1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XTC + 2CB of andere psychedelica

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door BelgischeKarel, 21 mei 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Heyy!

Ik ben net nieuw op het forum en heb ongeveer 3 kwart jaar geleden mijn eerste drugs gehad.
    Dit was op een feestje en het waren een paar puntjes ketamine, en mijn eerste keer XTC.
    Een geweldige ervaring en echt iets om nooit meer te vergeten.

Sinds die tijd ook al Coke, Speed, Pure M en afgelopen weekend voor het eerst getruffeld.

Truffelen was een super mooie ervaring en ik hou echt van het hallucineren.

Nu is over 2 weken Intents festival.

Nu zou ik graag een combi tussen XTC en een trip middel willen hebben.

Veel van mijn vrienden zien vaak al rare shit met XTC maar ik heb dit nooit.

Hebben jullie tips voor mij?

PS: Ik heb nog nooit 2CB gehad!

Groetjesss

2. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Als ik zo je post lees lijkt het dat je te snel te veel wilt. Sowieso is er geen onderscheid tussen XTC en M. Daarbij lijkt het mij onverstandig om M/XTC te combineren met een psychedelica/tripmiddel op een feest. Vooral als je nog erg onervaren bent met psychedelica.
    2C-B is daarvoor wel een mooie tussenweg want dat is een lichte psychedelica wat ook wel wat weg heeft van M. Als je dan toch perse M met een psychedelica wil combineren dan zijn deze twee best goed en redelijk veilig te combineren. Leuk is dan om eerst M te nemen om vervolgens, voorbij de piek, 2C-B erbij te doen.
    Doseer niet te hoog want van 2C-B weet je bijvoorbeeld nog niet hoe gevoelig je ervoor bent.

Eik vindt dit leuk.
  3. Dankjewel voor je reactie.

Ja het klopt wel ik heb nogal snel veel drugs gereageerd.
    2CB na XTC heet toch Nexusflippen?
    Ik weet dat als je onder de 15mg 2cb een beetje een xtc gevoel krijgt, en bij een dosis boven de 25mg een soort trip krijgt.
    Zou 3 XTC pillen van 280mg en 20mg 2cb een mooie combi zijn?

Daarnaast hou ik van het energieke gevoel van XTC maar wordt dit minder als ik 2CB erbij neem?

4. SuperSilverHaze

SuperSilverHaze Experimenterende gebruiker

Ik zou eerst een keer 2cb in een veilige omgeving proberen en vooral als je het gaat combineren met een andere drugs.

5. Wijsneus1

Wijsneus1 Newbie

2cb kan de eerste keer zelfs wauser voelen dan xtc, zo bij mij t geval. Dan zit ik helemaal in de trip.
    Het is erg belangrijk als je de eerste keer 2cb doet dat je dit in een rustige vertrouwde omgeving doet.
    Stel je zit thuis op de bank met een paar maten en je 2cb klapt in. Zonder maar wat enkele prikkels voel je de 2cb opkomen en voel je en zie je het effect. Jouw hersenen hebben op dit moment alle rust om te verwerken wat er gebeurd, zonder dat al deze aandacht naar 100 andere prikkels gaan. (Zoals je op bijv een feest zou hebben) Als jij 2cb neemt en je weet niet wat het inhoud, en je doet het voor de eerste keer in een drukke omgeving, zijn jouw hersenen dus ondertussen jouw 2cb prikkels aan t verwerken en de 100 prikkels uit je drukke omgeving. Oke uh moraal van t verhaal: Als je het in een rustige omgeving doet hebben jouw hersenen alle aandacht voor de trip, minder drukte en zo heb jij een grotere kans op een leuke trip.
    Een trip mer veel prikkels van buitenaf kan voor chaos zorgen waardoor jii niet lekker in je trip zit.
    Sowieso zou ik de eerste keer 2cb niks combineren, omdat je niet weet hoe de 2cb valt. 2Cb kan heftig wausend zijn, dan is xtc overbodig.

Xx

6. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Alleen als je het weg spoelt met 15 glazen bier en een dozijn lachgas ballonnetjes inhaleert! Anders voel je er natuurlijk niks van.

Maar even serieus, als die pillen echt zo veel MDMA bevatten moet je natuurlijk onder 1 pil blijven in totaal (en de meesten op dit forum zullen zelfs max een half aanbevelen). Ook zou ik eerder 10mg 2cb doen als ik jou was, zeker omdat je al flink aan het spacen bent voordat je eraan begint.

Krullen en SuperSilverHaze vinden dit leuk.
  7. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

ja

Ik denk dat je tussen de 15mg en 25mg ook echt wel al wat trip-effecten zult ervaren.

