XTC/4FMP?

Avanu

Newbie
Hee, ik zal me even voorstellen, ben namelijk nieuw hier haha. Ik ben Avanu. Ik heb me zeker weten niet zonder reden hier aangemeld, want ik heb namelijk een aantal vragen voor diegene onder ons met ervaring.. Want ècht antwoorden op mijn vragen kan ik op internet niet vinden.

Ik ga dus vaak naar een aantal feesten/festivals, alhoewel ze bijna allemaal +18 zijn kom ik er met gemak in. Ik heb dus de laatste keer dat ik weg was (Thrillogy) XTC gebruikt. Het is toen helaas niet helemaal goed afgelopen, want heb niet goed gelet op dat ik goed dronk etc. Ben ook redelijk klein en volgens de jongens die de XTC hadden gekocht (ook hadden laten testen), zat er best wat mg in. Ik ben ook redelijk klein, (1.63, en weeg ongv. 63), dus die pil was wel aangeslagen en het ging nou niet bepaald helemaal lekker om zo maar te zeggen. Nu heeft een vriend van me aangeraden om 4FMP te nemen (nog nooit van gehoord???) omdat dat je minder waus maakt.

Heeft iemand ervaring met 4FMP, en vind je dat een betere drug dan XTC? Kan je me wat over de verschillen vertellen, en wat (ookal is het beide niet ècht goed...) het beste is om te gebruiken? En hoe kan ik de kansen op risico's van XTC-gebruik nog meer verminderen aangezien het de vorige keer zo slecht ging?

Ik ben van plan nu even een tijd niet te gebruiken, maar in Maart hebben we natuurlijk Masters of Hardcore wat ik absoluut NIET wil missen!! En ik wil wel op een verstandige manier met XTC-gebruik omgaan.

Alvast bedankt! xx

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ten eerste: Heb je serieus een hele pil gedropt waarvan je wist dat die sterk gedoseerd was en terwijl je een redelijk klein meisje bent?? Dat is natuurlijk niet zo handig hè....
Als je de volgende keer lekker wil gaan kun je beter met een kwartje beginnen. Daarnaast, drink genoeg ( 1 à 2 glazen per uur), zorg voor af en toe wat afkoeling en vooral: Maak je geen zorgen!

4-fmp vind ik zelf niet zo fantastisch, misschien omdat ik er gewoon te veel van verwachtte maar die vriend van je heeft wel gelijk als hij zegt dat je er minder waus van wordt. Over het algemeen ben je erg helder. De effecten die je zal ervaren zijn dat je energiek en opgewekt wordt. Daarnaast heb je een redelijk chille tinteling over je lichaam.

Ikzelf vind xtc veeeeel leuker. Van de lange termijn effecten van 4-fmp is niet veel bekend; vandaar de benaming research chemical. Van xtc zijn deze wel bekend en zolang je 1-1,5 mg mdma tot je neemt per kg lichaamsgewicht wat je hebt zal er geen meetbare schade veroorzaakt worden. Het kan dus wel heeeeel erg handig zijn om te weten hoeveel mg mdma er in je pil zit. Ik zie dat je tot masters of hardcore niks wil gebruiken wat positief is omdat het 3 maanden kost voor je hersenen volledig zijn hersteld van de klap die je ze hebt gegeven. 3 maanden wachten is dus ook 1 van de voorwaarden om geen meetbare achade te veroorzaken.

Bovenaan