XTC + Coke= ?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Van de week zat ik na een periode van regelmatige xtc, weer eens aan de cocaine. Viel me gelijk op hoe geweldig die drugs toch is. Tijdens de coke bedacht ik me hoe grandioos tof het moet zijn om er een pilletje bij te nemen. Als ik zo beide effecten, en uitwerkingen bij elkaar optel dan moet het de pefecte combinatie zijn, behalve misschien dat je er dan geen alcohol bij kan pakken, wat het effect van de coke toch altijd briljant maakt...

Maargoed we weten allemaal dat het geheel vaak meer doet dan de som der delen, dus: iemand ervaring mee?

MetaalKonijn

Badass junkie
Van horen zeggen heb ik vernomen dat cocaine je redelijk nuchter maakt, als je onder invloed bent van pillen. Daarom pas cocaine gebruiken, als de pillen zowat uitgewerkt zijn, dunkt mij. :P

El Retro

Wijs gebruiker
Als je XTC lichtjes werkt met coke beginnen. Als je met je coke begint als je al volle bak strak staat voel je van je coke geen ene moer meer. En als je eerst begint te snuiven en dan je pilletje neemt, gaat de werking van het pilletje ook niet zijn wat het zou moeten zijn. Maar als ze samen werken is het wel een leuke combi ja.

El Retro

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Van horen zeggen heb ik vernomen dat cocaine je redelijk nuchter maakt, als je onder invloed bent van pillen. Daarom pas cocaine gebruiken, als de pillen zowat uitgewerkt zijn, dunkt mij. :P

Ook wel een mogelijkheid.

Carlitos

Badass junkie
Had een keer 6 pillen en 2 lijnetjes coke.
Vond het heerlijk..

Alleen me hartje was er niet zo blij mee :openmouth:

cunt

Wijs gebruiker
ik ben afgelopen zaterdag begonnen met coke, toen die op was xtc genomen. was erg fijn, maar als je die xtc voelt dan merk je niks meer van de coke die je eerder gesnoven hebt, behalve de smaak die af en toe heel fftjes terug komt als je je neus ophaalt.

SperSIZEboon

Badass junkie
coke en xtc is een klote combi, de coke remt de werking van je pil echt onwijs af.

nou is coke sowieso klote spul, blij dat ik dat niet meer gebruik

Bovenaan