Woede en XTC en speed

drugsgebruiker

Experimenterende gebruiker
Wie is het eens met deze stelling en waarom?:

"Veel mensen hebben zoveel woede in hun lichaam dat dit lichamelijk te veel energie zou kosten om die woede eruit te laten met bewegen, sporten, dansen. Echter als iemand Speed of XTC op heeft, kan men de geest en het lichaam maximaal gebruiken om woede eruit te laten en zou dit juist heel erg opluchten en rustgevend werken."

Chris Pontius

Badass junkie
Ik kan me voorstellen dat als mensen zich niet kunnen uiten en van alles, inclusief woede, opkroppen, ze tot een uitbarstingen kunnen komen. Als die pep/mdma er dan voor zorgt dat ze op een feest wel uit hun plaat kunnen gaan, kan dit hun manier van uiten zijn waardoor ze ook wat beter in hun vel zitten in het dagelijkse leven.
Ik zie praten als een betere manier van uiten, maar als je dat niet kan...tja.

Exceptional Insight zei:
Nou. Ik niet.

Immo zei:

trippelh zei:

Marla Singer zei:
mee oneensch... :rolleyes:

drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?

:rolleyes:

Vigilante

Wijs gebruiker
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?:

"Veel mensen hebben zoveel woede in hun lichaam dat dit lichamelijk te veel energie zou kosten om die woede eruit te laten met bewegen, sporten, dansen. Echter als iemand Speed of XTC op heeft, kan men de geest en het lichaam maximaal gebruiken om woede eruit te laten en zou dit juist heel erg opluchten en rustgevend werken."

Ik denk dat drugs zeker kan helpen sommige dingen eruit te laten. Ben wel van mening dat een lichamelijk intensieve sport en gewoon praten beter is.

@Chris; ik wou idd net zeggen: 'respect voor de +1-tjes met bijbehorende argumentatie' :P

W.F.L.

Badass junkie
Met MDMA kan dat wel als een opluchting werken, maar speed en coke toch niet echt vind ik. Of ja, toch niet bij mij. Ik word er niet agressief van ofzo, maar het is toch merkelijk anders dan het gevoel wat ik overhoud na een MDMA-avond.

Met GHB heb ik hetzelfde als met MDMA. Soort van opluchting ofzo. Met speed en coke niet.

drugsgebruiker

Experimenterende gebruiker
Exceptional Insight zei:
Chris Pontius zei:
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
:rolleyes:
Alleen als je het ermee eens bent moet je je antwoord motiveren. Gelukkig ben ik het er niet mee eens. Ik weet nooit zo goed waarom ik dingen vind.

owja :) was nog een beetje gaar toen ik het schreef zo te zien

wel grappig dat ik er expliciet om moet vragen of je je mening aub zou willen geven, maar ja, als je het er niet mee eens bent MOET je ook vertellen waarom

Oom Klaas

Badass junkie
Tuurlijk, kan met alle drugs gebeuren. Als iemand alles blijft opkroppen en een middel neemt wat alles er wat makkelijker uit laat, alcohol, coke, pep, mdma, ghb, benzo's en ga zo maar door dan kan het er erg heftig uit komen.

Maar dan ligt het niet echt aan het middel maar meer aan de persoon die gewoon niet met z'n gevoelens om kan gaan, dan moet je ook gewoon geen drugs doen.

Flameon

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Tuurlijk, kan met alle drugs gebeuren. Als iemand alles blijft opkroppen en een middel neemt wat alles er wat makkelijker uit laat, alcohol, coke, pep, mdma, ghb, benzo's en ga zo maar door dan kan het er erg heftig uit komen.

Maar dan ligt het niet echt aan het middel maar meer aan de persoon die gewoon niet met z'n gevoelens om kan gaan, dan moet je ook gewoon geen drugs doen.

En zo is het maar net.
Drugs alleen kun je nergens de schuld van geven!

Bovenaan