• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC avondje (+ hallucinerende thuisrit)

J86

Bewuste gebruiker
Gisteravond was m'n 4e keer XTC.
We zaten met een groep van ongeveer 10 mensen bij iemand in z'n appartement en 1 iemand had pillen meegenomen. Het waren groene dikke pilletjes met een mitshubitsi logo erop.

Tsja tis beetje vage foto maar tis net te zien denk.

Hij zei dat het sterke pillen waren met veel mdma en een beetje speed.
Om 22:15 namen we ze in. Iedereen gewoon 1 om mee te beginnen.
Na 20 minuten begon de 1e al te trippen en niet veel later volgden er meer. Ze hadden het erover dat het beetje golfde en niet constant even sterk was. Na een uur voelde iedereen hem (behalve ik...) en ik zat daar maar jaloers te zijn en te wachten :P Maarja ik had het ook wel verwacht want de andere 3 keren duurde het ook elke keer minstens een uur.

Na een uur en een kwartier besloot ik nog een halve bij te nemen. Vorige keren had ik dit ook gedaan en daarna sloeg hij vrijwel meteen in. Hetgeen nu ook het geval was. Ik stond nog in de keuken waar ik de pil in 2en had gesneden en gedeeld had met iemand anders die een beetje saaie trip had volgens hemzelf. Nog geen minuut erna sloeg het in. Tis maar de vraag of dit al door die halve kwam of gewoon dat die 1e hele nu pas in sloeg. Maar hij kwam goed aan.

Ook de jongen waarmee ik de pil deelde werd ineens een stuk opgewekter en voelde hem nu wel geweldig.

M'n oogpupillen zagen er inmiddels zo uit:

Muziek ging hard, wel beetje weinig mensen die bewogen, veel die op de bank zaten te praten. Maar ik kon echt niet stilstaan. Later nog een halfje bijgenomen rond 1 uur ofzo en tot een uur of 3 lekker getript.

Aantal mensen waren zwaar aan het tandenknarsen en konden het niet beheersen. Ik had nergens last van...heel vreemd, ik heb het nooit echt gehad. Wel klein beetje de neiging maar ik heb et altijd makkelijk kunnen onderdrukken. (Gelukkig!)

Vanaf een uur of 2 gingen er verschillende mensen naar huis en om 4 uur zaten we nog met z'n 4en dus ben ik ook maar gegaan. Ik wist wel dat m'n trip nog lang niet voorbij was want ik heb tot nu toe elke keer een geweldige fietstocht naar huis gehad.

Het was weer precies hetzelfde als vorige keer.
In de verte zag ik steeds mensen staan. En als ik dichterbij kwam was het gewoon een paaltje of een verkeersbord. Vooral zag ik vaak mensen in van die gele reflectiehesjes. Eenmaal dichterbij veranderde het steeds naar een verkeersbord. van die rode pijlen die een bocht aangeven enzo.

Op een gegeven moment reed ik langs een showroom voor auto's.
Bij het raam zag ik gewoon een stuk of 10 mensen naast elkaar staan die naar een auto keken. Ik zag hun kleding, ik zag zelf dat ze af en toe licht hun hoofd bewogen alsof ze met elkaar aan het praten waren. Het ging zo ver dat ik zelfs even begon te twijfelen of het misschien niet wel echt was. Maarja om 5 uur snachts... :confused:

Dus ik naar het raam toe gereden.
Dit was het:

Ik moet zeggen als ik naar de foto kijk zie ik er nog steeds wel mensen in maar ik gisteravond zag ik zelfs gedetaileerd kledingstukken en leek het alsof ze met elkaar praatten en hun hoofden soms bewogen -_- Maar het waren poppen ofzo of uitgesneden mensen uit hout ik weet et niet precies :P

Later toen ik richting de hoogovens reed (IJmuiden) leek het wel of ik een enorme stad in reed. Of een enorm ruimteschip ofzo. Zoveel felle lichten aan de overkant van het kanaal was echt supervet om te zien.

Ik ging aan de waterkant staan en naar de overkant kijken. Op een gegeven moment zag ik een kleinere versie van het vrijheidsbeeld staan! Dat kroontje en die fakkel enzo... Het bleek een hijskraan te zijn met iets eraan maar dat zag ik alleen als ik heel goed keek :P Ik zag echt de gekste dingen aan de overkant. Soms leken alle gebouwen er PRECIES hetzelfde uit te zien een beetje als die "Ore refineries" in Red alert1 :P En ook echt zo'n rij allemaal hetzelfde. Tuurlijk was dit totaal niet zo maar het was echt overweldigend vet om te zien.

Ik heb expres paar keer heen en weer gereden en een langere route naar huis genomen om er goed van te kunnen genieten. Ik kwan later aan de rand van een bospark in een woonwijk op een grasveld nog konijnen tegen. Eerst waren het er 2. Toen zag ik er wel 5. En toen ze begonnen weg te rennen werd het duidelijk dat het er echt 2 waren :P

Vorige trips hoorde ik ook steeds mensen praten vaagweg en lachende of spelende kinderen, die natuurlijk nergens te bekennen waren. Nu had ik de hele rit MP3 aan dus hoorde ik weinig anders ^^

Al met al weer een geweldige nacht :)

thommetje

Experimenterende gebruiker
haha als ik gebruikt heb begin ik altijd te praten en heb ik dan het gevoel dat ik tegen iemand praat maar uiteindelijk is er gewoon niemand
haha

vdk

Bewuste gebruiker
ik zie altijd prullenbakken aan voor kleine kinderen, maar meestal alleen met speed.. met alleen MDMA vaak andere halicionaties..

leuk zo met die foto's

grtzz

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik heb ook wel eens staan spacen op de volkswagen dealer.... precies het zelfde met die opgeplakte mensen. Ik heb echt geen idee meer het was :).

Bovenaan