Xtc 2 keer in 2 weken

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoii,

Ik heb in mijn leven 3 keer xtc gebruikt. Nu had ik 5 a 6 maanden gewacht om weer een keer te pakken. Daar heb ik ongeveer 3/4 pil gepakt van 6ix9ine. Nu heb ik in een dronken bui een klein kwartje de week erop gepakt, bijna niks van gevoeld overigens. Ik vindt dit zelf ook echt een hele stomme actie. Ik ga ook zeker het komende half jaar minimaal geen drugs gebruiken. Echter ben ik nu een beetje in paniek voor de hersenschade. Zou ik nog iets van vitamines kunnen slikken om dit risico te verkleinen. Ik ben een vrouw van 23 en weeg 63 kilo. Zouden jullie mij aub kunnen helpen, want ik ben echt bang naar aanleiding van het lezen over het verbreken van de drie maanden regel.

Don Draper

Badass junkie
Ik heb geen direct tip voor je aangezien ik geen xtc gebruik.
Maar gezien het tijdstip wil ik je wel een tip geven:

Maak jezelf niet zo gek. Het klinkt nu alsof je jezelf iets aan zit te praten en te stressen waar in ieder geval ik mij geen zorgen over maak. Zolang je het maar hier bij laat qua xtc gebruik tot er weer voldoende tijd tussen zit. 😇

bond

Newbie
Maak je niet zo druk, geen probleem, je krijgt niet zomaar hersenschade. Als je het nu elke week gebruikte dan wordt het een ander verhaal.Met deze dosering en tijd hoef je je niet druk te maken, wacht een paar maanden en dan als je zin hebt weer een beetje pakken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan