1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

XTC: 3 maal is scheepsrecht

Discussie in 'Trip reports' gestart door Misfit, 13 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Misfit

Misfit Experimenterende gebruiker

Wie: Ik (19 jaar, 50kg) en een oude vriend die ik al bijna een jaar niet had gezien (M)
    Wat: iets minder dan een halve pil XTC, niet getest
    Waar: Bij mijn maat thuis, buiten en in de kroeg
    Wanneer: 12 juli 2019

Vorige week op de kermis ben ik een oude vriend tegengekomen die ik daarvoor al bijna een jaar niet had gezien. Die avond hebben we een aantal biertjes gedronken en al gauw viel het gesprek op XTC. Gezien ik deze zomer graag nog een keer XTC wilde doen en mijn 3 maanden erop zaten stelde ik voor om dit weekend bij hem thuis te gaan gebruiken.

Ik was redelijk zenuwachtig de dagen voor het gebruik. Dit werd mijn 3e keer en mijn 2e keer had ik veels te veel genomen (280mg). Hierdoor had ik in een keer al mijn serotonine verspild en voelde ik totaal geen effect naast strak staan en overweldigende hallucinaties. Ik had speciaal voor deze keer ook andere pillen gehaald, groene donald ducks, omdat die 280mg pillen voor mij veels te hoog gedoseerd waren. Hoeveel er in deze nieuwe pillen zaten wist ik niet, maar volgens de dealer was het tussen de 150 en 200mg. Ik weet dat je daar niet van uit moet gaan en ze gewoon moet laten testen, maar daar had ik helaas geen tijd voor.

Ik had me goed op de avond voorbereid; sinds mijn 2e keer heb ik elke dag veel fruit gegeten, er was een Wii geregeld met mario kart en ik had nog wat ballonnen, glow sticks, bellenblaas en een led snoer meegenomen die ik nog van de vorige keer over had.

22 uur:
    Vrijwel meteen na aankomst stonden we met ons kwartje in onze hand en kon het feest beginnen. Ik had zelf 1/4e donald duck genomen en mijn maat M een kwartje van de groene punishers die ik vorige keer gebruikte (M is een flinke gast, gok rond de 100kg dus dan zou een halve pil totaal van 280mg voor hem best prima zijn).

We zijn de kamer meteen gaan verbouwen. De bank voor de tv gezet, led lampjes klaar gemaakt en de Wii aangesloten. We besloten mario kart te gaan spelen tot het inwerkte.
    Na ongeveer een half uur a 3 kwartier voelde ik wel al de eerste tintelingen, maar was het nog niet echt aanwezig.

23 uur:
    Op dit moment begon de XTC lekker zijn werk te doen. Ik kreeg een lekkere warme waas over me heen en was zo blij dat ik dit gevoel weer eens mocht meemaken! Laatste keer dat ik dit voelde was mijn eerste keer, zo ongeveer 8 a 9 maanden geleden. Uiteindelijk merkte ik dat de pil zijn piek wel had bereikt, maar dat was voor mij nog niet voldoende. Het voelde een beetje alsof de MDMA wel wilde aanslaan, maar er net niet genoeg genomen was om het wause gevoel te activeren. Lichamelijk was ik er al, maar geestelijk nog niet. Ik besloot om een jointje te draaien. Ik had weer eens wat hasj in plaats van wiet gehaald waar ik op het moment heel bij mee was. Hasj maakt mij geestelijk altijd heel high, wat ik wel kon gebruiken. Ik ging hem buiten oproken terwijl M binnen nog op de bank zat. Deze hasj gaf mij echt een heel raar gevoel. Elke keer dat ik een hijs nam werd mijn buik warmer en ging hij meer tintelen. Na een halve joint besloot ik dat het voldoende was en legde hem weg.

M voelde nog helemaal niets van de XTC en besloot een halfje bij te nemen. Ik probeerde hem te stoppen omdat het niet verstandig is om, binnen een uur, bij te nemen voor je effect voelt, en zeker geen halfje. Voor ik echter naar hem toe kon lopen zat het halfje er al in.

