XTC drinken

th0ma$

Newbie
Hoihoi geen idee of dit een domme vraag is maar ik hoor van veel mensen dat ze xtc drinken, en ik vroeg me dus af waarom mensen dat doen? ik heb gehoord dat xtc heel vies smaakt maar werkt het door te drinken sneller in? Kon hier niks op vinden op het internet dus dacht ik vraag het ff hier haha

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
XTC zijn pillen met vulmiddel en MDMA.
Wat jij waarschijnlijk bedoeld is een methode om MDMA te nemen. Je maakt dan je vinger nat en dipt je vinger in een zakje met MDMA kristallen. Je vinger stop je dan in je mond en je spoelt het dan weg met water. Je zou eventueel ook mdma in een drankje kunnen doen maar dan proef je het wel erg inderdaad. Voordeel daarvan is dat je niet staat te kutten met je zakje.

En ja dit kickt technisch gezien sneller in, omdat je lichaam sneller vloeistoffen verwerkt dan pillen, maar uit mijn eigen ervaring merk hier niet veel verschil.

Laatst bewerkt:

Kibo3

Bewuste gebruiker
Wellicht in de war met MDMA? Ja het klopt dat het geen lekkere smaak is. Bij xtc is het meestal een soort hap slik weg verhaal. Dan proef je wellicht wat is afgebrokkeld bij het maken van een kwartje.

Is de vieze smaak niet ook een beetje part of the experience bij likken?

Wollukker

Bewuste gebruiker
Vriend van mij doet zijn eerste dosis MDMA altijd in zijn flesje water. Hij zegt zelf er weinig van te proeven. Ik heb het persoonlijk nooit geproefd.

Diablo69

Bewuste gebruiker
Deed altijd mdma in limonade of een sportdrankje dan achterover klokken. Maar favo methode is lege capsules kopen en het daar in doen heb je die vieze smaak niet

Bovenaan