Als je 560 kilo weegt wel ja. Er even vanuit gaande dat je geen 560 kg weegt kun je het beste mikken op 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. 3 pillen die daadwerkelijk zo hoog gedoseerd zijn is voor de meeste van ons een zware overdosering!

8. Pollewop

Pollewop Bewuste gebruiker

Wait...what?? 280mg XTC en daar nog 20mg 2CB bij? Really??

Doe eens rustig joh! Ik snap dat je misschien je leven wil leven en alles wil meemaken, maar Hey..dat kan ook in een chill tempo he?
    Eerst maar eens 3 maandjes tussen je laatste XTC gebruik en de volgende. Dan kan je eens een normale hoeveelheid XTC nemen (zie verder op het forum de “gebruiksaanwijzing”)

Met een lage hoeveelheid voel je meer empathy dan met een enorme lading want het enige wat je dan doet is strak staan.

Ik wil hier absoluut niet betuttelen, ieder moet zijn eigen keus hierin maken. Neem asjeblieft deze tip aan van een “jonge grijze” :wink:

9. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Je nicknaam laat uitschijnen dat je belg bent. Jammergenoeg hoor ik veel landgenoten deze onzin vertellen. "3 pillen van 280 kan wel he" terwijl ze niet eens beseffen wat een shitload aan mdma met je lichaam doet. En dan 9 op 10 ongeteste pillen in handen. Kan vanalles in zitten ook.

Waarschijnlijk is het al te laat door de tolerantie als je praat over 3 pillen slikken maar met 100 a 140 mg mdma en tussen 10 a 15mg 2cb zou een normaal gebruiker zeker een goeie nexusflip mee hebben.

Laatst bewerkt: 22 mei 2019
  10. Ik bedoel voor de hele dag?
    Is dit dan alsnog teveel?
    Meestal pak ik een halfje met 280mg omdat ik 90kg weeg.
    en dan blijf ik bijnemen met halfjes..
    De regel van de 1,5x lichaamsgewicht wist ik maar ik dacht altijd dat dit voor het begin was.

Dus jullie raden eigenlijk aan 1 pil max en dan 10 a 20mg 2cb?

Bedankt voor alle reacties!

11. PsyTekZ

Op 3 maand, als je 90kg weegt is 2mg/kg het maximum, mag je 180mg mdma nemen. Dat gaat idd over de hele dag en de komende 3maanden als je jouw hersenen lief hebt.

12. Ahh hele domme fout van mezelf..

Bedankt voor de tip, toch zou ik graag willen bijnemen, raad je dit aan of toch niet?

13. PsyTekZ

Je kan met 100 a 120 mg starten en dan nog bijnemen tot de maximale dosis.

14. Wordt het effect dan wel goed verlengt?

15. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Als je 90 kilo weegt wordt aangeraden om niet meer dan 1 keer in de drie maanden maximaal 135mg mdma te gebruiken. Als je net wat meer wilt pakken kun je wel richting de 2 mg per kilo (180mg) gaan maar daar zou ik het dan ook echt wel bij houden. Zelf vind ik het altijd prettig om 2/3 of 3/4 in een keer te nemen en dan vrij snel (na 1,5 a 2 uur) het restje bij te nemen. Dan heb je een leuke xtc ervaring zonder dat je helemaal naar de klote gaat.

P.S. In Belgie is het lastiger om je pillen te testen. Weet je zeker dat er 280mg in zit of is dat wat de dealer zegt? Pillen kunnen namelijk enorm varieeren. De meeste pillen zijn aan ons verkocht als zijnde 200mg. Uit de tests bleek dat ze in de praktij varieerde van 60 tot 220mg. Maakt nogal wat uit.

16. Sorry typfoutje ik bedoel 240mg.

Kan ze wel laten testen in Nederland, ben zelf ook een Nederlander maar woon in België.

Las net een tripreport over het combineren met Ketamine.

Ketamine heb ik al wat vaker gedaan dus misschien is dit dan een betere optie.

Nu we het toch over Keta hebben, ik heb vrijwel nooit visuals van Keta, mensen in mijn omgeving daar in tegen altijd wel.

Ligt dit aan de keta of eerder aan mezelf?

17. Wijsneus1

Wijsneus1 Newbie

Je hebt S en R keta. S is lichamelijk en R is geestelijk. Als je een gemengde hebt, dit kan ook. Kan het zijn dat jij meer reageert op de S dan op de R!

18. Ahh oke, ik heb wel vaak als ik Keta pak dat gewoon een heel deel van mijn avond weg valt.

Maar dat is wel als ik redelijk veel heb gepakt.

19. Wijsneus1

Wijsneus1 Newbie

Dit is waarschijnlijk omdat jouw hersenen dit sowieso niet opslaan. Ik denk bij niemand niet. Vaak weet je in een vage waas idd nog en paar hoogtepunten maar dat was t dan ook. Maar dat is normaal.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...