23:30 uur:
    Ik besloot bij te nemen. Ik had een normaal kwartje in mijn hand, maar vond die net te groot. Ik wilde het voorzichtig aanpakken, dus haalde er een klein randje van af met een mes.
    Hierna heb ik wat trip filmpjes opgezet waar ik helemaal in op ging. Terwijl ik een filmpje aan het kijken was kickte het tweede kwartje bij mij langzaam in. Het kauwen was begonnen en mijn gedachtes gingen alle kanten op. Ik merkte ook op dat ik veel aandacht voor detail had. Alle decorstukken in het filmpje vielen mij op, ik schonk overal aandacht aan en niets ging langs me heen.

Na een aantal filmpjes gekeken te hebben besloot ik een sigaretje te roken. Deze smaakte, vanzelfsprekend als je onder invloed bent, heerlijk. Eenmaal terug in de woonkamer werd ik zo overweldigd door de muziek die op stond. M had een trance afspeellijst aangezet wat ik echt machtig vond. Dat is het enige woord dat ik er voor heb. Alsof ik de wereld aan kon en niets mij meer kon stoppen.

Hierna besloot ik een lekkere psytrance afspeellijst aan te zetten en te gaan dansen. M voelde nog steeds niets en besloot een biertje open te trekken.
    Ik ging zo lekker op die techno en psytrance dat ik het helemaal niet erg vond om in mijn eentje helemaal los te gaan in de woonkamer. Ik had een super spacend nummer in mijn afspeellijst staan waar ik altijd heel hard op ga trippen als ik veel geblowd heb. Toen ik deze luisterde kreeg ik ineens het gevoel dat ik bad ging. Ik werd misselijk en kreeg het warm. We hadden al afgesproken om hierna naar de kroeg te gaan, maar daar had ik echt geen zin in nu ik zo misselijk was. M overtuigde me uiteindelijk om toch te gaan. Ik wist van mijzelf al dat een andere ruimte ervoor kan zorgen dat je weer lekker ging, maar op dat moment kon ik me dat echt niet voorstellen.
    M besloot overigens nog een kwartje van de Donald Ducks te nemen omdat de punishers totaal niet aan wilden slaan. Ook dit vond ik geen goed idee, maar voor ik wat kon zeggen was het al gebeurd.
    Eenmaal buiten toen ik een stukje gelopen had voelde ik me weer helemaal top!

24 uur:
    Onderweg naar de kroeg hadden we een aantal diepe gesprekken. Dit soort gesprekken is voor mij de reden om MDMA te gebruiken. Ik leer mijzelf en mijn omgeving er ontzettend goed door kennen wat ik echt te gek vind. Door een van deze gesprekken heb ik besloten om vaker naar mijn opa en oma te gaan, omdat ze er nu nog zijn en ik later spijt zal krijgen dat ik niet vaak langs ben geweest.

00:30:
    Eenmaal aangekomen in de stad stapten we de eerste kroeg binnen. De muziek was echt goud, ze hadden allemaal zeroes hits aanstaan waaronder Britney Spears. Nooit gedacht dat ik daar zo van kon genieten! Ook de lampen waren prachtig om naar te kijken. We besloten rustig te gaan zitten en een drankje te halen. Ik had een cola gehaald en M een biertje. Die cola proefde zo raar. Alsof je allemaal belletjes naar binnen aan het werken bent. Ook proefde de cola een beetje naar alcohol. Het was zeker geen mixdrank omdat het nog in het colaflesje zat.
    Het was vrij rustig in deze kroeg, dus besloten we naar een wat drukkere club te gaan waar ik lekker kon gaan dansen. We waren nog niet buiten of daar staat een oude vriend (S) van mij die ik sinds groep 8 niet meer heb gesproken. Hij had een gele blouse aan met wat van die patroontjes erop en een zwartje fedora. Ik werd hier zo intens vrolijk van. We besloten toch te blijven.

