XTC avondje thuis.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

transformated

Bewuste gebruiker
Dus dit weekend ga ik thuis XTC pakken met nog iemand thuis.
Ik had een vraag wat kan je thuis bv. doen als je onder invloed bent.
Ik heb gehoord een douche of bad dat het zalig is of een wandeling door het bos misschien.
Ik hoop dat jullie nog wat tips of aanraders hebben voor dit weekend.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
transformated zei:
Dus dit weekend ga ik thuis XTC pakken met nog iemand thuis.
Ik had een vraag wat kan je thuis bv. doen als je onder invloed bent.
Ik heb gehoord een douche of bad dat het zalig is of een wandeling door het bos misschien.
Ik hoop dat jullie nog wat tips of aanraders hebben voor dit weekend.
Goede space muziek is onmisbaar, bv progressive, goa of trance. Wandeling door het bos lijkt me niet echt iets voor X, toevallig was er enige tijd geleden iemand die zei dat die met een paar mensen ergens in een bos X had genomen en dat die weinig had gemerkt van de X. Met X kun je het beste gewoon opgaan in de muziek en verder niet teveel andere dingen doen.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Een wandeling in het bos of het park vind ik nochtans wel kicken :grin: Maar het is leuker in de zomer als de nacht warmer is, nu kan het tegenvallen door kou of regen.

transformated

Bewuste gebruiker
Avond is nog goed verlopen heb nog een 3 xtc genomen.
ja was alleen maar kan er ook alleen van genieten zolang ik muziek heb :)

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Hopelijk waren dat 50mg pillen en geen 200+ klappers
Zoveel om je in te lezen alleen al op dit forum en nog onverantwoord 3/4 stks gaat slikken, goed bezig :rock:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Da's een flinke dosis.. als je een beetje waarde aan je koppie en je geestelijke gesteldheid hecht, zou ik dat niet vaker doen...

transformated

Bewuste gebruiker
Ja ik weet het heb het vroeger misbruikt maar heb wel me lesje geleerd een paar maanden geleden. Ik ga wachten tot nieuwjaar voor te nemen. Ben de xtc toch wat beu geworden de laatste tijd.

haan33

Experimenterende gebruiker
de schade die XTC op de hersenen heeft is zwaar overschat :wink:
knal meestal ook 4 van die batterijen elke 3 weken

Fool

Badass junkie
Ja, want jij hebt hersenschade lopen meten bij je hersenen? Vind ik een nogal kort door de bocht getrokken conclusie.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
haan33 zei:
Ja zou de wetenschap het overschatten? Of zou jij het misschien onderschatten? Je merkt het waarschijnlijk over een aantal jaar wel als je zo doorgaat...

haan33

Experimenterende gebruiker
SmartieAndMe zei:
haan33 zei:
Ja zou de wetenschap het overschatten? Of zou jij het misschien onderschatten? Je merkt het waarschijnlijk over een aantal jaar wel als je zo doorgaat...
dat het slecht voor je is dat weet elk mens wel. maar mensen die beginnen over 'hersenen frituren', vind ik beetje belachelijk
zijn onderzoeken geweest dat frequente gebruikers cognitief gezien nog steeds even goed(sommige zelfs beter) scoren

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Lees het onderzoek nog eens, het gaat daar niet over mensen die 3 weekenden achter elkaar 5 pillen wegsnoepen...

Fool

Badass junkie
haan33 zei:
SmartieAndMe zei:
haan33 zei:
dat het slecht voor je is dat weet elk mens wel. maar mensen die beginnen over 'hersenen frituren', vind ik beetje belachelijk
zijn onderzoeken geweest dat frequente gebruikers cognitief gezien nog steeds even goed(sommige zelfs beter) scoren
Nou, dat vindt ik dus niet. Door zoveel te nemen gaat je lichaamstemperatuur aardig omhoog, als jij zoveel MDMA in je lichaam hebt dat bezig is om je serotonine-axonen te slopen bij een dergelijk hoge lichaamstemperatuur vindt ik dat zeker classificeren als 'hersenen frituren'.

Die onderzoeken, zoals SmartieAndMe al zegt, gaan over erg gematige gebruikers, die vaak nog minder dan 4 keer per jaar een matige dosering tot zich nemen. Als je op deze manier onderzoeken gaat interpreteren kun je alles wat je wilt wel gaan 'bewijzen'.

transformated

Bewuste gebruiker
Voor nog even te melden ik ga stoppen met xtc voor lange tijd. Haan33 pas op met de hoeveelheid je neem en hou je aan de 3 maanden regel want je zal waarschijnlijk klachten krijgen later als je zo voordoet. Heb het goed misbruikt de laatste 4 maanden, neem het wel al 2 jaar.Maar soms met pauzes derin van 2 maanden en 1 keer 6 maanden. Ik heb ondertussen ook last gekregen van me geheugen kan dingen soms moeilijker herinneren en als ik soms iets schrijf of typ vergeet ik woorden. Nu moet ik ook medicatie nemen voor me angststoornis en slaapstoornis. De laatste tijd heb ik er zelf geen zin in. Het enige wat ik kan zeggen gebruik niet teveel en hou je aan de 3 maanden regel zo zal je geen klachten krijgen. Maarja jij bent degene die kiest wat je neemt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan