woelen in bed

neti

Badass junkie
afgelopen tijd paar keer liggen woelen en min of meer dwangmatig aan drugs denken... in de trant van ik wil zo graag, waarom nu niet, lekker scoren, maakt neti uit wat, xtc, speed, coke, en maar draaien in bed... wat denken jullie dr van?

overdag heb ik dr trouwens geen last van... van't weekend wel meerdere malen op trancemuziek zitten natrippen (van de xtc en m1 van drie weken geleden)

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik ken dit gevoel wel, heb het zelf ook al wel een paar keren gehad en ik weet inderdaad dat die drang heel groot is dan, maar ik negeer het altijd gewoon (in hoeverre het te negeren valt) en anders verzet ik mij er gewoon tegen. Het lijkt mij nu niet bepaald een echt lsim idee om aan die drang toe te geven hoor :P .

neti

Badass junkie
nee hahaha dat zou idd niet erg slim zijn, en ik weet natuurlijk ook dondersgoed dat ik dat niet moet doen en wat mn hersentjs aan t doen zijn... maar toch aardig vervelend moet ik zeggen :smilingimp:

Serenity

Badass junkie
Ja, dat heb ik ook verschrikkelijk. Maar ik wordt hier zo erg in de gaten gehouden door heel mijn omgeving dat ik niet tóch weer aan de snuif ga, of pillen slik. Ik kan zowieso niet eens meer weg hier zaterdagavond uit de stad. Moet in deze stad blijven waar ik nu zit.
Het is een ramp, een marteling. Dat woelen in mn bed savonds, ken ik maar al te goed.
We grijpen zaterdag maar weeer volop naar het bier/wijn.

*zucht heel diep.

nutsss

Wijs gebruiker
ik zie altijd enorm er tegenop om naar bed te gaan. Het is juist de nacht die zo heerlijk is met al die rust om je heen. Dus ik geef er makkelijk aan toe alleen het jammere is dat van al die dingen die ik dan van plan ben te gaan doen er meestal maar weinig terecht komt...

KataStrofe

Belezen gebruiker
k lig juist altijd na een avondje drugs te woelen in mn bed.. en meestal is mn vriendin dan degene die er niet van kan slapen :openmouth:

deadlock

Badass junkie
nutsss zei:
ik zie altijd enorm er tegenop om naar bed te gaan. Het is juist de nacht die zo heerlijk is met al die rust om je heen. Dus ik geef er makkelijk aan toe alleen het jammere is dat van al die dingen die ik dan van plan ben te gaan doen er meestal maar weinig terecht komt...
Ik haat slapen zoveel. Als ik sochtends denk; vanavond moet ik ook nog gaan slapen, dan kan ik daar al down van worden :(

Goanaut

Bewuste gebruiker
Slapen is heeeeerlijk. Hoewel ik soms moeilijk in slaap kan komen als ik echt zin heb in bijv. mdma, omdat ik binnenkort naar een feest ga ofzo. Dan lig ik er maar aan te denken hoe vet het is, maar het is onder controle te houden.

-spaceman-

Badass junkie
over woelen in bed gesproken zeg... ongeveer een jaar geleden had ik na een lange avond (5uur) nog xtc gedaan, maar deze sloeg pas zo laat in (1.30 uur daarna) dat ik inmiddels al in mn bedje lag (half wakker/half slapen). totdat ik na een tijdje opmerkte dat het woelen wel heel erg lekker aan het worden was :mrgreen: oftewel de pil begon toch nog in te slaan... na een kwartiertje heerlijk woelen was ik weer klaarwakker! tijd om dingen te doen, dacht ik! samen met een vriend van me een hele fijne ochtend/middag gehad!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik vind woelen vervelend, je draai niet kunnen vinden, slecht slapen. Wat ik ook vaak heb is dat ik op het koudste plekje van het bed wil liggen, maar dat word na een tijdje weer warm en zo dus de hele tijd verschuiven van plek :tongueout:

Doerak

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
Ik herken mezelf hier volledig in. Ik ben een echt nachtdiertje, alhoewel ik niet speciaal elke avond van mezelf moet feesten ofzo. Ik vind de rust van de nacht gewoon onwijs relaxed. Iedereen ligt lekker te slapen en ik ga lekker mijn gang; beetje op het net surfen, beetje muziek maken of luisteren. Geen gezeur aan je kop.

Ik moest nogal veel aan drugs denken, 's avonds, toen een zeker persoon bezig was met het bereiden van DMT.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
ik vind woelen vervelend, je draai niet kunnen vinden, slecht slapen. Wat ik ook vaak heb is dat ik op het koudste plekje van het bed wil liggen, maar dat word na een tijdje weer warm en zo dus de hele tijd verschuiven van plek :tongueout:

Ik herken het! En dan heel de tijd je kussen omdraaien omdat de andere kant dan kouder is :P

Eier

Bewuste gebruiker
Als ik dat heb, ga ik krankzinnige zooi opschrijven en er Metaalkonijn mee lastig vallen de volgende dag.

Maar als ik jou was zou ik stiekem naar beneden gaan, je moeders/vaders beurs leeghalen en naar de dichtstbijzijnde dealer gaan en kopen wat je nou net wou hebben. :beer:

neti

Badass junkie
ben bang dat heitie en memmie ergens anders wonen... en om nou op die manier mn sleutels te gaan misbruiken , nêêêê :mrgreen:

MetaalKonijn

Badass junkie
Enesteene zei:
ik heb de laatste keer iig je laatste tip terharte genomen hahahaha herelijk op zn tijd

Ik had al zo'n vermoeden dat je vast met die methode bekend was ja. :beer:

Eier zei:
Als ik dat heb, ga ik krankzinnige zooi opschrijven en er Metaalkonijn mee lastig vallen de volgende dag.

Wat mij vervolgens hele weken slaapproblemen oplevert.. the horror... the horror...

Bovenaan