xeplion / invega nachtmerrie

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

APsucks

Newbie
Hallo ik wil graag weten of er meer mensen zijn met deze ervaring (of oplossingen) ik zit wel diep in de shit...deze drug is echt niet normaal het gekste wat ik ooit in mijn lichaam heb gehad

Ik heb ongeveer bijna 5 maand geleden injectie van xeplion gekregen wat een antipsychoticum is (voor een psychose). Ongeveer anderhalf a 2 weken na de injectie werd ik doodziek en lag zo stijf als een plank op de bank met ademhalingsproblemen, hartkloppingen, brandende pijn in mijn hoofd ik dacht dat ik doodging kon helemaal niks meer ik heb ongeveer een maand op de bank gelegen (dystonie achtige klachten). 3 maand verder heb het "gevoel dat er iets beschadigd" is in mijn hoofd wat niet zomaar hersteld... ik ondervindt namelijk nog steeds last van de xeplion.

Ik heb rondgekeken op internet en daarbij heb ik verschillende forums bezocht..zoals schizophrenia forum, reddit, youtube, bluelight etcetra en wat rondgebeld. Komt erop neer dat de meeste mensen pas na 8 tot 12 maanden zich beter voelen bij sommigen duurt het zelfs twee jaar. Ik heb de fabrikant gebeld en die zeggen dat het spul een halfwaarde tijd heeft van 30 tot 50 dagen en dat het ongeveer 5 a 6 halfwaardetijden duurt voordat het volledig uitgewerkt is dat is dus 150 tot 300 dagen. De psychiater en verpleegkundigen geloven het niet die denken dat het met 1 of 2 maand is uitgewerkt terwijl de fabrikant duidelijk anders beweerd. Er is letterlijk niemand te vinden op internet die zich na een of 2 maand herstelt.

De meeste mensen kunnen ook niet meer high worden van drugs..wiet, opiaten, kratom, alcohol etcetra zelf na 8 of 10 maand nog niet. Nou Ik voel geeneens iboprufen meer het blokkeerd echt effecten van allerlei drugs. Cannabis/CBD werkt ook niet meer evenals alcohol. Klachten die ik momenteel heb lijken op dementie/alzheimer/parkinsons en het wordt niet beter als de tijd verloopt het lijkt wel dopamine deficientie .ik ben er nu in de 3de maand nog erger aan toe dan de 2de maand. ik kan geeneens herinneren wat ik een paar seconden geleden gelezen heb. mijn libido is volledig ingestort en produceer geen sperma meer alleen een heldere vloeistof net water .ondertussen wordt mij opgedrongen door ggz om nog meer medicatie te slikken...zucht ik ben nog geeneens hersteld van de injectie

Ik heb met een vrouw contact gehad die 4 injecties heeft gehad daarna kreeg zij last van haar linkerhersenhelft en is ze naar het ziekenhuis gegaan voor een hersenscan daarbij hebben ze een beschadiging aangetroffen op haar linkerhersenhelft. Probleem het is natuurlijk moeilijk bewijzen dat het hierdoor komt

Geen idee of het een beschadiging is van dopamine receptoren of afkickverschijnselen...of wat het ook mag zijn... ik heb gelezen dat afkickverschijnselen van een middel soms wel maanden of jaren kan duren en nog heviger zijn dan zijeffecten van antipsychoticum zelf

Ik hoor graag ideen of ervaringen van anderen

Zoraa

Wijs gebruiker
Helaas heb ik hier geen antwoord op voor je. Vind het wel heel heftig dat je dit doormaakt. Wil je graag heel veel sterkte wensen en ik hoop echt voor je dat het bij jou niet zo lang gaat duren zoals je de ervaringen van anderen omschrijft die je op het internet hebt ontmoet

thiti1

Newbie
ik neem maandelijks xeplion en ik heb het gevoel dat het na een maand uitgewerkt is en nu 2 dagen later injectie gekregen en in die paar dagen gevoel dat mijn symptomen terug naar boven komen en neem dan een beetje meer haldol

Msloverdj

Wijs gebruiker
Haldol, risperidol daarna invega.

Dit zijn serieuze zware medicijnen die geen enkel persoon neemt om er recreatief van te genieten.
Ik denk niet dat dit op drugsforum thuishoort
Zeker gezien de redenen waarom deze medicatie word gegeven.

Er kunnen zware bijwerkingen bij zitten. Maar echt..ga met deze vraag naar je arts.
Dit zijn geen drugs. Ook geen paracetamol, ik weet het..hoef ik jullie niet te vertellen

Maar misschien bestaan er fora die beter aansluiten op jullie vraag. Lotgenoten betreffende de oorzaak waarom jullie deze medicijnen krijgen of kregen

Blyatman

Badass junkie
Ik denk dat er vrijwel niemand hier ervaring heeft met medicatie voor schizofrenie. Lijkt me verstandig dat je deze vragen zoals eerder gezegd overlaat aan deskundigheid van artsen etcetera.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan