Xtc bad trip

Hey allemaal, ik ben een meisje van 17 (ja erg jong) ik heb al 2 x pillen gebruik samen met mijn beste vriendin en haar vriend bij haar thuis
De eerste keer was geweldig.
2 weken later deed ik het nog eens met hun en het was weer heel leuk maar afentoe voelde ik me eventjes down en ik had even een momentje dat het mis ging en ik op de bank lag en even moest rusten
Gelukkig waren hun er voor mij en stelde mij gerust. Na zo’n 5 minuten stond ik weer op
maar het voelde als een uur
ik zou graag nog eens xtc doen maar ik ben bang dat er weer zoiets gebeurd . Misschien zou ik een lage dosis kunnen nemen dat het wat minder heftig is?
Vorige x was het ongeveer de helft van het pilletje . Is het een goed idee om volgende x te beginnen met een kwart en kijken hoe dat valt? Graag sirieuze reacties , alvast bedankt :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees sowieso even deze adviezen en handleiding door over mdma en xtc. Hoeveel mg mdma heb je gebruik per keer? Halfjes en kwartjes zeggen niet zoveel omdat elke pil anders kan zijn, ook al zien zij er hetzelfde uit. En je zegt dat je het na 2 weken weer hebt genomen. Het beste houd je tussen elke keer gebruik 3 maanden. Dit om je hersenen te laten herstellen en de serotonine weer op pijl te krijgen.
Het best neem je 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht. Bij meer en vaker gaan de negatieve bijwerkingen overheersen. Dat down voelen is er eentje van.
En het belangrijkste: laat je pillen altijd testen. Dan kan gratis bij testcentra. Niet alleen om uit te sluiten dat er gevaarlijke dingen in je pil zitten maar ook om te weten hoeveel mg mdma je pil bevat. Dankun je je dosering weten met je gewicht.
Doe er rustig aan mee, je bent idd nog wat jong. Datmaakt het extra slecht voor je.

Laatst bewerkt:
Bovenaan