Xtc 13 jarige leeftijd

Whitesnow

Experimenterende gebruiker
Goedenavond, noem me maar Jan.
Ik ben nu 14 naar heb op 13 jarige leeftijd voor het eerst xtc uitgeprobeerd. Ik was toen 1.80 en 65 kg. Ik had ongeveer 85 mg mdma, heb t laatst weer gedaan. Wel met meet dan 6 maanden ertussen. Vraag me af of dit héél slecht is of dat het wel meevalt. Aangezien ik de lichaamsbouw heb van een 20 jarige (qua lengte) ikzelf denk dat dit niet zoveel kwaad kan maar bepaalde vrienden wel. Wat vinden jullie?

harry123

Bewuste gebruiker
Ik zelf vind dat je er te jong aan begonnen bent, je zit net in de puberteit, je lichaam groeit nog, je hersenen dus ook!
Op zo'n jonge leeftijd kan het volgens mij meer schade doen, vooral tijdens/voor de groei. Ik denk ook dat je op zo'n leeftijd verslavingsgevoeliger bent.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Veels te jong!

Gebruik een keer xtc als je hersenen volgroeid zijn.

Nogmaals, veeeeels te jong...echt kap ermee.

Mrrow14

Belezen gebruiker
13 jaar lekkere vrienden heb jij zeg :tearsofjoy:

Sorry maar dat gaat echt te ver.
Ik vind wiet roken op die leeftijd al eigenlijk niet kunnen, laat staan MDMA .

Whitesnow

Ja maat k ben volgens mij al bijna uitgegroeid dus daar ligt t niet echt aan en word ook niet zo snel verslaafd. Heb ook al jaar of 2, iets minder ong 4 joints per week gerookt en ben nu ook al twee en een halve maand gestopt zonder problemen

harry123

Bewuste gebruiker
Troll? Of?

SOwieso je hersenen groeien nog lang door, tot je 21ste of zo.. Dus stop maar lekker met die pillen en wacht tot je een grote jongen bent!

Smokey046

Bewuste gebruiker
Je bent misschien groot qua lengte maar dat wil niet zeggen dat je hersenen volledig zijn ontwikkeld.
Als je dan toch een betweter wilt zijn, ondervind dan zelf ook maar de gevolgen.
Ik ben ook op vroege leeftijd met alles begonnen, maar 13...
Te Jong, Vriend. :wink:

Dit is ook het bewijs dat je nog lang niet volwassen bent,
Als je dat enigzins wel zou zijn dan zou je het links laten liggen totdat je ouder bent...

harry123

Bewuste gebruiker
Ik vind dat ik er vroeg mee was begonnen (16), maar dit is extreem vroeg, te vroeg. Dus gewoon wachten tot je wat ouder bent :wink:

joriisvw

Ik vind 13 ook echt veels te jong hoor! Stop ermee!
Ik ben zelf 16 en heb spijt dat ik zovaak xtc heb gebruikt.. Je maakt gewoon steeds sneller de stap om het nog eens te gebruiken als je nog jong bent, je denkt minder na over dingen!

Bovenaan