• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC Citytrip groningen!

export

Newbie
ik en een maat van mij genaamd ''Skunk'' in het verhaal hadden besloten weer s te gaan trippen
Na een simpele smoes te hebben bedacht, vertrokken we ong. 10 uur vanaf mijn huis en reden we in mijn auto naar groningen.
zoals gewoonlijk draait Skunk alvast wat jointjes in de auto.
We begonnen meteen te blowen en hadden het alvast wat over de dingen die zouden komen.
Aangekomen in groningen, hebben we de auto bij de ikea neergezet, en het allebij het eerste halfje genomen.
Toen zijn we de ikea ingegaan en heben we wat om ons heen gekeken, we waren toen nog stoned.
Toen zijn we in de citybus gegaan die ons naar het centrum van Groningen bracht.

Skunk voelde de pil in de bus al wat opkomen, en het had daar wat over, ik zei verder nog nix, omdat ik nog te stoned was.
In groningen eerst de 3 gezusters ingegaan om wat te gokken en dat soort dingen.
Toen de winkels is, en Skunk begon m meer te trippen, het was lekker druk die dag.
Omdat ik nog niet zoveel voelde besloot ik meteen nogmaar een helft in te nemen bij de grote markt.
Bij inname van het 2e halfje voelde ik m meteen opkomen.
ik kreeg een warm gevoel bij mijn nek naar beneden, en was blij dat het insloeg.
Ik voelde me toen net zo goed als Skunk en liepen wat lekker rond, en kochten wat dingetjes.
Zoals cd's, zonnebril, drinken, maar egt geen eten.
Skunk begon grappen te maken over dat als ik nu zou vlaamse prites met een dikke hap moyo zou eten, ik een vies verotte smaak zou krijgen, en het tog niet naar binnen zou krijgen.
Ik kon het me voorstellen, en hoefde ook nix.
Skunk begon zich nu wat minder te voelen, en was even 10 minuten in zich zelf gekeert.
Ik vond dit niet erg, want ik wist dat het zou kunnen gebeuren.
Skunk nam de andere helft ook, en voelde zich gauw weer happy.
We voelden ons nu allebij goed en hadden het over vanalles en nogwat, dat dit wel goeie pillen waren, en dat we daar superblij mee waren.
We hebben ook tientallen sjekkies gerookt, omdat het heerlijk was, en je kon lekker bezig zijn met je hand.
we luisterden naar elkaar en praten wat doorelkaar heen, maar gaven elkaar overal gelijk in.
We stippelden de route aan het einde uit van de stegen uit, maar we waren het er allang overeens waar we heen moesten, als ik rechts zei, vond skunk dit goed en dacht dit ook, en andersom ook.
we hadden absoluut niet de intensie om kwaaie dingen te doen.
We vonden alles mooi, en het voelde perfect, we keken naar moooie of speciale gebouwen
Skunk had water bij hem, ik had een vuuraansteker bij me die ik al 6 maand gebruik, en die aansteker hoorde echt bij me, Als skunk erom vroeg mocht hij hem natuurlijk ook gebruiken.
Toen gingen we lekker trippend richting een park.
We wouden even zitten, en we zagen meteen een bankje staan.
Skunk heeft een parkiet die ganjaman heet, en die zit altijd mee te blowen.
Op het bankje stond Ganja en we wisten meteen dat dit de bank was waar wou zouden zitten.
We zaten nog maar net en er kwam een wit eendje aanlopen met een brieke poot, en waren het er duidelijk over eens dat we die eend moesten helpen.
ik besloot om eten voor hem te gaan halen.
Skunk vroeg of ik me zelf kon redden en ik zei ja, en liep met grote doppen het park uit om brood.
Ik liep met grote passen de winkelpaden weerin maar zag nog nix.
Toen zag ik een broodjessaak en kocht voor 80ct een stuk stokbrood.
Ik was helamaal blij, en wou skunk zijn reactie weten, dus zou ik hem bellen.
Om dat moment belde skunk mij net, en vroeg waar ik was enzo dat ik snel moest komen.
Ik zei dat ik eraan kwam, en we waren superblij dat we elkaar weer zagen, en hebben zoveel mogelijk eenden en ganzen van eten voorzien.
We hebben zo nog 2 uren lang in dat park rondgesjouwd, en weer pillen bijgenomen.
We besloten na die 2 uren park het centrum weer in te gaan, om de drukte weer wat op te zoeken, om de trip een andere wending te geven.
Skunk had een idee om te martinitoren op te gaan.
Zodoende kochten we dus een kaartje, en gingen erin.
Het wat een heel gebeuren, met allemaal kleine gangetjes endoen.
Tijdens het lopen kwamen we mensen tegen die weer naar beneden wouden, en we lieten iedereen voor.
We schreeuwden naa elkaar hoe raar we wel niet waren en hoe mooi het was.
Boven gekomen hebben we keihard gespaced van het uitzicht, en nog met mensen gepraat hoe mooi groningen wel niet was.
Daarna nog wat in de stad rondgedwaald en er nog lekker van genoten.
Half 10 savonds zijn we weerterug gereden.
De kater kregen we toen al jammer genoeg.
Er zijn deze dag nog wel dingetjes gebeurt, maar heb al vaker getript, dus alles weet ik niet meer:tongueout::tongueout:
Inmiddels hebben we Groningen 2, en Groningen 3 ookal gehad:tongueout:

Dit was mijn eerste trip report ik hoop dat het leuk was, en misschien hebben jullie nogwat tips??
Ik ben nu met een Tripreport van Koninginnendag Amsterdam bezig.
Die is veel harder!! Dus blijf me volgen.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
JAAA, Groningen!!

Leuk,lief en vriendelijk stadje met karakter en uitstraling! Er gaat niets boven Grunn!

Bovenaan