Witte Hartjes :mcpp

falinter

Experimenterende gebruiker
een kameraad en ik hebben een tijdje geleden witte hartjes geprobeerd.

na een half uur kreeg ik een heel erg slecht gevoel , en we waren op een feest , waar ik het harstikke benauwd kreeg , kotsneigingen , maar er kwam niks uit , myn kameraad had het ook.

harstikke warm , en dan weer koud , vieshard hoofdpijn en me verstand er niet by.

ongveer een maand geleden kreeg ik te horen dat er : mcpp in zat.

als iemand nog een keer hartjes voor zich krijgt , zoek dan eerst even op wat er zit.

mcpp is geen leuke stof. :openmouth:

:wave:

Shiva1982

Belezen gebruiker
Nee klopt, MCPP is rotzooi! Ik heb daar zelf ook erg nare ervaringen mee gehad. Maar dat waren geen witte hartjes. Ik heb ze (ja, ik weet het heel handig) achteraf getest en uit de test kwam gewoon helemaal niets. De pil gaf totaal geen reactie. Echt heel wazig... :openmouth: Net even met google gezocht op MCPP. Daar vond ik deze waarschuwing:

Door het gebruik van mCPP gaan je lichaamstemperatuur en bloeddruk stijgen, daarnaast stijgt ook je energieverbruik en verdwijnt je hongergevoel. Tegelijk verhoogt mCPP de serotonineactiviteit in je hersenen, waardoor een gelukkig gevoel ontstaat. Een te hoge dosis mCPP innemen kan zorgen voor angst, paniekreacties, duizeligheid, beven en hoofdpijn. Je wordt gevoeliger voor licht en geluid, je motoriek gaat achteruit. Gecombineerd gebruik verhoogt het risico!

Bron: http://www.partyguide.be/show_newsarticle.php?id=583

falinter

Shiva1982 zei:
Nee klopt, MCPP is rotzooi! Ik heb daar zelf ook erg nare ervaringen mee gehad. Maar dat waren geen witte hartjes. Ik heb ze (ja, ik weet het heel handig) achteraf getest en uit de test kwam gewoon helemaal niets. De pil gaf totaal geen reactie. Echt heel wazig... :openmouth: Net even met google gezocht op MCPP. Daar vond ik deze waarschuwing:

Door het gebruik van mCPP gaan je lichaamstemperatuur en bloeddruk stijgen, daarnaast stijgt ook je energieverbruik en verdwijnt je hongergevoel. Tegelijk verhoogt mCPP de serotonineactiviteit in je hersenen, waardoor een gelukkig gevoel ontstaat. Een te hoge dosis mCPP innemen kan zorgen voor angst, paniekreacties, duizeligheid, beven en hoofdpijn. Je wordt gevoeliger voor licht en geluid, je motoriek gaat achteruit. Gecombineerd gebruik verhoogt het risico!

Bron: http://www.partyguide.be/show_newsarticle.php?id=583

bedankt voor het verduidelijken. :mrgreen:

Flinter

Belezen gebruiker
Drm ook de reden dat ik alleen maar de beste neem.

Overigens er zijn 4 voorkomende stoffen in XTC. Deze zijn: MDMA, MDA, MDEA, MCPP. De enigste stoff die ik iedereen zou afraden is mcpp (ik meen dat 400mg dodelijke dosering is).

-Flinter

DreamWeaver

Badass junkie
mCCP is inderdaad een apart goedje. 2 keer gedaan, en het heeft an sich best veel weg van mdma. Ik had een gigantische lulkick bij de eerste keer, en ik ben ongeveer 15 minuten tot over mn oren verliefd geweest op het meisje waarmee ik praatte (terwijl ik normaal gesproken niet geïnteresseerd zou zijn in haar). De 2e keer voelde ik er niet gigantisch veel van. Ik was overigens de dag naar de 1e keer echt brak. Heb zeker 10 uur in bed gelegen met koppijn. Het waren wiite dollars trouwens.

Flinter

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
mCCP is inderdaad een apart goedje. 2 keer gedaan, en het heeft an sich best veel weg van mdma. Ik had een gigantische lulkick bij de eerste keer, en ik ben ongeveer 15 minuten tot over mn oren verliefd geweest op het meisje waarmee ik praatte (terwijl ik normaal gesproken niet geïnteresseerd zou zijn in haar). De 2e keer voelde ik er niet gigantisch veel van. Ik was overigens de dag naar de 1e keer echt brak. Heb zeker 10 uur in bed gelegen met koppijn. Het waren wiite dollars trouwens.

MCPP werd gebruikt voor onderzoek ter vervanging van MDMA. Je ziet hier de gevolgen ervan (sjappen :P).

-Flinter

falinter

DreamWeaver zei:

had je geen ziek gevoel of iets dergelijks toen je het had gehad ?

DreamWeaver

Badass junkie
falinter zei:
DreamWeaver zei:

had je geen ziek gevoel of iets dergelijks toen je het had gehad ?

Nee, tijdens het gebruik niet. Ik ben ook wel wat gewend qua mdma, dus ik moest niet overgeven of wat dan ook door plotselinge, hevige serotonineafgifte.

Immo

Badass junkie
Flinter zei:
(ik meen dat 400mg dodelijke dosering is).

-Flinter

Dan zou ik dood moeten zijn denk ik. Ik heb zelf 2 keer mcpp pillen gehad en dat was echt een hel. Ik ging er hard van hallucineren en voelde me heel erg ziek en angstig. Ik kon nauwelijks meer op mijn benen staan en ik had het idee of ik dood aan het gaan was. Extreme temparatuurs verschillen dan had ik het weer heel erg warm dan weer heel erg koud. Als je ooit mcpp neemt en je erg slecht gaat voelen kan ik je aanraden om pep te gebruiken om het vervelende effect te verminderen.

falinter

ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
Flinter zei:
(ik meen dat 400mg dodelijke dosering is).

-Flinter

Blabla.
^Die had ik dus ook, even veel, ik vond het wel leuk.. kon af en toe even sommigen dingen niet zien (spiegel veranderde bijvoorbeeld in een zwart gat), maar daar zag ik de humor ook wel van in :)

ik ben met me kameraad die avond naar buiten gegaan omdat het binnen niet goed ging , zijn we naar het bus station gegaan , hebben we minstens 3 uur op de bus staan wachten , maar er reden geen bussen op dat tijdstip , en ook niet bij dat bus station , want die was nog in aanbouw , en we hadden ook nog eens geen geld dus het sloeg nergens op.

verder had ik gewoon geen goed gevoel , en ook heel veel temperatuur verschillen. :rolleyes:

Bovenaan