S stapte achter de bar en begon ons een drankje aan te bieden. Blijkbaar werkte hij daar. Ook hier werd ik best vrolijk van.
    M stond ineens op en deed zijn hand voor zijn mond en maakte een paar hele rare bewegingen. Ik snapte er helemaal niks van. Hij liep hierna ineens weg naar de wc, waarna ik door begon te krijgen dat hij zojuist twee keer bijna over zijn nek stond te gaan in de kroeg.

Ik bleef rustig aan de bar zitten en besloot om naar wat oude foto's van mij te kijken. Ik kwam foto's tegen van ongeveer 2 jaar terug waar ik best wel van schrok. Wat een negatieve energie straalde ik uit zeg! Ik heb dankzij mijn ouders totaal geen leuke jeugd gehad en ik zag dat alle negativiteit die ik meegemaakt had zich uiteindelijk in mijn gezichtsuitdrukking had vertaald. Ik hoorde tot een half jaar terug soms van mensen dat ik nog wel eens boos wil kijken terwijl ik op dat moment totaal niet boos was. Nu snap ik precies wat ze bedoelden en hoe dat komt.

Ook kwam ik foto's tegen van mij en mijn beste vriend. Op dit moment is onze band een beetje aan het verwateren, maar ik zag in die foto's dat we op dat moment zulke goede vrienden met elkaar waren. We zaten altijd op een lijn met elkaar en hadden precies dezelfde gestoorde ideeën bij een avondje drinken. Ik merkte dat dat nu niet meer aanwezig is omdat ik heel erg veranderd ben in het laatste half jaar. Ik drink bijna niet meer, ben een stuk opener geworden en probeer niet meer lollig te doen. Ik denk dat hij de lol van vroeger heel erg mist en dat ik best wel een saaie lul ben geworden als het gaat om het kloten met wat alcohol op. Ik heb besloten om binnenkort even met hem te praten en om zelf niet meer zo serieus te zijn, maar een mooie balans te vinden tussen serieus zijn en lol hebben.

M komt terug van de WC en we besluiten naar de volgende kroeg te gaan. Volgens M klapte alle XTC in een keer als een bom bij hem in waardoor hij even over zijn nek moest.

2 uur:
    De volgende club zou wat drukker moeten zijn. Dat vond ik fijn, want dan viel ik niet zo op met mijn pillen gezicht. Ik merkte bij de eerste kroeg dat sommige mensen het wel door hadden dat ik aan de pillen zat. Niet heel fijn.

Eenmaal aangekomen moest ik mijn ID aan de beveiliger laten zijn. Hij stond zeker een volle minuut naar mijn gezicht te kijken. Ik maakte me een beetje zorgen dat hij aan me zag dat ik gebruikt had, maar toen begon hij te lachen en bleek hij een grapje te maken. Leuk! Een beveiliger met humor.
    Ik kwam binnen in de club, en holy shit! Het hele plafond van de club bestond uit roze led verlichting en lasers. Dit was zó ongelooflijk nice! Ik keek weer voor me en ik spotte een paar oude klasgenoten van me. Dit wilde ik nu even echt niet. Dit waren de personen waarvan ik niet wilde dat ze me zo zagen. M was al naar boven gelopen om de jassen op te hangen. Ik liep achter hem aan en trof hem aan met een vrouw die bij de club werkte. Ze waren lekker aan het praten, blijkbaar kenden ze elkaar.
    Er was iets mis met M, maar ik kon mijn vinger er niet echt op leggen wat het precies was. Ik bestudeerde zijn gezicht en het viel me op dat hij enorm aan het zweten was. Niet een beetje, maar er liep echt een waterval van zweet over zijn gezicht. Toen hij aan praten was klapperden zijn tanden heel heftig. Ik wilde M zo snel mogelijk de club uit hebben en naar huis brengen, want ik had het idee dat hij elk moment neer zou vallen en out zou gaan. Gedachten over ambulances en mogelijk overlijden flitsen voorbij. Ik probeerde de aandacht van M te krijgen maar hij was te druk in gesprek. Mijn gedachtes werden steeds negatiever en ik pak M vast en zeg tegen hem dat hij meteen met me mee naar huis moet omdat het niet goed met hem gaat. Hij heeft niets door en de vrouw met wie hij praat wordt boos op mij dat ik zo aan het aandringen ben. Ik snapte het niet, kon ze niet aan hem zien dat het helemaal niet goed met hem ging? Prima, ik had geen zin in ruzie dus ging beneden op een bank zitten. M kwam naar beneden en ik spreek hem meteen aan. Ik leg hem uit hoe hij er bij staat en besluit met me mee terug te gaan.

