouwens al geïnformeerd voor een eventuele opname? Ja het zijn tijden van Corona, maar dat betekend niet per se dat er nergens plaats voor je is.

In Vlaanderen is er bv nog voldoende plek.

Laatst bewerkt:

Sterocco

Newbie
Dus het vlakt je emoties af en je stelt je nachtmerries er mee uit. Helpt dit je er momenteel door? Of niet?

Heb je trouwens al geïnformeerd voor een eventuele opname? Ja het zijn tijden van Corona, maar dat betekend niet per se dat er nergens plaats voor je is.
De wachtlijst staat 'on hold'. Of het me er door helpt? Dan zeg ik volmondig ja. Ook al is het niet eerlijk. Ik besef dat het gevoel kunstmatig is. Dat hou ik altijd in mn achterhoofd.

En ja.. daardoor kan ik veel werk verzetten. Ik hou me bezig met laptops maken, repareren, dan doorverkopen, ... Heb ik mezelf aangeleerd. Laatst een projectje afgewerkt. Was ik best trots op.

Sabotage

Bewuste gebruiker
De wachtlijst staat 'on hold'. Of het me er door helpt? Dan zeg ik volmondig ja. Ook al is het niet eerlijk. Ik besef dat het gevoel kunstmatig is. Dat hou ik altijd in mn achterhoofd.

En ja.. daardoor kan ik veel werk verzetten. Ik hou me bezig met laptops maken, repareren, dan doorverkopen, ... Heb ik mezelf aangeleerd. Laatst een projectje afgewerkt. Was ik best trots op.
Heb je altijd nachtmerries gehad .En zijn die zo extreem dat je niet durft te slapen..

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Niet verkeerd bedoeld hoor, maar wat voor advies zoek je eigenlijk?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Misschien een mirakeladvies. Of begrip. Ik weet het niet. Klinkt dat dom?
Nee hoor. Als speed je momenteel helpt tot aan het moment van opname zou ik het gewoon tot dan blijven gebruiken. Gun je lichaam wel wat meer slaap want anders wordt je gemoed erger en erger. Als je echt zo'n last hebt van nachtmerries kan je nog altijd een psychiater zoeken om samen eens te zoeken naar een tijdelijke oplossing.

Weet wel dat een opname geen nut heeft als je daar begint te gebruiken. Je bent daar om aan jezelf te werken en dat kan je niet als je je echte gevoelens onderdrugkt.

Wees er op voorbereid dat de wonde die je trauma veroorzaakt heeft terug opengescheurt zal worden. Denk je dat je dat aan zal kunnen op een nuchtere manier?

Sabotage

Bewuste gebruiker
Ik ken behoorlijk wat psychiatrische stoornissen.Heb ooit gewerkt in de psychiatrie gesloten afdeling .
Veel cliënten met psychoses,Schizophreni ,depressie,borderline ect mee gemaakt.
Maar vind jou klachten eg bijzonder.
Zelf een keer iets op tv gezien wat er op lijkt

Sterocco

Newbie
Nee hoor. Als speed je momenteel helpt tot aan het moment van opname zou ik het gewoon tot dan blijven gebruiken. Gun je lichaam wel wat meer slaap want anders wordt je gemoed erger en erger. Als je echt zo'n last hebt van nachtmerries kan je nog altijd een psychiater zoeken om samen eens te zoeken naar een tijdelijke oplossing.

Weet wel dat een opname geen nut heeft als je daar begint te gebruiken. Je bent daar om aan jezelf te werken en dat kan je niet als je je echte gevoelens onderdrugkt.

Wees er op voorbereid dat de wonde die je trauma veroorzaakt heeft terug opengescheurt zal worden. Denk je dat je dat aan zal kunnen op een nuchtere manier?
Een opname zou me de nodige 'handvaten' moeten geven. Ik wil weer naar de beste versie van mezelf doorgroeien waar ik met mn zwaardere emoties om kan. Ik weet wat ik kan. Ik weet dat als de opname succesvol is, ik weer kan werken en op een beter pad kan komen.

