XCT en antidepressiva

marisha

Experimenterende gebruiker
Ik wil binnekort, .naar een feestje weer eens MDMA gaan doen,
xtc en SRRIs = verlaagde effecten,
xtc en MAOIs = serotonine syndroom
maar over xtc en tryciclische antidepressiva (Ik slik nou venlafaxine 75 mg) is nog weinig bekend (zeggen ze op erowid)
dus om het veilig te spelen zeg ik maar dat je daar in het ergste geval ook serotonine overdosis van krijgt.
nu is mijn vraag zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? heb je het al eens gehad en hoe ervaarde je dat, ook in welke mate heb je dit gehad, zover ik weet kan het van licht ergerlijk tot fataal gaan.

Ik heb hiervoor een jaar al een andere medicatie geslikt, namelijk mirtazapine, hierbij heb ik wel eens een pilletje geprobeerd en dit ging wel goed. Ik weet nou eigenlijk alleen niet of dit heel erg verschillend werkt?

En als ik mijn medicatie de dag van het feest niet inneem, maar dan de volgende dag weer, zou dit beter zijn?

Alvast bedankt.

Flavour

Newbie
XTC is altijd serotonine overdose!

Ge moet dat niet combineren,xtc is een enorm harde drug die u zo high maakt als een konijn.

Waarom zou ge daar nog iets bijpakken?

Daarbij ge weet niet eens met 100% zekerheid wat er in die pillen inzit.

Mischien zit het verschil in effect wel daar in!

Hoe kunnen wij nu exact weten welke psychoatieve middelen gij inslikt als ge illegaal gemaakte drugs slikt.

Voor hetzelfde geld slikt ge gewoon waspoeder.

foxy

Newbie
Ik gebruik ook Venlafaxin en mijn ervaring is dat je niet meer zo hard gaat van xtc. Het voelt nog altijd heerlijk, gewoon wat minder dan toen ik geen antidepressiva gebruikte.
Ook heb ik minder last van een dipje na gebruik.

Zolang je een beetje "verstandig" doseert, is het wel ok denk ik. Ik neem vaak eerst een halve en wacht dan een uurtje of twee om te zien wat het effect is. Ik gebruik het maar een paar keer per jaar en neem nooit meer dan 3 pillen.

Het gebruik van antidepressiva kan risico's met zich meebrengen dus je kan beter voorzichtiger zijn. Maar of je nu medicatie gebruikt of niet, met drugs moet je altijd voorzichtig omspringen want je weet uiteindelijk nooit waar het vandaan komt en wat er precies in zit.

Bovenaan