2:30 uur:
    We liepen door de stad en ik vroeg aan hem hoe hij zich voelde. Ik vroeg hem of hij de pillen al voelde. Op dat moment draai ik me om, fietst er een agent heel langzaam achter me! We hadden ongeveer nog 3 pillen op zak waardoor ik me een beetje zorgen begon te maken. Er viel een super ongemakkelijke stilte. De agent zei ons uiteindelijk gedag en fietste heel rustig door. Gelukkig maar.

Onderweg naar huis zijn we heel kort op een bankje gaan zitten en heb ik een foto van hem gemaakt. Ik liet deze aan hem zien waar hij best wel van schrok. Hij snapte nu pas waarom ik me zo veel zorgen maakte.

3:30 uur:
    Eenmaal thuis heeft M nog even gedoucht en ben ik nog wat sigaretten gaan roken. We zijn nog een rondje om gegaan en ik merkte dat ik kon stoppen met kauwen. De XTC had zijn werk gedaan, dus was het tijd om naar bed te gaan.
    ----------------

Ik heb het idee dat ik een perfecte dosis tot me had genomen deze avond. Ik had niet gehallucineerd, kon op de momenten waar het nodig was mijn aandacht er goed bij houden en heb toch bijna net zo lekker als de eerste keer kunnen genieten. Ook geen wondjes in mijn mond en geen pijn in mijn kaken. Ik merkte wel dat ik totaal geen zin had om jointjes te roken. Ook sigaretten heb ik niet zo heel veel gerookt. Volgende keer dat ik in een thuis situatie ga gebruiken nodig ik wel veel meer man uit. Met zijn tweeën is het best leuk, maar ik mis soms de drukte een beetje. Ook neem ik de volgende keer een iets hogere begindosis. Denk dat ik ongeveer 1/3e ga nemen en dan na ongeveer 1,5 a 2 uur nog 1/8e er bij om het een klein beetje te boosten.

Al met al een leuke avond gehad en heb er weer een hoop van opgestoken. Ik heb me nu gerealiseerd dat je écht moet uitkijken met hoog gedoseerde pillen en dat je wanneer je geen effect voelt niet zomaar als een gek allemaal kwartjes bij moet gaan nemen.

StimsalaBanne, lampenkapje en Rommelmaker vinden dit leuk.
  2. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

Leuk report. Bewijst maar weer eens dat het vaak less is more is met drugs. Heeft je vriend vaker dat ie zo gaat zweten? Was het niet gewoon heel warm daar?

Misfit vindt dit leuk.
  3. Misfit

Misfit Experimenterende gebruiker

Ik denk dat het misschien een combinatie is van beiden. Hij begon pas echt te zweten toen hij de club binnen kwam, maar het was zoveel dat het leek alsof hij ruim 40 graden koorts had. Hij gaf ook aan dat alle kwartjes bij hem op dat moment insloegen.
    Of dit altijd bij hem gebeurd weet ik niet, dit was de eerste keer dat ik hem aan de XTC zag.

Laden...
Vergelijkbare Topics - XTC maal scheepsrecht
  1. babyspice
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    2.957
  2. xtclover
    Reacties: