XTC combinaties

Goedenavond iedereen!

Zaterdag is het eindelijk weer zover ik kan weer naar een festival! Ik ben hier van plan om XTC en MDMA likjes te gebruiken. Het festival duurt van 13-23, ik heb hierna alleen een after tot rond 6 uur. Ik ben dan ook van plan om op de after 4mmc te gebruiken. Is dit iets wat jullie kunnen aanraden of zeggen jullie gebruik je XTC een stuk later. Ik hoor graag al jullie adviezen!!!

Groetjes,

DHR stoofpeer😁

Dutchversa

Belezen gebruiker
Ik zou sowieso een keuze maken. Of xtc of 4mmc en niet na xtc 4mmc gebruiken. Dan ben je daarna echt kapot. Heb het zelf 2x gedaan. Een keer met een nacht doorgaan en een keer overdag. De eerste keer dacht ik dat het kwam door het overslaan van de nacht. De tweede keer was gewoon overdag. Beide keren daarna 13-16 uur geslapen om weer enigszins bij te komen. Dan beter om te kijken naar xtc met later bijnemen ghb of keta. Dat kan uiteraard ook met 3mmc of 4mmc. In geval van beide uppers heerlijk.
In ieder geval veel plezier dit weekend!

Ik zou sowieso een keuze maken. Of xtc of 4mmc en niet na xtc 4mmc gebruiken. Dan ben je daarna echt kapot. Heb het zelf 2x gedaan. Een keer met een nacht doorgaan en een keer overdag. De eerste keer dacht ik dat het kwam door het overslaan van de nacht. De tweede keer was gewoon overdag. Beide keren daarna 13-16 uur geslapen om weer enigszins bij te komen. Dan beter om te kijken naar xtc met later bijnemen ghb of keta. Dat kan uiteraard ook met 3mmc of 4mmc. In geval van beide uppers heerlijk.
In ieder geval veel plezier dit weekend!
GHB laat ik persoonlijk sowieso links liggen maar de after is in een club dus ket lijkt me dan minder fijn. Zit ook te kijken of ik nog pep kan regelen eventueel als vervanging van 4m maarja daar moet ik ook nog maar aan zien te komen voor zaterdag…

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Zelf zou ik wat later op de dag beginnen met 1 van de 2, als je al in de middag al begint ben je op de after gesloopt en heb je er misschien geen zin meer in. Bijnemen heeft ook niet meer zoveel zin dan, ook niet als het 4mmc na de MDMA is.

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Ik zou die combi echt niet doen! 4mmc echt niet mixen. Ik zou het thuislaten.
Waar je tegenaan gaat lopen met de XTC is dat je serotonine voorraad opraakt als je het vroeg op het festival inneemt. Je kunt dan wel bijnemen, maar je zult meer het speedy effect ervaren. Het geeft weinig leuke effecten, meer bijwerkingen, de kater is erger en het duurt langer voordat je serotonine peil weer hersteld is + je hebt meer kans op hersenschade. Ik heb zelf wel eens licht gedoseerd en dan later wat meer bijgenomen. Bijv 5 uur voor het einde van het festival 1/4 van een sterke pil, of een halve van een lichte pil en dan na 3 uur wat meer. Dit is niet ideaal, maar het kan wel. Daarna echt geen x meer nemen. Als je perse wil gebruiken op of voor de after, dan kun je wat pep nemen. De halfwaarde van de XTC zal nog sterk aanwezig zijn! Wees matig met de pep, want je kunt ineens heel hard gaan is mijn ervaring. En het kan ook heel lang aanhouden. Je wilt denk ik niet dat je de hele zondag en eventueel de nacht van zondag op maandag niet kunt slapen? Ik zou echt na 02:00 geen pep meer nemen en zelfs dan kan slapen moeilijk worden.
Realiseer je dat 17 uur feesten echt veel is! Als je dit soort dingen regelmatig doet, dan gaat dat echt een aanslag zijn op je dagelijkse leven. De meeste mensen in mijn omgeving die echt in de problemen zijn geraakt, zijn veelvuldig gaan doorhalen/afteren.
Het is beter om het af en toe alleen bij een beetje XTC te houden. Speed is na mijn mening heel moeilijk om in de hand te houden.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Neo-Shulginist

Badass junkie
In de nasleep van een stimulant kan het wel fijn zijn om iets van cannabis te nemen. Soms stappen mensen over op een GABA-agonist zoals alcohol of GHB, voor als je de after wat meer uit de hand wil laten lopen. Een disso kan ook wel aardig zijn. Maar neem niet te veel want dan is dat niet meer gezellig.

Mijn persoonlijke voorkeur is om na de MDMA altijd wat 2C-B te nemen. Ik vind dat die middelen elkaar heel goed aanvullen. MAAR, 2C-B in de nafase van MDMA zorgt er wel voor dat je wat in jezelf gekeerd raakt. Dus voor een after zou het dan weet niet zo gezellig zijn.

Stapelen van stimulerende middelen kan ik afraden. Bij elke dosis die je opnieuw neemt werkt het minder goed en lopen de risico's op. Dat merk je niet alleen aan de kater, maar je kan ook meer last krijgen van ongewenste bijwerkingen.

In de nasleep van een stimulant kan het wel fijn zijn om iets van cannabis te nemen. Soms stappen mensen over op een GABA-agonist zoals alcohol of GHB, voor als je de after wat meer uit de hand wil laten lopen. Een disso kan ook wel aardig zijn. Maar neem niet te veel want dan is dat niet meer gezellig.

Mijn persoonlijke voorkeur is om na de MDMA altijd wat 2C-B te nemen. Ik vind dat die middelen elkaar heel goed aanvullen. MAAR, 2C-B in de nafase van MDMA zorgt er wel voor dat je wat in jezelf gekeerd raakt. Dus voor een after zou het dan weet niet zo gezellig zijn.

Stapelen van stimulerende middelen kan ik afraden. Bij elke dosis die je opnieuw neemt werkt het minder goed en lopen de risico's op. Dat merk je niet alleen aan de kater, maar je kan ook meer last krijgen van ongewenste bijwerkingen.
Bedankt voor jullie adviezen! Ik laat de 4m lekker thuis en ga later aan de XTC, wil wel nog pep proberen dus hou dat nog eventueel achter de hand om later te doen.

Bovenaan