Sterocco

Newbie
Ik ken behoorlijk wat psychiatrische stoornissen.Heb ooit gewerkt in de psychiatrie gesloten afdeling .
Veel cliënten met psychoses,Schizophreni ,depressie,borderline ect mee gemaakt.
Maar vind jou klachten eg bijzonder.
Zelf een keer iets op tv gezien wat er op lijkt
Bijzonder? Kan je dat verklaren? Ik vind ze ook bijzonder. Bijzonder lastig om precies te zijn..

Sabotage

Bewuste gebruiker
Een opname zou me de nodige 'handvaten' moeten geven. Ik wil weer naar de beste versie van mezelf doorgroeien waar ik met mn zwaardere emoties om kan. Ik weet wat ik kan. Ik weet dat als de opname succesvol is, ik weer kan werken en op een beter pad kan komen.
heftig man. Hoop t voor je .
Zonder slaap en gebruik speed als zelfmedicatie is geen oplossing.

Speed brengt je brein ook geen goeds toe. Dagelijks gebruik is funest voor je dopamine .
Maar voor jou is dit oud nieuws .
Hopen op snelle hulp

Sterocco

Newbie
Droom je dan hetzelfde elke x . Bijv elke x over een zelfde uitziend wezen . Of gewoon nachtmerries elke keer weer anders
Alle mensen waar ik om geef worden vermoord. Nee.. Afgeslacht. Dat is het juiste. Altijd in een andere omgeving. Wel altijd even duister een zwaar duister. Dat voel je.

En nee. Aan films is het niet te wijten. Die kijk ik niet. Ik hou niet zo van tv.

Sterocco

Newbie
heftig man. Hoop t voor je .
Zonder slaap en gebruik speed als zelfmedicatie is geen oplossing.

Speed brengt je brein ook geen goeds toe. Dagelijks gebruik is funest voor je dopamine .
Maar voor jou is dit oud nieuws .
Hopen op snelle hulp
Elke dag vervloek ik de dag dat ik het leerde kennen.

Sabotage

Bewuste gebruiker
Alle mensen waar ik om geef worden vermoord. Nee.. Afgeslacht. Dat is het juiste. Altijd in een andere omgeving. Wel altijd even duister een zwaar duister. Dat voel je.

En nee. Aan films is het niet te wijten. Die kijk ik niet. Ik hou niet zo van tv.
Zo man heftig. Ik zou je ook adviseren naast reguliere hulp, is te kijken in de spirituele hoek.
Geen kapitale uitgeven aan kwakzalvers die zijn er vol op.
Maar bijvoorbeeld aan hypnotherapie.
Er zijn verzekeringen die deze therapie vergoeden. Dan kijkt de therapeut in je onderbewuste .
Of dat daar iets schuilt wat jou die angstige nachtmerris bezorgd

Sabotage

Bewuste gebruiker
Ja dat snap ik.
Elke dag pep moeten gebruiken omdat je niet wil slapen ivm je nachtmerries .
Lijkt mij idd een martelgang.
Speed maakt je langzaam kapot van binnen en buiten.
Heb in de gabber tijd veel speed gebruikt/ hardcore feesjes).
En zag er uit alsof ik uit een concentratie kamp was gevlucht.
Vreet je spierweefsel op. Slechte huid .
Bederft je smaak pupillen.
En op den duur gaat je libido eraan .
bij recreatief gebruik vind ik het leuk

Rivalrie

Badass junkie

Besef jij je dat je zelf je dromen bent? Dat je familie afgeslacht wordt, doe jij (niet letterlijk). De geheime tip van Henk is om je te verplaatsen in de persoon die jou familie afslacht. Alleen jij kent diep van binnen deze betekenis. Het zou kunnen zijn dat:
- jij je familie mist
- jij je in de steek gelaten voelt
- bang bent om alleen te komen te staan
- etc
-etc

Wees niet bang voor je droom maar omarm je angst. Uiteindelijk draait alles om jouw eigen emoties en het omgaan hiermee.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan